رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح طلبان و جریانات انحرافی به شدت در زمینه انتخابات شوراها مشغول کارند و پولشان و قدرتشان بیشتر از ماست.

  اسدالله بادامچیان در سخنانی در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: امیدواریم انشاالله بتوانیم مدیریت مقتدرانه ویژه با هماهنگی مرکزیت داشته باشیم و این مسئولیت سنگین را انجام دهیم.
 وی با بیان اینکه اصلاح طلبان و جریانات انحرافی به شدت مشغول کارند و پولشان و قدرتشان و وقتشان بیشتر از ما است، گفت: در مسئله تبلیغات باید بگویم که ما پول زیاد نداریم و اصلا پول کم هم نداریم و به اجبار گفتیم که نمک در آش است، از این رو باید به سمت محتوا و شکل در تبلیغات پیش برویم، باید فعالتر باشیم و باید از فرصت هشت هفته‌ای که پس از آغاز سال جدید در اختیار ما است نهایت استفاده را داشته باشیم.
دیگر اظهارات وی به نقل از فارس به شرح زیر است:
* فهرست مورد نظر هر تشکیل در جبهه پیروان درباره انتخابات شوراها اخذ شده و این فهرست در اختیار همه تشکل‌های عضو جبهه و همراه قرار داده شده است.
* تصمیمات بر این است که در تهران به یک فهرست واحد برسیم که از همه نیروهای اصولگرا با همه سلایق در آن حضور داشته باشند.
* تجربه سه دوره گذشته شورای اسلامی شهر تهران نیز در این دوره از انتخابات قابل استفاده است.
* دور اول شورای اسلامی تهران در اختیار اصلاح طلبان بود با همه مشکلاتی که داشتند، برخورد، دعوا، نسبت به شهرداری که انتخاب کرده بودند منتقد بودند و آمدند و تظاهرات کردند و می‌گفتند که این مشکل «م» دارد، گفتیم منظورتان چیست؟ گفتند منقلی است، گفتیم اگر مشکل دارد بی سر و صدا او را کنار بگذارید، چرا تنش ایجاد می‌کنید؟
* دور دوم شورای اسلامی تهران تقریبا در اختیار اصولگرایان بود که خیلی خدمت کردند و دور سوم هم اکثریت اصولگرا هستند. و برخی که آنجا حضور دارند، گر چه همکاری می‌کنند اما اگر اکثریت عکس شود، این کار را انجام نمی‌دهند.
*احتمال دارد نمایندگان مجلس رای دهند که تعداد اعضای شوراهای اسلامی افزایش نیابد، این موضوع در کمیسیون امور شوراها به تصویب رسیده است، هفته گذشته 54 نفر از وکلای ملت در نامه‌ای به هئیت رئیسه خواستار تغییر دستور صحن علنی برای بررسی طرح اختیارات و وظایف شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران شدند، بنابراین احتمال اینکه تعداد اعضای شوراهای اسلامی افزایش نیابد، وجود دارد.
 /27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    27 0
    اگر به میم باشه باید مراقب خیلیها باشید
  • بدون نام EU ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
    2 0
    اقا شما که مدعی همه چیز هستید باید تقوا داشته باشید وندانسته حرف نزنید