خانه ملت نوشت:

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه رفتار یک مقام ارشد اجرایی کشور در مجامع بین‌المللی، خلاف شأن انسان مسلمان و مقید است، این قبیل رفتارهای مشکوک را نگران‌کننده دانست.
محمد دهقان در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: برخی رفتارهایی که از سوی یک مقام ارشد اجرایی کشور در مجامع بین‌المللی مطرح و انجام شده، خلاف شأن انسان مسلمان و مقید است و این امر نشان می‌دهد جریان انحرافی در حال برملا کردن ضمائر درونی خود است.
نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه برخی رفتارهای جریان انحرافی از چند سال پیش شناخته شده بود؛ ولی این جریان، به‌تازگی اقدام به آشکار کردن تفکرات خود در عرصه جامعه کرده است.
وی بیان کرد: جریان انحرافی در چند ماه باقی‌مانده از عمرش همچنان باطن خود را برملا خواهد کرد و با چنین رفتارهایی تلاش دارد مردم را دچار دوگانگی و کشور را درگیر تعارض ‌کند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: با توجه به بی‌ریشه بودن جریان انحرافی، اقدامات او خطری برای کشور محسوب نمی‌شود و به محض آنکه نظام اراده کند، دست و پای این جریان جمع خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس به شرایط داخلی و گرانی‌های موجود در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط گرانی، برخی از عناصر دولتی و به ویژه تعدادی از مسئولان ارشد اجرایی، رفتارهای مشکوکی از خودشان بروز می‌دهند که نگران‌کننده است.
حاشیه‌های حضور رئیس جمهور ایران در مراسم وداع با هوگو چاوز مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =