یک شاهزادۀ سعودی می‌گوید: فوربز در آمار میلیاردهای جهان، ثروت وی را به درستی ارزیابی نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ لوموند، طلال در بیانیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، آورده که فوربز ثروت وی را کم ارزیابی کرده است. در رده‌بندی فوربز دارایی امیرطلال 20 میلیارد دلار تخمین و وی را در ردۀ 26 ثروتمندین افراد جهان قرار داده است. شرکت کینگدام هولدینگ(متعلق به طلال) در بیانیۀ خود آورده است: پس از 6 سال همکاری با مجله فوربز، آنها محاسبۀ دقیق اموال و دارایی الولید که در بورس سعودی موجود است را رد کرده‌اند.
در بیانیۀ شرکت کینگدام هولدینگ آمده است: از آنجایی که گروه فوربز قصد ندارد متد و روش محاسبۀ خود را تغییر دهد، ما تصمیم گرفتیم همکاری‌مان را با این گروه قطع کنیم.
کینگدام هولدینگ اعلام کرده است که اعتماد بیشتری به شاخص میلیاردرهای بلومبرگ دارد. شاخصی که میزان ثروت طلال را 28 میلیارد دلار ارزیابی کرده بود. کینگدام هولدینگ، نزدیک به 95% از دارایی طلال را در اختیار دارد و از بزرگترین سرمایه‌گذاران جهانی است. این گروه، هتل‌های بزرگ زنجیره‌ای و لوکس از جمله کاخ جرج وی در پاریس را در اختیار دارد. این گروه همچنین سهامدار بانک سیتی گروپ(Citigroup )، گروه رسانه‌ای نیوزکورپ(News Corp )، اپل(Apple) و گروه والت دیسنی(Walt Disney) است. 
3152 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    36 22
    اولش فکر کردم تکذیب کرده و گفته من میلیاردر نیستم. مثل برخی از میلیلردرهای ما. بعد دیدم نه نارحته که چرا کم گفتن. واقعا چه فضاییه تو این عربستان سعودی!!! طرف به این ثروتی که از چپاول نفت مردمش به جیب زده افتخار هم میکنه. واقعا اگه اینا نبودن ما نمیفهمیدیم که پیامبر چه کشیده از دست اینا!!! انگار همین الانه که این آیه باید نازل بشه: الهاکم التکاثر. حتی زرتم المقابر....
    • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
      3 2
      اگه درست بخونی میفهمی با سرمایه گذاری این پول هارو بدست آورده
  • بدون نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    38 7
    دوست عزیز آن که را حساب پاک است از محاسبه چه باک است. چرا ثروتمندان مملکت ما حاضر به اقرار حجم ثروت خویش نیستند؟ در ضمن جربزه و توانایی این شاهزاده سعودی را به اینجا رساتده است نه نفت عربستان بر خلاف خیلی ها در مملکت ما. بیایید برای یکبار هم که شده ضعف خودمان را نقد کنیم نه موفقیت های دیگران را بکوبیم.