۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴

فارس نوشت:

گروهکی تروریستی با کار گذاشتن یک بمب دست‌ساز در خودروی مدیر دفتر استاندار دمشق، وی را ترور کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، ارتش سوریه و گروهک‌های تروریستی در منطقه «مقام السیده سکینه» در داریا درگیر شدند که تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند، تعدادی از تک تیراندازهای تروریست‌ها در این درگیری‌ها کشته شدند و دو سرکرده آنان نیز کشته شدند.

ارتش سوریه اقدام به پاکسازی منطقه «الحاره الغربیه» در زبدانی کردند و بیش از 6 تروریست کشته و زخمی شدند و در عملیات ارتش در مناطق «حجیره» و «حجر الاسود» تعدادی از تروریست‌ها کشته شدند و 3 خودروی حامل دوشکای آنها نیز نابود شد.

در درگیری میان ارتش سوریه و تروریست‌ها در «جسر العب» 15 تروریست کشته شدند و در عملیات توپخانه‌ای ارتش در منطقه «شیفونه» در داریا پایگاه تروریست‌ها نابود شد و دست کم 20 تروریست کشته شدند و تجهیزات نظامی آنها نابود شد.

در منطقه «قابون» نیز ارتش سوریه با تروریست‌ها درگیر شدند و دست کم 4 تروریست کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند و در ادامه عملیات ارتش سوریه در «الذیابیه» و «الجوبر» چند پایگاه تروریست‌ها نابود شد و بیش از 22 تروریست کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر تروریست‌ها با کارگذاشتن یک بمب دست‌ساز و منفجر کردن آن در خودروی «اسعد مهنا» مدیر دفتر استاندار دمشق در منطقه «مشروع دمر» او را ترور کردند که در دم جان باخت.

چند خمپاره تروریست‌ها به «مجمع 8 آذار» در زبلطانی اصابت کرد که تنها خسارت‌های مادی به همراه داشت و خمپاره‌ای دیگر به نزدیکی گورستان «باب الصغیر» در شاغور اصابت کرد که منجر به زخمی شدن دو نفر شد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه در «حسکه» و «دیبه» 10 تروریست را بازداشت کردند و تجهیزات نظامی آنها را کشف و ضبط کردند.

در عملیات توپخانه‌ای ارتش سوریه در «تل حمیس» چند پایگاه تروریست‌ها نابود شد و تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

تروریست‌ها همچنین به نیروگاه برق حسکه حمله کردند و تعدادی از تجهیزات این نیروگاه را به سرقت بردند.

ارتش سوریه با حمله تروریست‌ها به پایگاه «اللواء93» در الرقه مقابله کردند و ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند و خسارت‌های مالی فراوانی به آنها وارد شد.

در حلب نیز درگیری‌ها میان تروریست‌ها و ارتش سوریه در منطقه «جامع الاموی» در مدینه القدیمه ادامه دارد که ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف حلب ادامه دارد و تعدادی از پایگاه تروریست‌ها نابود شد و ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در منطقه «الرستن» را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها شد.

منطقه «خالدیه» نیز امروز شاهد درگیری‌های شدیدی با ارتش سوریه بود و ارتش سوریه چند پایگاه تروریست‌ها را در این منطقه نابود کرد که ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند و تجهیزات نظامی آنها نابود شد.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =