۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

سرهنگ احمدی تبار رییس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری سارق طلا فروشی سنندج و کشف سرقت به عنف در شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمدی تبار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی در شهرستان سنندج طی چند روز گذشته موضوع دستگیری سارق در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: پس از سرقت بلافاصله ماموران اداره مبارزه با سرقت به محل اعزام که پس از بررسی دوربین های مداربسته چهره فرد سارق استخراج و در اختیار ماموران در سطح استان قرار گرفت.
این مقام مسئول بیان داشت: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی و به کارگیری یک سری اقدامات خاص پلیسی و اطلاعاتی سرانجام توانستند فرد سارق را در شهرستان کامیاران شناسایی کنند.
سرهنگ احمدی تبار افزود: به منظور جلوگیری از فرار متهم، هماهنگی لازم جهت دستگیری وی با پلیس آگاهی شهرستان کامیاران صورت گرفت و متهم توسط ماموران این یگان دستگیر و با اخذ نیابت قضایی متهم از شهرستان کامیاران به پلیس آگاهی استان انتقال شد.
رییس پلیس آگاهی استان کردستان در خاتمه بیان داشت: در بازجویی های فنی پلیس و ارائه مدارک و مستندات، متهم به بزه انتسابی معترف و بیان داشت اموال مسروقه را به طلا فروشی در شهرستان کامیارن فروخته که تلاش برای دستگیری فرد مذکور نیز ادامه دارد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282377

برچسب‌ها