۰ نفر
۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲

عید است و همه منتظر دریافت عیدی.

چند روز به پایان سال 91 نمانده که هر کدام از نهادها نحوه و زمان پرداخت عیدیها را مشخص کرده اند.برخی عیدی خود را دریافت کردند وبرخی دیگر باید منتظر بمانند تا در هفته بعد این عیدی را دریافت کنند.

تامین اجتماعی
از روز یکشنبه 13 اسفند عیدی بازنشستگان به حساب آنان واریز می شودبه تدریج تا پایان اسفندماه پرداخت می‌شود. مبلغ عیدی بازنشستگان 402 هزار و 500 تومان است که برای پرداخت آنان 700 میلیارد تومان نیز اختصاص یافته است.


آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه عیدی بازنشستگان فرهنگی در 15 استان پرداخت شده است، گفت: به زودی در استان‌های باقی مانده نیز عیدی بازنشستگان فرهنگی پرداخت می‌شود.
حمیدرضا حاجی بابایی  افزود: حق التدریس معلمان تهران را پرداخت کرده‌ایم، البته ممکن است مراحل آن طولانی باشد، چرا که آموزش و پرورش تا پایان دی ماه حق‌التدریس معلمان را پرداخت کرده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبارات مربوط به حقوق و حق الزحمه‌ها در اختیار استان‌ها قرار گرفته است، ادامه داد: اکثر استان‌ها این حق الزحمه‌ها را پرداخت کرده‌اند.


45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا US ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    6 4
    بازنشسته وزارت جهاد هستم نه خقوق و نه پاداش گرفتم در تاریخ ۳۰ سال خدمتم یاد ندارم این وضع را
  • موسی گزمه IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    7 0
    سلام من معلم بازنشسته ی هستم بعلت تخریب مفاصل بدن پیش از موعد با حساب 24 سال و3 سال ارفاقی بازنشسته شدم که با دریا فت پاداش آن بتوانم حداقل یک مفصلم را عمل کنم. وخانه ای هم اجاره کنم .ظاهرا آبان ما ه حسابداری پاداشم را محا سبه وارسال کردند .فرمودند 20800000تومان شده .حالا نه میتوانم پایم را درمان کنم ونه خانه ایی اجاره نمایم .خواهش میکنم به وزیر محترم بگویید8 مفصل دیگه هم دارم که عمل نمیکنم.فقط زودتر این پاداشو بدین تا زودتر یه قبر برای خودم وخانه ای برای بچه هام اجاره کنم. اگرخبر آنلاین این حرف را بگوش وریر برساند من تا زنده ام برای مجریه آن جمعه هادو رکعت نماز میخوانم.وبرای سلامتیه وزیر محترم هم دعا میکنم.جانباز20درصد