۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۸

چاپ دوم مجموعه خاطرات رزمندگان اردبیل «اروند ما را با خود می‌برد» به اهتمام ساسان ناطق توسط سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، این مجموعه اولین اثری است که این ناشر از رزمندگان اردبیل به چاپ رسانده که در آن روایت 10 تن از رزمندگان دوران دفاع هشت ساله به تحریر درآمده است، در آغاز هر خاطره برای آشنایی بیشتر خواننده معرفی کوتاهی از روایتگران آمده است. هدف ساسان ناطق از گرد آوری این خاطرات " تداوم بخشیدن به این گونه مجموعه خاطرات است، خاطرات مردانی که روزی سینه هایشان را به خاکریزها و گلوله ها سپرده بودند تا به دنیا بفهمانند ما ایرانیها می توانیم از همه آنچه که دوست داریم دفاع کنیم، هر چند هزینه آن برایمان سنگین باشد.

از دیگر کتابهای ساسان ناطق می توان به «سربازان چکمه پوش »، «وقتی جنگ تمام شود» اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، کتاب «چگونه رمان خود را بازنویسی و ویرایش کنیم» نوشته جیمز کاستل با ترجمه شهرام اقبال‌زاده،‌ به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود. اقبال‌زاده، درباره این اثر گفت: «چگونه رمان خود را بازنویسی و ویرایش کنیم» نوشته پروفسور جیمز کاستل است. این کتاب به حوزه ادبیات بزرگسال مربوط می‌شود و چگونگی نگارش یک رمان را از پله اول و نوشتن نسخه اولیه تا مرحله بازنگری و ویرایش نسخه نهایی توضیح می‌دهد. وی ادامه داد: این کتاب را باید به عنوان یک اثر تحلیلی، مصداقی نامید زیرا در فصل‌هایی از کتاب نویسنده نمونه‌هایی از رمان‌های برتر را به عنوان مصداق آورده است.

اقبال زاده همچنین کتاب را مناسب برای علاقه‌مندان به فراگیری و آموزش نظری رمان ذکر کرده، گفت: از آن‌جایی که کتاب به صورت گام‌به گام تمام مراحل رمان‌نویسی را با زبانی سهل و آسان به رشته تحریر درآورده،لذا سعی شده است این اصل در ترجمه کتاب نیز رعایت شود، بنابراین فکر می‌کنم کتاب برای رمان‌نویسان و علاقه‌مندان به رمان نویسی مفید باشد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =