۱۳ نفر
۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۳:۴۵

زندگی شهری خالی از مشکل نیست، اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی‌دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجا مراجعه کنند یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پیگیری کنند. رسانه‌ها می‌توانند و باید پل ارتباطی شما برای پیگیری مشکلاتتان باشند. از این به بعد می‌توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را برای ما بنویسید تا ما آن را پیگیری کنیم و البته نکات زیر را فراموش نکنید:

 

1- خواهشمندیم از ارسال مشکلات کلی مانند گرانی و...خودداری کنید زیرا این بخش مسئول انعکاس مشکلات کاملا مشخص، جزئی و عینی است. به خاطر داشته باشید که مشکلتان را خلاصه و واضح بنویسید و از نوشتن استدلال و تحلیل شخصی خودداری کنید.

2- رسالت رسانه پیگیری مطالبات مردم است و تلاش دارد از طریق قدرت رسانه پاسخگویی و تعهد مسئولان را افزایش دهد اما مستحضر باشید که مسئولیت رسانه انعکاس و پیگیری مشکل است و نسبت به حل آن نمی تواند متعهد باشد.

3- توجه داشته باشید که خبرآنلاین نوشته های حاوی توهین را منتشر و پیگیری نخواهد کرد.

45234
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 136
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس برق IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
    17 4
    با سلام خواهشمندم در باره سوال های ازمون نظام مهندسی اسفندماه 1391 بررسی بشه که چرا سوال ها طراحی میشه انصافا از مناع معرفی شده سوال نداده بودن.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
    10 2
    همین الان شارژ 2هزار تومنی ایرانسل رو گرفتم تو سایت نوشته ارزش مکالمه 19048 ریال ولی الان که شارژ رو تو گوشیم وارد کردم 18873 ریال شارژ شد! خب یه بار که مالیات برمیدارن میشه 19048 ریال پس چرا شارژ و وارد میکنی کمتر میشه؟!!! به این کار نمیگن دزدی؟!!!
  • از اسلامشهر IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
    9 1
    سلام چرا اسلامشهر تحت پوشش اينترنت بى سيم مبين نت نيست؟؟ چقدر بد ! خدايا حالا من چكار كنم ؟! چرا نيست؟
  • کارمند IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
    4 3
    بالاخره افزایش حقوق کارمندان در سال 92 چقدر شد؟
  • معلم IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
    1 2
    پس دولت چه زمانی میخواهد حقوق ناچیز معلم ها را افزایش دهد و با سایر ارگانها یکسانسازی کند. مگر نه اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس همه ی ارگانهاست؟ اگر یک معلم تامین نباشد و امنیت روانی نداشته باشد چگونه می تواند آنطور که باید وظیفه اش را انجام دهد؟
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    1 2
    سلام لطفا پیگیر شوید کارمندان دولت 14فروردین تعطیل هستند؟
  • يك ايراني IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
    7 6
    چرا سازمان وظيفه ي محترم در زمينه بخشش اضافه خدمت هاي قبل از اعزام(دير رفتن) و بخشش غيبت هاي طولاني مدت ناشي از فرار(ويژه سربازان فراري) طرحي را به اجرا در نمي اورد !!!
  • بدون نام US ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
    4 4
    با سلام جدیدا داخل خیابون شیخ بهایی شمالی یه چراغ قرمز گذاشتن که برا گردش به چپ یا دور زدن مشکل ایجاد کرده و دقیقا سبز شدنش زمان سبز شدن چراغ مقابلش هست
    • حسام GB ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      10 2
      این مشکل بیشتر چراغ قرمزهای دو زمانه است که تا وقتی سه زمانه و حتی چهار زمانه نشوند برای خودروهایی که می خواهند گردش به چپ کنند مشکل ساز می شود.
  • علی IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    0 8
    سلام من یه سوال داشتم میخواستم بدونم سریال ساعت فراموشی که تولید سیمای اصفهان هم هست کی اماده پخش میشه ممنون
  • در خواست آنی از خبر آنلاین IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    4 4
    کاش گزارشی از وضعیت ماهی های قرمز و چگونگی رهاسازی آنها تهیه می فرمودید تا لااقل آنانی که به زعم خود با خرید این موجود برای سفره هفت سین بدنبال خوشی بوده اند با رهاسازی این موجود در محلی ایمن باعث آسیب بیشتر به محیط زیست و عذاب این جانداران نشوند.
  • مهرداد معصوم زاده EU ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    5 5
    با سلام و عرض ادب ماه پیش،در خ خرمشهر تهران با پرداخت هزینه پارکومتر برای 9 ساعت اقدام کردم.اما پلیس راهنمایی رانندگی به اشتباه برگه جریمه روی شیشه اتومبیل قرار داد.با دیدن برگه جریمه به مامور مراجعه کردم، ایشان ضمن ابراز اشتباه ،برگه جریمه دست نویس را برداشت و گفت که برگه جریمه را صورتجلسه و باطل خواهد نمود، دوباره از ایشان پرسیدم اگر جریمه را باطل نکردید من چه اقدامی انجام دهم؟که ایشان اطمینان خاطر دادند که این کار را حتما انجام خواهند داد و بنده نام و نام خانوادگی ایشان را محض احتیاط برداشتم حال با گذشت یک ماه که خلافی گرفته ام ،معلوم شد این افسر خلافکار راهنمایی و رانندگی این جریمه به ناحق را باطل نکرده از خبرآنلاین درخواست راهنمایی دارم که چگونه می توانم این موضوع را پیگیری کنم؟ با تشکر
  • صابر IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    7 6
    درمورد افزایش وام ازدواج بپرسید؟
    • بدون نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      16 2
      آخه برادر وام ازدواج ميدن كه افزايشش هم بخواهند بدهند؟
  • حسام GB ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    10 2
    پس از سال ها تعریض جاده مهم و پر تردد دماوند- فیروزکوه- قائمشهر در استان تهران به پایان رسید ولی‌ همچنان تعریض این جاده و تکمیل تونل های آن در استان مازندران بسیار کند پیش می‌‌رود. با توجه به مسکونی بودن تمام جاده از پل سفید تا قائمشهر، علاوه بر ترافیک سنگین دائمی، تصادفات وحشتناکی‌ در این محور روی می‌‌دهد. از مسئولان اداره کًل راه و شهر سازی استان مازندران درخواست می‌‌شود تکمیل این جاده و نیز تونل ورسک را در اولویت قرار دهند.
  • نوشیروانی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    4 5
    با عرض سلام و خسته نباشید . در روز 13 فروردین یعنی دیروز ، برای اولین بار با خانواده راهی پارک سرخه حصار شدیم مشکلات وارد شدن به این پارک و محدودیت های ایجاد شده بماند . متأسفانه در این پارک امکانات بسیار ضعیف است بطوری که صف توالت به بیش از 50 متر می رسید و اکثر اوقات آبهای آشامیدنی و آبهای دستشویی و توالت قطع بود . آیا شهرداری تهران نباید تمهیداتی برای این روز که مردم پایتخت جایی را بجز این پارک ملی و چیتگر و لویزان ندارند بکنند ؟ آیا نمی توان برای چنین روزی از توالت های سیار ( کانکسی ) در این پارک ها استفاده کرد ؟ آیا نباید در محدوده خیابان های این پارک جنگلی پارکینگ هایی ایجاد کرد که مردم وسط خیابان پارک نکنند ؟ مدت زیادی از ساخت این پارک جنگلی می گذرد ولی متاسفانه امکانات آن محدود است.
  • یاسر IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    3 5
    سلام در سایت محترم نظام وظیفه این قانون وجود دارد که اگر کسی معافیت نوع خاص داشت و استخدامی نیروهای مسلح گردید می تواند کارت معافیت را باطل و نفر دوم خانواده جایگزین و از ان معافیت استفاده نماید ولی سازمان نظام وظیفه شهر قم که در خواست می دیم می گن که این قانون برداشته شده است تکلیف ما چیست؟
  • مهدی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    24 3
    منزل اینجانب در شیراز - بلوار فرهنگ شهر کوچه 35 است چندین بار برای ثبت نام تلفن به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده ام ولی با پاسخ عدم امکانات در منطقه از سوی مخابرات مرکز ایمان مواجه شدم . خواهشمند است شرکت مخابرات شیراز پیگیری نماید. با تشکر
  • saeed IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    7 2
    سلام لطفا در مورد تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی به قراردادی خبر تهیه کنید به کجا رسید دهمین باری است که ازشما می خواهم
  • ناصر IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    2 3
    حق اولاد در سال 92 بلاخره چند شد؟ 62000 تومان یا 48000 تومان؟ سرپرست وزارت کار اعلام کرد 62000 تومان ولی در بخشنامه های ادارات کار 48000 تومان ثبت شده است.
  • بدون نام US ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    2 2
    میخواستم بدونم شهرداری چرا چند ماهه کنار زمین اسفالت پارک لاله رو کنده و درستشم نمیکنه. چراغ هاشم که خیلی وقته عوضش کردن جوری هست که زمان تاریک شدن هوا اصلا نمیشه بازی کرد بس که کم نوره. کلا ما همین یه تفریح رو داشتم که اونم خیلی وقت از ما گرفته شده
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    3 3
    در شهرک گلگون واقع در محدوده شهرداری باغستان شهریار 900 واحد صنعتی وجود دارد که متاسفانه فاقد آب شهری می باشد. خواهشمندست اداره آب جواب گو باشد
  • سعيد زاجكاني IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    2 4
    اينجانب راننده ي حمل و نقل جاده اي برون شهري مي باشم.از مجلس ششم تا كنون سختي كار رانندگان و موضوع بازنشستگي آنان مورد بحث و منجر به تصويب لوايحي شد كه شوراي نگهبان آن را نپذيرفت و نهايتا به شوراي مصلحت نظام ارسال گرديد. لطفا راهنمايي فرماييد آخر و عاقبت سختي كار رانندگان و بازنشستگي آنان كارش به كجا كشيده خواهد شد؟؟؟
  • سعید IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    3 3
    چرا سازمان فرابورس نماد سهام بانک شهر رادرج نمیکنذ تکلیف من سهامدارچیست؟مسئولین درسال حماسه اقتصادی تلاش کنند تاسرمایه های سهامداران از بین نرود وبیش از این ضررنکنند
  • لواسانی IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    1 2
    با سلام اداره گاز در روستای کترا و 9 روستای مجاور از توابع تنکابن مازندران در حدود 2 سال است که اقدام لوله کشی گاز نموده و قرار بود در 22 بهمن 90 گازرسانی به منازل اغاز شود ، لکن تاکنون نه تنها اقدامی برای نصب صورت نگرفته است بلکه بدلیل عدم استفاده و ناقص ماندن طرح طی 2 سال متوالی تجهیزات در معرض نابودی قرار گرفته است ، لطفا پیگیری فرمایید چرا پس از 4 سال از شروع طرح این عملیات نا تمام رها گردیده است؟
  • يك شهروند US ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    17 2
    سلام. اخيرا سطح كيفيت خدمات رساني شركت هاي ارائه دهنده اينترنت به شدت افت كرده .اين درحالي است كه هزينه اشتراك كاربران را افزايش داده اند. قطعي هاي مدام و افت شديد سرعت مشكلي هست كه اين روز ها بسيار مشاهده مي كنيم. خود من از وايمكس شركت ايرانسل استفاده مي كنم و عليرغم تماس هاي مكرر با واحد پشتيباني مشكلم برطرف نشده و اگر پيگيري اي صورت گرفت به صورت مقطعي بود.
  • مهندس برق IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    7 2
    با سلام لطفا در مورد تکلیف پیشفروشهای آبان ماه خودرو که تحویلی اسفند ماه بوده اند پیگیری نمایید. ایرانخودرو مرتب پیامک میزند که تا 20 فروردین باید مبلغ را بپردازید، و حال آنکه اساسا دعوتنامه ها بر پایه قیمت گذاری تجاری است که توسط رییس مجلس و شورای رقابت رد شده است. ما این وسط بلا تکلیفیم که چه کنیم. با تشکر
  • vahid EU ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    4 1
    چرا سرعت وایمکس مبین نت در تعطیلات با افت شدید روبرو میشه ؟ کمفروشی در پهنای باند تا کی؟
  • سلام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    0 1
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم در صورت امکان پیگیری کنید که آیا 5% کاهش تعرفه خودروهای وارداتی دقیقا از چه زمان اجرایی میشود؟ متشکرم
  • فرهاد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    0 1
    با عرض سلام بنده 16 بهمن یک خودرو ثبت نام کردم در ایران خودرو 21 اسفند فاکتور شد به شماره ردیف قرداد 7108319 و 24 اسفند بلوکه کیفی شد و شکایت کردم به شماره شکایت 271917 . بعد پیگیری های فراوان متوجه شدم اصلا خودروی وجود ندارد ایران خودرو ی شماره شاسی سوری تخصیص داده فاکتور کرده تا گیر ناجا واسه پلاک شدن در 92 نشه خواهش این موضوع پیگیری کنی خیلی جالبه ممنونم
  • بدون نام IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    2 1
    با اينكه نامه رياست محترم مجلس شوراي اسلامي در مورد لغو مصوبه افزايش قيمت تجاري خودرو در رسانه ها منتشر شده ولي شركت ايران خودرو توجهي نمي كند و روي قيمت هايي كه يك طرفه اعلام شده پافشاري مي كند. چرا؟
  • محمد جواد IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 1
    با سلام و آرزوی موفقیت بیشتر در سال جدید برای شما و کلیه بینندگان این سایت، من فرزندم سال ششم ابتدائی است و در شیراز درس می خواند.امسال اسمش برای آزمون تیز هوشان اعلام شده و با توجه به شرایط کاری بنده، خانواده ام باید به تهران نقل مکان کنند و پسرم نیز ادامه تحصیلش در تهران می باشد، حال سوال من اینست که پسرم در شیراز باید امتحان بدهد یا تهران؟
  • ؟؟؟؟!!!!!!!!! IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    1 1
    من یه سوال داشتم ..... نرخ کرایه تاکسی ها اضافه شده ؟؟!! اگر اضافه شده چرا اعلام نشده ؟؟!! اگر اضافه نشده چرا راننده ها کرایه اضافی میگیرن ؟؟!! زودتر جواب بدین لطفا .. تکلیف خودمونو بدونیم........
  • مینا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 1
    باسلام.ضمن تشکر از تصویب 9ماهه شدن مرخصی زایمان چرا این مصوبه جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ نمی شود؟
  • خسروي IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 1
    شركت بيمه ايران براي بيمه شخص ثالث ، به راه اندازي سامانه جديدي در سال 91 اقدام كرد. در حال حاضر براي صدور الحاقيه ، باتوجه به افزايش ديه در سال 92 ، اعلام كرده است از انجا كه بيمه نامه هايي با سامانه جديد و آزمايشي صادر شده است ، مي بايست تعويض گردند . و تا تعويض بيمه نامه ها الحاقيه صادر نمي كنند . با توجه به اينكه تمام بيمه نامه هايي كه با اين سامانه جديد صادر شده است در سيستم بيمه ثبت نشده است ، اگر خداي ناكرده اتفاقي براي كسي پيش بيايد ، چه كسي پاسخگو خواهد بود؟ و روند صادر شدن بيمه نامه هاي جديد و به تبع آن الحاقيه زمان بر و وفت گير است . برخي از نمايندگي ها نيز از همكاري لازم را انجام نمي دهند .
  • شهرام SE ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 1
    "خدمات الکترونيکي" که کار نميکنه به چه دردی ميخوره؟ شرکت برق منطقه ای تهران به قول خودش از طريق وب سايتش "خدمات الکترونيکي" برای "مشاهده قبض و پرداخت الکترونیکی قبوض" ارائه ميکنه که برای افرادی که دور از محل زندگيشون کار ميکنن يا قبض برقشونو گم کردن يا خارج از کشور زندگي ميکنن يا.... خيلی خوبه. اما اين لينکش هميشه خدا خرابه و هيچوقت کار نميکنه. آخه اين چه فايده داره که فقط اسمی و براي خالي نبودن عريضهئ"خدمات الکترونيکي" ارائه بديد. من از اين سرويس نزد شرکت مخابرات، شهرداري، تلفن همراه ووو سالهاست استفاده ميکنم و بدون مشکل کار ميکنه. اما اين شرکت برق فاجعه ائيه! خودتون برين لينک پايين و روی "مشاهده قبض و پرداخت الکترونیکی قبوض" کليک کنين. يک لينک مرده که هرگز کار نميکنه: http://www.tbtb.co.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    5 1
    یارانه ی فروردین رو نمیخان بدن؟!
  • محمد رشیدی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    2 2
    با سلام و خسته نباشید اینجانب در تاریخ 91/08/9 از طریق اینترنت اقدام به پیش خرید یک دستگاه پارس معمولی دو گانه سوز تحویل بهمن ماه کردم و مبلغ 120460000 ریال پرداخت کردم ردیف قراردادم 6910853 می باشد در تاریخ 91/09/11 مبلغ 72280000 ریال برای مرحله بعدی و در نهایت در 91/10/18 دعوتنامه صادر و در تاریخ 91/10/29 مبلغ 48184000 ریال پرداخت کردم . خودرو در تاریخ 91/12/15 فاکتور شد پس از یک هفته به نمایندگی مراجعه و در پاسخ به من گفتند ماشین در خراسان است برو انجا بگیر شرکت با پیمانکار به مشکل خورده و اگر 92 گرفتی مدارک را بیاور ما بفرستیم ایرانخودرو تا مدل 92 بزنند . امروز 92/01/18 از نمایندگی با من تماس گرفتند برای تحویل ماشین میگن مدل 92 نمی خورد تکلیف من چیه که به خاطر مشکل شرکت ماشین مدلش 91 ؟
  • شهروند بابلی DE ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 1
    با سلام احتراما در مورد افزایش نرخ تاکسی در شهر بابل بعد از افزایش و ابلاغ به راننده تاکسی ها متاسفانه راننده های نسبتا محترم از انتشار برچسب نرخ کرایه تاکسی ها خودداری و مبلغ بسیار بیشتری نیز میگیرند در حالی که سازمان تاکسیرانی نیز تاکنون جوابی نداده طبق پیگری های مکرر شنیده ها حاکی از این می باشد که بنا بر توافق سازمان تاکسیرانی با راننگان نسبتا محترم تصمیم بر این شد رانندگان بالاتر از نرخ رسمی دریافت کنند اما بنا به دلایل قانونی نرخ اعلامی کمتر از میزان باشد. این شنیده وقتی قوت میگیره که سازمان تاکسیرانی نیز از اعلام رسمی نرخ به شهروندان طفره می رود جواب این مسئله که مردم روزانه باهاش درگیر و مشکل زیادی دارند رو چه کسی باید بدهد ؟
  • بدون نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 1
    با عرض سلام و ادب و احترام در مورد پیشفروشهای عید سعید غدیر در آبان ماه 92 تحویلی اسفند ماه 91 دعوتنامه با نرخهای غیر قانونی صادر شده است. حال این سوال پیش می آید به فرض ابطال این نرخها آیا قانونا میتوان نرخهای استخراجی در فروردین 92 را هم به ما اعمال نمود؟ طبیعتا قانون عطف بما سبق نمیشود و در نتیجه نمیتوان قیمتهای سال 92 را به سال 91 اعمال نمود. آیا شورای رقابت راهکاری برای حل این موضوع اندیشیده است؟ نظر به مهلت 48 ساعته برای پرداخت انتظار میرود مساعدت نموده و قانون موقتی (نرخ شهریور 91 نرخ تورم بخشی) برای تحویلیهای اسفند 91) اعمال شود. شکی نیست که این اقدام میتواند گوشه ای از اعتماد از دست رفته ی خریداران را نسبت به شرکت ایران خودرو بازیابی نماید. با تشکر
  • behzad US ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    4 1
    سلام..........درباره تعطیلی دنشگاه ها قبل از انتخابات گزارشی بی زحمت تهیه کنید..(به خصوص دانشگاه های تهران )..ممنون
  • mojtaba EU ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 1
    سلام تکلیف اوناییکه مگان ثبت نام کردن و تا حالا دو بار افزایشً قیمت بهشون خورده چیه؟!!خوب همون موقع میخریدن ک هم ماشین داشتن هم خیلی ارزونتر براشون در میومد ،این کلاهبرداری نیست؟ تا 6 میلیون باید به اجبار به خاطر آپشنال ماشین بدیم که همین آپشنها در بازار با نصف قیمت درمیاد با تمام این موارد حدودا 3 ماه از بهمن میگذره اما دریغ از یک اطلاع رسانی که چقدر باید اضافه بدی و ...
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 1
    محله کوی نصر علی رغم قدمیت بسیار از دو معضل رنج می برد. نخست اینکه شهرداری در بازسازی جوی های آب و زیبایی منطقه د رمقایسه با سیار مناطق کند و بسیار کمتر از حد انتظار تلاش می کند.. دوم روسنایی کوچه ها و معابر اصلا مناسب نیست که مشکلات عدیده ای را موجب می شود. از پیگیری شما بسیار متشکرم
  • علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 1
    لطفا پیگیری بفرمائید چرا یک ماه یارانه ملت را بلوکه کرده و نمیدهند این یارانه که چهارشنبه قابل دریافت است مربوط به ماه اسفند است نه فروردین ؟؟؟؟
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 1
    چرا قانون مدون و یکپارچه برای پیش فروش ساختمان مثل انتقال سند در محضر خانه ها وجود ندارد و یا اگر دارد اجرا نمی شود که برخی سازنده ها اینقدر سر مردم را کلاه بگذارند؟؟؟؟ خسته شدیم از بس دادگاه رفتیم و اومدیم و هیچ جوابی نگرفتیم جز هزینه و وقت تلف کردن!!!!!!!!!!! چه جوری برای یک جریمه 20000 تومانی این همه پلیس بسیج می شوند ولی برای حقوق مردم علیرغم دریافت اینهمه هزینه هیچ اقدامی صورت نمی پذیرد؟؟؟؟ به قول قدیمیها آب کج است یا ناودون؟
  • مهدی سلیمی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 1
    لطفا خودتان چک کنید: ساعت گویای مخابرات 119 از ساعت رسمی کشور دو وقیقه عقب است. واقعا خجالت آور است. حرفهای ماب ه جایی نرسید . شاید حرف شمارو گوش کنند..........
  • علیرضا از کرج IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 1
    با سلام حقیر یکی از شهروندان کرجی هستم مدتی است که شهرداری محترم منطقه شهید فهمیده (آسیاب برجی) جداول خیابانها را تخریب کرده اند ،آنها را کار گذاشته اند ولی بقیه کار را رها کردند به امان خدا، عید هم اومد ورفت ولی خبری نشد. از شما خبر انلاین محترم تقاضا دارم نسبت به این مشکل از شهردار این منطقه توضیحات لازم را بخواهید. با تشکر
  • ام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 1
    چرا هیچ کس به مشکلات حقوق کارمندان وزارت ورزش و جوانان همچنین ادارات کل استانها رسیدگی نمی کنه حقوق یک کارمند 480000 تومان است واقعآ خیلی پائین و از خط فقر نیز پائین تر است شما را به خدا به جای اینکه این پولها صرف باشگاه استقلال و پرسپولیس شود کاری کنید کارمندان این وزارتخانه و ادارات استانها شرمنده همسر و بچه های خود نباشند.
  • ع IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 1
    مابه تازگی از تهران به علت گرانی مسکن به شهرجدیدهشتگرد کوچ کردیم و در فاز 3 محله 7 شرکت اکباتان ساکن شدیم ولی به خاطر بدهی شرکت عمران اکباتان به شهرداری که ساکنین هم بی اطلاع بوده اند شهرداری مردم را به نوعی به گروگان گرفته و جلوی اداره گاز را گرفته و مانع از دادن گاز به خانوارهای محله شده اند با اینکه علمک گاز جلوی ساختمان است و زن و بچه مردم را در سرما نگه داشته است تا از طریق مردم به طلب خود برسد و جالب اینکه همین شرکت که می گویند به ما بدهکار است جدیدا در منطقه وسیعی در همان محله شروع به ساخت و ساز کرده است من میخواستم ببینم 1- اختیار اداره گاز شهر جدید هشتگرد در دست شهرداری است 2- شرکت اکباتان چگونه بدهکاری است و با مجوز کجا دارد دوباره ساخت و ساز می کنند . با تشکر
  • شهاب IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 1
    از ایران خودرو بپرسید چرا راناهای ثبت نامیو تحویل نمیده؟؟؟؟ موعد تحویل ماشین من بهمن بوده ولی دعوتنامه اوایل اسفند اومد منم تمام پولو پرداخت کردم الانم که پلیس میگه ماشینای مدل 92 پلاک نمیشه !!!!!!!!! با هزار بدبختی دعوتنامش اومد حالاام که این پلیس سنگ اندازی میکنه!!!!!!!!!!
  • داریوش IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 1
    سلام : از چندین سال پیش که دستگاههای خودپرداز راه اندازی شدند بسیاری ازبانکها حداکثرمبلغی را که درطول 24ساعت به مشتری پرداخت میکنند200000تومان است . که البته این مبلغ درآن سالها گذشته مقداری قابل توجه بود. ولی اکنون باتوجه به وضعیت گرانی وارزش پول این مبلغ چندان قابل توجه به نظر نمی رسد . آیا بانکها نمیخواهند درمورد افزایش این مبلغ فکری بکنند. این مبلغ را به نحوی افزایش دهند که مثلا" به سطح500000تومان ویا بیشترارتقا یابد.
  • بهنام صفرزاده IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 1
    سلام. چرا شركت ايرانسل در خصوص تعويض سيم كارت هاي مفقودي خود راه كار مناسبي ارائه نميدهد؟ براي مثال وقتي سيم كارتي مفقود ميشود در صورت نداشتن كارت مشخصات سيم كارت حتما بايد به دفتر اسناد رسمي مراجعه و تقاضاي رسمي اعلام داشت و بدين صورت هزينه دريافت مجدد همان خط معال 20 هزار تومان ميگردد!!! در صورتي كه قيمت يك سيم كارت دو قلو در بازار حدود 7 هزار تومان است. اما در خلاف جهت شركت همراه اول در اين راستا حتي بدون داشتن كارت سيم كارت و فقط با كد ملي صاحب خط با كمترين هزينه اقدام به تحويل سيم كارت مجدد مي نمايد. لطفا موضوع برسي گردد.متشكرم
  • pouya IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 2
    با سلام و تبریک سال نو وسال حماسه سیاسی و اقتصادی و تشکر از خبرآنلاین بخاطر راه اندازی این بخش. یه سوال داشتم و اونم اینکه: درحال حاضر افرادی که تازه ازدواج کرده اند جهت جداسازی یارانه خود چه اقدامی باید انجام دهند؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 1
    شهرداري منطقه هشت تهران چند سال قبل اقدام به ايجاد فضاي سبز در جاشيه خيابان شهيد ثاني يا همان 46 متري نارمك( از دردشت تا گلستان ) نمود و براي زيبا سازي اين فضاي سبز اقدام به نصب چراغهاي تزييني در اين فضاي سبز نمود. مدت مديدي است كه اين چراغها خاموش است و مردم از اين سرمايه گذاري، نفعي نمي برند. اگر امكان تعمير و نگهداري يا پرداخت پول برق آنرا نداريد از اول چرا پول خرج مي كنيد و اين چراغها را نصب مي كنيد؟ آيا كسي هست رسيدگي كند؟
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 1
    مسئول خبر آنلاين سلام چرا آيكون مربوط به مشكلات مردم را ازصفحه اصلي خبرآنلاين حذف كرده ايد؟ دسترسي سخت تر شده است
  • فرزندشهید IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    0 3
    باسلام. ما سیزده نفر فرزندان شاهد بازنشسته ی آموزش وپرورش استان کردستان سه ماه است به دلیل بدهی اداره کل به بازنشستگی استان حقوق دریافت نکرده حتی حکم بازنشستگی مارا صادر نمی کنند .آخربه کدامین گناه؟
  • ع.ر. حیدری IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 2
    باسلام در منطقه 2 ناحیه 2 شهرک همای جنوبی خ گلستان خ بوستان ضلع شمالی بوستان سمن و ضلع غربی مجمتع آموزشی واله زمینی بلاتکلیف بدون حصارکشی هست که محل جمع شدن ذباله ها و نخاله های ساختمانی ست ...اهالی محل با 137 هم تماس گرفته اند ولی ترتیب اثر داده نمیشود... خواهشمندم شما هم پیگیری فرمایید ... ممنوم میشم...در این ارتباط عکس هم موجود است... با تشکر فراوان.22/1/92
  • بدون نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 1
    چرا بخش ارتباطات مردمی سایت وزارت اموزش وپرورش باز نمی شه و پاسخ بخش مشکلات مردمی سایت خبر انلاین در کدام قسمت سایت قایل مشاهده است
  • SADR CN ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 6
    سلام من ساکن منطقه بوکان خیابان کوهسار هستم. علیرغم پیگیریهای فراوان ساکنین و گذشت ۸۰ روز از این حادثه کوچکترین اقدام عملی در جهت رفع ریزش مسیر بوکان به کوهسار توسط شهرداری منطفه ۱ به چشم نمیخورد. مراجعه به وبسایت و پورتال شهرداری منطفه ۱ اختصاص صفحه ای مخصوص طرح تکریم تناقض اشکارو فاصله حرف تا عمل عزیزان شاغل در ان سازمان میباشذ. همسایه ساکن در ساختمان مسکونی اینجانب جهت دیالیز روزانه مجبور به صرف زمانی حداقل ۲ ساعته جهت مراجعه به مرکز درمانی میباشد واین امر قبل از وقوع شاهکار پیمانکار مربوطه با صرف زمان ۴۵ دقیقه امکانپذیر بود.
  • ایرج US ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 7
    باسلام بنده عضو تعاونی مسکن صابرین بوده واز طریق این تعاونی در مسکن مهر شهر جدیدپرند عضویت دارم .اینجانب تاکنون برای یک دستگاه واحد 75 متری مبلغ15 میلیون تومان واریز نموده ومقرر شده بود در ایام اله دهه فجر سال 91 منزل موصوف را که آماده نیز هست تحویل بگیرم ولی اخیراٌ از طریق تعاونی به ما اعلام شده مسکن وشهرسازی شهر پرند به منظور دادن پایان کار مبلغ 3 میلیون تومان دیگر درخواست نموده وتا واریز نشدن آن پایان کارمنازل موصوف را نخواهد خواهشمندم پیگیری نمایید.
  • حسن IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    0 0
    با سلام. بیمارستان ولیعصر زنجان که یکی از دو بیمارستان اصلی شهر است؛ به مدت دو سال است که اقدام به تعمیر دستگاه سی تی اسکن خود نمی کند و بدین وسیله جان بسیاری از بیماران مخصوصا افراد دارای مشکلات مغزی به خطر می افتد.این مشکل در کنار خدمات نازل این بیمارستان دولتی واقعا جای تأسف دارد. بیماران به تشخیص بیماری خود از طریق این دستگاه نیاز مبرم دارند ولی کسی به آنها فکر نمی کند
  • اسلامشهري EU ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    3 1
    سلام خبرآنلاين، قيمت بسيارى از اجناس خوراكى در چند مغازه خوار و بار فروشى محله كوچك فقيرنشين و محروم با هم تفاوت دارند. مثلأ دوغ گازدار ١ليترى از يكجا خريدم ٢٠٠٠ ، از يك مغازه ١٦٠٠ و از يك مغازه ١٨٠٠ تومان. به سامانه ١٢٤ اسلامشهر زنگ زديم و گزارش داده ايم اما تا الان كه از مأموران بازرسى خبرى نشده است.
  • شهروند IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 1
    متاسفانه کیفیت محصولات ایران خودرو خیلی افتضاح شده - من یک دستگاه پژوپارس سال درسال 91 به قیمت 23 میلیون تومان خریداری کردم اما صدای موتور خودرو داخل اطاق خیلی زیاد هست به عنوان مثال شما بادنده 4 نمیتونی بیشتر از 80 تا سرعت بری چون صدای موتور خودرو بصورت وحشتناکی زیاد میشه و همچنین بادنده 5 نمیتونی بیشتر از 110 تا سرعت بری چون صدای موتور خیلی اذیت میکنه - به نمایندگی مراجعه کردیم میگن همینجوری هست بعداز آببندی ماشین درست میشه اما بعداز 4 ماه درست نشد و دوباره به نمایندگی رفتم میگن داداش کارخانه بخاطر صرفه جویی یک قطعه روی موتور خودرو نصب نکرده! - حالا شمابگید من چکار کنم .
  • بدون نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 1
    به شهرداري تهران پيشنهاد مي شود كه از هم اكنون به فكر دوطبقه اي نمودن بزرگراه آزادگان باشد چون حجم خودروهاي عبوري در آن بسيار زياد است و با افتتاح بزرگراه امام علي، خودروها سريعتر به اين بزرگراه خواهند رسيد و تراكم در آن بيشتر خواهد شد.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    0 1
    با سلام چا پچد روز است که سرعت اینترنت در اصفهان خبلی کم شده به طوری که دسترسی به سایت ها غیر ممکن است در عصر ارتباطات اینترنت مثل اب برای مردم حیاتی است 2030 که مربوط به مخابرات است در بعضی خیابان ها قطع شد با تشکر لطفا پیگیری کنید
  • مسكن مهر شيراز(شهرك امام رضا) IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    2 1
    سلام. خواهش ميكنم درمورد زمان واگذاري مسكن مهر شيراز (شهرك امام رضا)از مسئولين سوال كنيد.من توي تمامي سايت ها (استانداري فارس،دولت،رياست جمهوري،مسكن و شهر سازي شيراز)هم پيام گذاشتم ولي كسي جوابگو نيست................. تا الان هم 11 ميليون داديم آخه چقدر ديگه بايد هزينه كنيم (با توجه به اينكه واحدها هيچ گونه امكاناتي ندارن:كابينت،آبگرمكن يا پكيج،كولر ورنگ و نقاشي كه خودش حدو 10 تا 15 ميليون هزينه برميداره)
  • پوریا نخعی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    1 1
    با سلام من ساکن ضلع شمالغریب پل سیدخندان هستم شهرداری منقه 7 در ادامه زیبا سازی پل سیدخندان الان مدت یک هفته است که اقدام به سمپلاست و رنگ پاشی بدنه و پایه های پل سیدخندان نموده و کارگرانی که این کار را انجام میدهند از ساعت 11 شب تا 5 صبح مشغول کارند تمام زندگی ما پر شده از گرد رنگ و خاگ وغبار و سر وصدای گوش خراش چند بار هم با 137 تماس گرقتم ولی اقدامی نشده عاجزانه خواهشمند است رسیدگی نمایید (اگر حقوق شهروندی برایتان اهمیت دارد لطفا رسدگی نمایید ) با تشکر پوریا نخعی ساکن سیدخندان
  • علی IT ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    1 1
    با سلام احتراما اینجانب مدت 9 سال سابقه برداخت حق بیمه سازمان تامین اجتماعی را دارم که مدت 3 سال اخیر بصورت اختیاری میباشد از طرفی همسر بنده هم سابقه 7 سال سابقه بیمه میباشد وحالا میخواهد بصورت اختیاری ادامه دهد ایا ایشان هم باید مانند من 26 درصد برداخت کند یا اینکه 12 درصد ممنون از باسخ شما.
  • رشــــــت را دریابید IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    4 1
    لطفا در مورد وضع اسفناک آسفالت سطح شهر رشت پیگیری کنید خبر آنلاین امیدوارم فقط با این پاسخ مواجه نشید( مشکل خرید قیر داریم!) چند سال هست همین را می گویند اما تا کی؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 1
    با سلام خدمت شما چرا افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به حساب نریختند لطفانمایندگان مجلس ورئیس سازمان تامین اجتماعی پیگیری کنند مگر تامین اجتماعی وضع اقتصادی ان از همه جا بهتر نیست که مستمری بگیران ان با این حقوق کم زندگی میکنند با تشکر
  • بدون نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 2
    سلام پرا مسولین اموزش وپرورش شیمی وزیست وفیزیک اول را حذف وبه جای ان 9 ساعت 3ساعت علوم تجربی گذاشته اند
  • رضا-شیراز IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    1 1
    امروز خلافی ماشین رو گرفتم. متوجه شدم روز 16 فروردین در تونل توحید جریمه شدم! نوشته تجاوز سرعت مجاز بیش از 30 کیلومتر !!! یکی نیست بگه آخه اگه تو تونل 30 تا بری همه ماشینا میخورن تو هم! بنده از 50 تا هم بیشتر نرفتم! حالا چون پلاکم 63 ( شیراز ) هست باید به جرم شهرستانی بودن 40 هزار تومان جریمه بشم؟!!! متاسفم برای پلیس راهور
  • ص.ح IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 2
    باسلام . خسته نباشید خدمت شما و همکاراتون میخواستم بگم اگه میشه یه سر به این کارمندان خانه های سازمانی بزنید، شاید دلتون براشون سوخت چون همه دست به دست هم دادند تا این بیچاره ها رو از خونه هاشون بیرون کنند در حالیکه هیچ خونه ای ندارند اون هم با مخارج بالا این روزها، من یکی از فرزندان این کارمندها هستم. از خانه های سازمانی اداره راه و ترابری شهرستان خوی باهاتون صحبت میکنم. تو سال 89 خبرهای واگذاری این خونه ها به گوشمون رسید اما تو سال 92 خبرهای بد! ممنون میشم دنبال کنید
  • حسام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 1
    چرا قبض اب وتلفن ثابت و قبض موبایل استان کردستان در اینترنت وجود ندارد و فقط تبلیغ می کنند با تشکر
  • ajooja IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    0 1
    اولویت ها در واگذاری آرم طرح ترافیک چیست؟ آیا بنده که 32 سال است در منطقه بهارستان ساکن هستم نباید از پیش پا افتاده ترین حقوق شهروندی (استفاده از وسیله نقلیه شخصی) بهره مند باشم؟ضمن اینکه محل کارم هم در مرز این طرح (خ مطهری) واقع شده؟!!! در همین حال افرادی دیده می شوند که در این منطقه ساکن نیستند و از این امکان (آرم طرح ترافیک) استفاده میکنند!!! آیا تردد ساکنین محدوده طرح ترافیک، با خودروی شخصی و بدون طرح ترافیک، در داخل محدوده مجاز است؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    1 1
    سلام خبر آنلاین عزیز که به مردم و مشکلاتشان اهمیت میدهی لطفا پیگیر شوید که بازنشستگان تامین اجتماعی که از بیمه تکمیلی دی راضی نیستند چرا سازمان قرارداد منعقده را بخاطر عدم سرویس دهی بیمه دی بهم نمیزند و با یک بیمه درست و حسابی قرارداد نمی بنددیک میلیون و چهارصد بازنشسته هستیم ماهسی 10هزارو خورده ای کم میکنند که جمعش کلی میشود چرا خدمات درست نمیدهند؟ضمنا چرا به بازنشستگان تامین اجتماعی کارت طلایی نمیدهند بدترین بیمه و سازمان را تامین اجتماعی دارد 70 درصد هزینه ها را خودمان میدهیم لطفا رسیدگی نمایند!
  • حسین IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    0 1
    سلام. من بیست وشش سال دارم. مقداری پس انداز داشتم ومادرم هم یک خودرو فرسوده. رفتم خودرو فرسوده مادرم را در شرکت صدرا جهت تعویض ثبت نام کردم و همه پس اندازم را دادم به علاوه ده میلیون وام بانکی. الان تقریبا یک سال شده. اقساط وام را میدهم بدون اینکه خودرویی داشته باشم.شرکت صدرا منحل شده و پول ما رو نمیدن. واقعا تمام مشغله فکریم شده بیست میلیونی که دارم ولی ندارم. هیچکس هم جواب گو نیست. کافیه شما کلمه صدرا را تو اینترنت سرچ کنید تا متوجه بشوید یکی از بزرگترین اسپانسرهای تیم داماش و پرسپولیس است. در ضمن با چایکاران استان گیلان هم قرارداد داره. نمیدونم شاید عدالت این باشه. نمیدونم.........
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    0 2
    لطفا به یگان تابعه ارتش جمهوری اسلامی اعلام نماییید برابر دستور العمل ستاد کل فرزندان ما نظامی را در حال خدمت سربازی هستند به یگان نزدیکمحل سکونت پدرشان ا عزام شوندکه این موشوع مورد تایید فرمانده کل قوا نیز میباشدوابه این موشوغ اهمیت بدهند
    • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      1 1
      چراآقا ؟؟؟؟همه دارن برای مملکت زحمت می کشن . کارگرهای زحمت کش با حقوق های کم هم زحمت می کشن . فقط شما زحمت نمی کشید که . چرا برای خودتان حقی در این باره قائل میشید .انقدر برخی مشاغل آزاد سخت هستند مثل جوشکاران رانندگان خودروهای سنگین کارگران معدن و ... همه زحمت می کشن .
  • سعيد A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    0 1
    باسلام. من ازساكنين پايگاه هشتم شهيد بابايي اصفهان هستم .حدودا دوسالي مي شود كه دستگاه راديولوژي بيمارستان به دليل خرابي يك قطعه ازكار افتاده وتعطيل مي باشد وباتوجه جمعيتي كه دراين منطقه ساكن هستند ودوري 35 كيلومتري تانزديكترين مركز درماني ، هيچكسي پيگيرنيست . لازم به ذكر است كه مدتي پيش ازرونمايي يك ماكت هواپيما پرده برداري شد كه هزينه ساخت ونصب آن 220 ميليون تومان اعلام گرديد. حال سئوال اينجاست كه آيا سلامت ساكنين اين منطقه مهم است يا .......... ؟ خودنمايي وريا تاكجا آياكساني كه دستورساخت چنين چيز هايي ميدهند لحظه اي خودرابجاي ساكنين قرار داده اند؟ واهم وفل اهم كردهاند. آيا مدانند مردم براي گرفتن يك عكس ساده بايدچه هزينه اي بپردازند. باتشكر لطفا پيگير شويد
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 1
    با سلام .آقای طالبی از دانشگاه علمی کاربردی می گن که رشته معماری در این دانشگاه مهندسی نمیگیره پس رشته جدیدی که درست کردن بانام مهندسی فناوری معماری گرایش طراحی ونو سازی بافت های فرسوده که هنوزم دانشجویان این رشته نمیدونن چی دارن می خونن این رشته در حال اجراست وفقط یک ترم ازاون برنامه ریزی شده چیه لطفا از آقای طالبی بپرسید که تکلیف این دانشجو ها چیه باتشکر
  • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 1
    لطفا به مسولین بگویید زمان 21 ماه خدمت سربازی به این حالت سنتی بدون خقوق کافی و طولانی به اتمام رسیده سازی باید بومی وزمان آن کوتاهتر وتخصصی وحرفه ای شود جوانان ما رشد فکری بالایی دارند بااین زمان ونوع خدمت عمر آنها بهدر رفته وتمایلی به خدمت ندارندوآنایی که خدمت رفتند به همنوعنان خود می گویند
  • زیر 25% ها A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    2 10
    چرا خبر آنلاین قسمت مشکلات مردم را در صفحه اول حذف کرده است ؟لطفا پاسخ دهید البته انجام کارهای مهم سخت است ولی قسمت سایت پر مخاطب ترین بود
  • نوراني A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 1
    با سلام. از روزي كه اتوبان امام علي ( ع ) بازگشايي شد ما ساكنين خيابان پيروزي به سمت شرق خوشحال شديم كه ديگر مشكلي در تردد با ماشين وجود ندارد ولي تقريبا" 1 ماه است كه ورودي خيابان پيروزي مامور كنترل طرح زوج و فرد گذاشته شده است چندين بار من و همسرم با ماموران صحبت كرديم كه شما بايد سر دور برگردان پست بدهيد نه دقيقا" سر ورودي كه ماموران گفتند به ما گفتند كه دقيقا" در اين مكان پست بدهيم. اين مشكل براي كساني كه هم قصد ورود به لاين امام علي شمال را دارند و هم پيروزي شرق را دارند وجود دارد لطفا" رسيدگي نماييد.
  • محمد حسن زلده IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    1 1
    به حدود 17سال پیش زمینهای مراداباد پونک را فروختند و اکنون نه اجزه ساخت میدن نه معوض و تا حالا هم مستاجریم و از زمینها هم سند داریم راه حل زمینهای ما دست کیه و چه کار کنیم
  • س م م IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    0 1
    با سلام اینجانب س م م در تاریخ 18-3-92 از طریق لیزینگ بانک ملت خودروی تیبا نقره ای به شماره فاکتور 997372 ثبت نام کرده ام و قرار شد 30 روز کاری (31-4-92) خودرو را تحویل دهند اما الان (18-5-92) که 2 ماه گذشته با سایپا کاشان تماس گرفتم و گفتند حدود 30 تا 45 روز دیگه خودرو میرسه دستتون (یعنی بعد از 105 روز ... وای ) . چرا سایپا به تعهداتش و قرار هایش پایبند نیست و ما را چشم به انتظار گذاشته است ؟
  • س م م IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 2
    من امروز ماشینو تحویل گرفتم... (با سلام اینجانب س م م در تاریخ 18-3-92 از طریق لیزینگ بانک ملت خودروی تیبا نقره ای به شماره فاکتور 997372 ثبت نام کرده ام و قرار شد 30 روز کاری (31-4-92) خودرو را تحویل دهند اما الان (18-5-92) که 2 ماه گذشته با سایپا کاشان تماس گرفتم و گفتند حدود 30 تا 45 روز دیگه خودرو میرسه دستتون (یعنی بعد از 105 روز ... وای ) . چرا سایپا به تعهداتش و قرار هایش پایبند نیست و ما را چشم به انتظار گذاشته است ؟ )
  • مقصود باقرزاده A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 1
    سلام خبر انلاین: 27 اردیبهشت آزمون استخدامی بانک کشاورزی شرکت کردم و حالا 29 مرداد است که هنوز نتیجه آزمون اعلام نشده با توجه به اینکه قرار بود در خرداد ماه نتایج اعلام شود و هنوز و هنوزه خبری نیست کجا بنویسم از کجا خبر بگیرم لطفا اگه میشه تیترش کنید یا بدید شبکه های خبری یبار نشونش بدن با تشکر فراوااااااااااااااااااااااااااااان خسته نباشی
  • فرشاد IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    2 0
    چرا شبکه های دیجیتال در ملایر قطع و وصل میشودو epg ان هم قطع میشود-
  • عبداله بهبهانی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 1
    بسته شدن اجباری تمام مغازه ها و دکاکین در شهرستان بهبهان / مدتی( قریب یک ماه) است که در شهرستان بهبهان کلیه مغازه ها و فروشگاهها وحتی دکه های اغذیه فروشی بطور اجباری توسط نیروی انتظامی در ساعت12 شب بسته میشود وبرای شهروندان ومسافرین عبوری از این شهرستان مشکلات فراوانی ایجاد کرده است در شهرستان بهبهان به علت گرمای شدید مردم مجبور هستند مثل سایر شهرهای خوزستان وجنوب پس از خنک شدن هوا خرید های خود را درهنگام شب و از ساعت 12 به بعد انجام دهند و این در حالی است که شهرهای همجوار مثل گچساران / آغاجاری / امیدیه و... چنین محدودیتی نیست خواهشمند است این محدودیت را بردارید تا مردم آزادانه خرید ومایحتاج خود را تهیه کنند پیشاپیش سپاسگذاریم
  • ن A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 1
    با سلام من دانشجوی ترم سوم کارشناسی ارشدغیرانتفاعی هستم واین ترم شهریه های ترم بیش از 90درصد افزایش یافته ومطابق شهریه ورودی های جدید با ما حساب می کنند در حالی که طبق قانون تنها می توانند 15یا 20درصد افزایش داشته باشند لطفا پیگیری کنید
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 1
    کاش به آن زمان بازمی گشتم که بزرگترین غمم شکستن نوک مدادم بود!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    0 1
    با سلام آقای روحانی باید دستور بدهد هرچه سریع تر آقای سیف ریس بانک مرکزی از کار بر کنار شود چرا که ایشان بااین سابقه کاری نسنجیده در یک مصاحبه باعث افزایش نرخ ارز در این شرایط شد شاید ایشان هم در بازار ذینفع بوده؟
  • مهرداد IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 1
    آیا این آشفتگی ایجاد شده در دفاتر اسناد رسمی در شان مردم می باشد؟ بخدا مردم موش آزمایشگاهی نیستند . یک معامله یک ساعته خرید و فروش خودرو برای اینجانب 2 روز زمان برده است. کدامین مرجع مسئول این هرج و مرج و پاسخگوی ضرر و زیان وارده به مردم میباشد.
  • فیروز IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    4 0
    خواهشمند است پیگیری کنید علت افزایش کنتور برق از 260 هزار تومان به 860 هزار تومان ممنون می شوم فیروز از یزد
  • دانیال A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 1
    چرا هیچ کدام از شرکت های معتبر اراءه کننده سرویس adsl در شهر پردیس به خصوص فاز 3 سرویس دهی نمی کنند؟ خیلی جالب هست که نزدیک ترین منطقه مسکونی به شرکت پارس آنلاین همین شهر پردیس هست اما به اینجا سرویس نمی دهد ما دانشجو ها با این اینترنت بی کیفیت و گران مخابرات چه کار می تونیم بکنیم
  • حسین IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    0 1
    سلام .حدود6 ماه است که ساختمان نوساز را در محله هاشم آباد تهران تحویل گرفته ایم ولی نواقص زیادی داره.به سازنده هم که اعلام میکنیم میگه همینی که هست.ما از چه طریقی میتونیم پیگیری کنیم؟ نواقص:نداشتن کنتور آب جدا،نداشتن کنتور برق،عدم نصب آسانسور تاکنون،نداشتن تهویه حمام،نداشتن موزاییک ساختمان،ساخت در و پنجره غیراصولی.در ضمن قبض آب هنوز بنایی است که چند برابر محاسبه میشه و سازنده هیچ اقدامی در این مورد جهت پرداخت یا پیگیری انجام نمیده.چندین بار هم از اداره برق جهت قطع آب و برق آمده اند .ما اهال این ساختمان 9 واحده واقعا نمیدونیم چکار کنیم. ممنون از پیگیری شما.
  • حمید رضا A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 2
    به ذسلام از وزیر محترم اموزش و پرورش استدعا داریم در خصوص وضعیت حقوق معلمان با مدرک دکترا تجدید نظری کنند تا شاهد فرار اینها به دانشگاههای دیگر نباشیم و چرا دانشگاههای فرهنگیان و فنی با اغوش گرم استقبال نمی کند واین توهین به معلم با مدرک دکترا است که اختلاف حقوقی اش با یک لسانسه تقریبا یکسان باشد.خواهشمند است پیگیری نمایید
  • هستی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    3 2
    باسلام به تارگی به مسکن مهر شهریار واقع در شهر یار فردوسیه یوسف آبادصیرفی مسکن مهر رفته ابم تمام مشکلات ی ک طرف نبود هیچ امکان اینترنتی یک طرف نه ََای دی اس ال و نه حتی ایرانسل وایمکس و غیره
  • امیر A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    چرا epg ملایرقطع شده است وای فیلم انگیلیسی است لطفا پیکیری نمایید باتشکر
  • مادری کع نگران خوردسال ۶ماهشه A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    1 0
    با سلام لطفا نیود واکسن فلج اطفال رو در مرکز بهداشت پیگیری کنید من در شهر شاهین شهر اصفهان زندگی میکنم و الان حدود دو هفته هست از تاریخ واکسن دخترم میگذره اما در مراکز و حتی بازار واکسن اطفال نیست لطفا پیگیری کنید
  • امیر A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    سلام.از پارسال که سیستم دیجیتال شهرستان دماوند راه اندازی شده(10 آبان 91)،تا به امروز،هنوز آزمایشیست و ما نه epg دریافت میکنیم،نه شبکه العالم و نه شبکه های رادیویی تازه سراسری شده را! من از هرجایی پیگیری کردم به نتیجه نرسیدم،امیدوارم شما این مشکل را پیگیری کنید.باتشکر
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    1 0
    خواهش میکنم مشکل نبود سینما در دماوند را پیگیری کنید.حتی اگر سالن کوچک کوثر هم به سینما تبدیل بشه ما راضی هستیم.من دیگه موندم از کجا پیگیری کنم!فقط خواهشا پیگیری کنید
  • حجت اله IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    من یک خودرو لیفان ایکس 60 دو ماه پیش خریدم هنوز چند هزار کیلومتر راه نرفته گریبکسش مشکل داره به نمایندگی مراجعه نمودم میگن همشون همین مشکل را داره خواستم بفروشمش میگن گریبکس این ماشینها مشکل داره 15 میلیون زیر قیمت میخرن اخر من که یک کارمند بیشتر نیستم 15 میلیون را چند سال پس انداز کنم
  • سارا IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    1 1
    با سلام.براي دريافت سوابق بيمه تامين اجتماعي به شعبه 22 مراجعه كردم و ايشان گفتند سوابق را از سايت دريافت نموده و ما برايتان مهر ميزنيم. سايت مربوطه نيز خراب است و من همچنان منتظر درست شدن سايت هستم. من كه تا آخرهفته بايد سوابقم رو دريافت كنم الان تكليفم چيه؟ چرا خود شعبه بيمه نميتونه جوابگو باشه و اونا هم منتظر درست شدن سايت هشتند؟ و سايت تا چه زماني درست ميشه؟
  • لاریسا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    1 1
    ما سالا92برای وام مسکن اقدام کردیم گفتند اگر وامها افزایش پیدا کنند شمارو هم شامل می شود ولی الان بانک مسکن میگن شمارو افزایش 15 میلیونی شامل نمیشه ماوام قبلی رو فقط مرحله اولشو وریافت کردیم میخوام بدونم بالاخره شامل این افزایش وام شدیم یا نه
  • جمعی از جانبازان زیر25% فاقد شغل EU ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    1 0
    با سلام لطفا از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران سئوال شود - چرا هیچ قانون حمایتی برای جانبازان زیر25% فاقد شغل وجود ندارد و همه تسهیلات برای جانبازان و مدیران شاغل و مدیران رده بالای سازمانهای دولتی گذاشته شده است
  • حمید رصا A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 0
    سلام من 26 سال بیمه پرداخت کردم الانم 57 سالمه و دیگه نه کار دارم نه میتونم دیگه کار کنم کسی به من با این سن کار نمیده میخوام بازنشسته بشم دیگه توانایی پرداخت بیمه رو ندارم چون به نون شبم محتاجم منو راهنمایی کنید لطفا
  • عاطفه A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشید. اینجانب ساکن شهر جدید هشتگرد فاز 1 می باشم.بیش از یک ماه است که آب قطع می باشد و زندگی ما کاملا مختل شده است. به مسئولین مراجعه کرده ایم و پاسخ داده اند که فعلا آب قطع است و از دست ما کاری بر نمی آید و تانکر حمل آب فرستادیم. چه کسی پاسخگوی ما است؟بعداز ضهر که از سر کار برمیگردیم چطور دنبال تانکر آبی بگردیم که هیچ کس ندیده است؟ ما بدون آب چه باید بکنیم؟
  • سمیه سادات حسینی A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    1 0
    خواهش میکنم به وضعیت ما رسیدگی کنید.من دانشجوی دکترا مشغول تدرس در مدارس غبرانتفاعی مشهدهر سه ماه باحقوق 200تومن زندگی میکنم.آیا ما حق زندگی در این جامعه را نداریم چرا نباید هیچ مسولی صدای مارا بشنود
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام من از فرهنگیان ناحیه دو شیراز هستم که دوسال پیش برای گرفتن زمین از تعاونی ناحیه دو آموزش وپرورش شیراز ثبت نام کردم امادو قسط آن راکه حدودشانزده میلیون تومان بود گرفتند برای قسط سوم دبه درآوردند وهنوز آن را تحویل نگرفتند ومی گویند هنوز مراحل فانونی ان طی نشده لطفا آن راپیگیری کنید
  • سمیه.م IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 1
    با سلام از مسئولین بخواهید به فکر جوانان به خصوص جوانان متاهل بیکار باشند که به خاطر مشکلات مالی دست به هر کار اشتباهی نزنند مسئولین فقط به فکر کارمندان هستن که حقوقشان را بیشتر کنن جوانان چی میشن؟ از مسئولین بخواهید از زاهدان
  • صابر حسینی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    2 0
    لطفا در مورد کارمندانی که کاردان هستند جهت ارتقا رتبه ارشد به خبره اقدامی بفرمایید
  • ع A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    1 0
    در مورد تعلق نگرفتن سبد کالا به زنان بی سرپرست که مثل مادر بزرگ تنهای من که تحت پوشش بیه پسرش است و هیچگونه حقوقی هم دریافت نمیکند شکایت داشتم .آیا انصافه ؟
  • امیر ب A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    9 0
    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و عرض ادب خدمت شما اینجانب امیر ب در سن نوزده سالگی در سال 1389به خاطر مشکل افسردگی و جهالت از اینکه فامیلی من مسخره است ؛در صورتی که نام خانوادگی من بسیار زیبا است؛و همچنین با وجود مخالفت پدر و مادر ،نام خانوادگی خودم را عوض کره ام. الان پشیمانم.زیرا فامیلی من خوب بود.در ضمن تمام فامیلهای من مرا سرکوفت می زنند.همه می گویند بی اصل و نسب شده ام.هیچکس جز من عوض نکرده است. خواهشمندم بزرگواری کنید راه بازگشت به نام خانوادگی اولیه را به من نشان دهید. خواهشمندم راهی به بنده نشان دهید یا با پیگیری خود من را از این مهلکه در آورید. با تشکر و تا دیدار مجدد
  • شریعتمداری IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    من برای ترخیص ماشین از پارکینگ به دلیل طرح فاضلاب سرتاسر خیابان مسدود بود و دقایقی مجبور به پارک در محل توقف ممنوع شدم مبلغ خلافی را اینترنتی پرداخت کردم ولی بعد از مراجعه به اداره راهنمایی اعلام کردند وجهی واریز نشده و کل مبلغ مجددا باید پرداخت شود. پس از واریز مجدد مشخص شد که مبلغ دوبار از حسابم کسر شده از کجا باید برای عودت مبلغ واریز شده اقدام کنم؟؟
  • رضا IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام،از شما درخواست دارم تا یک خبر نگار بیاد به منطقه کن تهران، تا مشکلات اهالی این محل بازتاب رسانه ای داشته باشه، از وجود افغانی ها گرفته، محیط های غیر بهداشتی و آلوده، معتادین،مکانهای ترک اعتیاد غیر قانونی،خیابانهای خاکی،ترافیک کوچه و پسکوچه ها، مشکلات کشاورزان، محروم بودن اهالی از آب و برق و گاز و.....بله اینجا منطقه باستانی کن هست جای در دل تهران
  • اسام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    4 0
    من جوانی دانشجو هستم پدرم خانواده را ترک کرده و میگوید پدر ومادرش وخواهر او نیاز به اودارند مدتهاست اورا ندیده ام وحتی هزینه مارا هم نمی دهد با اینکه او دارد ایا من و...نیاز به او نداریم متاسفانه کار پیدا نکردم باید ترک تحصیل کنم پدر ابروی من و...بردی پدر خواهرت و...برات مهم بودن چرا ازدواج کردی شما حتی فرزند خودت را رها کردی ایا راهی هست پدرم متوجه کارهایش شود
    • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
      0 0
      اگه میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
  • ذبیح الله قادری A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    0 0
    باسلام مدت یکسال است که از شرکت سایپا ماشین تیبا یورو4 از نمایندگی قدیری خریداری کرده ام ازروزی که تحویل گرفته ام با سوییچ مرکزی روشن نمی شود .چندین بار به نمایندگی قدیری مراجعه کرده ام ولی گفتند که ماخدمات پس ازفروش نداریم وهر دفعه که مراجعه می کنم ماشینم را دو الی سه روز نگهداری میکنند وبعدکه میخواهم ماشین را تحویل بگیرم درست نشده است .چندین بار هم با شرکت مرکزی تهران تماس گرفتم جواب درستی نمیدهند.لطفا درخواست من را پیگیری کنیدباتشکر ذبیح الله قادری از شهرکرد.
  • فرزین غفاری IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    2 0
    کاربر گرامی به علت رعایت نکردن شرایط وضوابط وقوانین جمهوری اسلامی ایران لاین شما تا24 ساعت آینده فیلتر میشود برای من این پیغام اومده لطفا کمکم کنید.ابا لاینم پاک یافیلتر میشه؟؟؟
  • از قم A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    تجمع كارگران در قم: امروز ششم مهر93، تعداد زيادي بالاي 150 نفر زن و مرد از بافندگان فرش دستباف ابريشم و... در قم، چهارراه بازار، مقابل پاساژ فرش، تجمع كرده اند. اين تعداد، رو به افزايش است. بسياري از اين افراد از ساعت 20شب قبل جمع شده و شب را در پياده رو گذرانده اند. تعدادي از شهرها و روستاهاي اطراف امده اند. دليل تجمع آنان به گفته خودشان اين است كه اتحاديه بافندگان فرش، 4ماه است كه كار آنان را خوابانده و اينك دستمزد آنان را به 40 درصد كاهش داده است. يكي از آنان مي گفت آيا مي دانيد بافتن ابريشم يعني چه؟ مثل كندن چاه با سوزن است. بانوي ديگري مي گفت: اينجا شركت فرش "سراي هنرمندان سختكوش و بي حقوق و بيمه است." عكس هايي از اين تجمع آرام، موجود است.
  • زهرا A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 0
    اعتراض دارم ب تاکسی رانی فردوس ک در یوسف اباد تا کسی های ان بجای یوسف اباد در شهرک میایستند
  • آذر IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام خسته نباشید : اول از همه مشکلات سرطانی ها را حل کنید شیمی درمانی را مجانی کنید به معلولین جامعه برسید به بیماران اهمیت بیشتری بدهید . از وزیر بهداشت تقدیر شود . ما که سالم هستیم مشکل داریم . چه رسد به آن .... انشاا... همه بیماریهای سخت از بین برود . باتشکر
  • ساكن پرند IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    با سلام خواهشمندم به داد مردم شهر جديد پرند برسيد آنقدر وعده و وعيد بي اساس از مسئولان شنيديم كه خسته شديم. از مشكلات رفت و آمد تا امكانات اوليه رفاهي و قيمت وحشتناك ميوه هر كدام سوژه اي مستقل براي پيگيري هستند. با سپاس
  • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    من ساکن حصار در استان البرز هستم میخواهم کنتور برق و گاز و آب بگیرم به من نمیدن لطفا بگویید چه مشکلی هست که من نمیتوانم از این امکانات بهرمند شوم یا اگر راهی هست لطفا راهنمایی کنید
  • ساکن آزاد شهرمنطقه۲۲ IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    نانوایی سنکک محله آزادشهر ،نان رو خیلی سبکتر نسبت به اندازه معمول میپزه امروز که ما چند نفر اعتراض کردیم گفت همینه که هست باید به کجا شکایت کنیم؟
  • فرزانه A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    2 0
    ا سلام تصرف وتجاوز کردن به چراگاهها وزمین چمن که محل چرا محل خرمن روستاییان حمید آباد همطوار اردبیل وبی اعتنایی مسئولین استان که زمین روستائیان ودر حال تصرف وتخریب هستند که میخواهند بازار آهن فروشان روبه این منطقه انتقال دهند در این میان تکلیف کشاورزان چی میشه شعار مبارزه با زمین خوار وتخریب منابع طبیعی این وسط کجا رفته است خواهشمند است گزارشی در این مورد تهیه کنید از طرف روستائیان حمید آباد اردبیل آدرس اریبیل کیلومتر 5جاده اردبیل کورائیم چمن همطوار 09353972470 فرزانه
  • دانشجوی کارشناسی ارشد A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    با سلام دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و در تکمیل ظرفیت شرکت کردم الان برای تسویه حساب به دانشگاه مبدا مراجعه کردم درخواست شهریه ثابت میکنند تا مدارکمان را بدهند اخه دانشجوی بیچاره گناه کرده درس میخونه ؟این قانون هیچ جا نیست و دانشگاه از ما پول زور میخواد لطفا رسیدگی کنید.
  • علی حشمتی لیقوان IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    1 0
    سلام خسته نباشید من یک کار گر ساده شرکتی هستم الان دو سال است که بیکارم یعنی به خدا قسم اگه بچه نداشتم تا حالا خودمو راحت میگردم 25 سالمه 20 سالشو دنبال کار کشتم در این شرکت در اون شرکت
  • ساسان A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    با توجه به اینکه سرمایه عظیمی از مملکت صرف پتروشیمی میشود آیا انصاف هست که همه ی نیروهای کار آن را از همان منطقه یعنی از استانی که ۳ درصد جمعیت کشور را هم ندارد بکار گرفته شود. تا جایی که درآزمونی حتی نیروی مورد نیاز دراستان وجود ندارد ولی با این حال از بقیه استانها بکار گرفته نمیشود.مگر کمبود نخبه درکشور داریم که همچین اتفاقی بیفتد.حداقل یک درصد کوچکی از نیروهای غیر بومی میگرفتن.باتوجه به اینکه صنعت پتروشیمی یکی از صنایع پردرآمد برای افراد بحساب میاید و صنعتی نسبتا پیشرفته هست چه خوب است که از نیروهای نخبه کشور نیز استفاده شود.ما چه گناهی داریم که بیشتر سرمایه مملکت اونجا خرج میشه مگه ما جز این مملکت نیستیم.یکم عدالتو برقرار کنید.این بحث بومی سازی را لطفا پیگیری کنید.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام خسته نباشید لطفا در مورد سگ های ولگرد که گاها به بیماری هاری نیز مبتلا هستن و باعث رعب و وحشت اهالی اسماعیل اباد قزوین میشود نیز اطلاع رسانی کنید متاسفانه هیچ کدام از مسئولان پاسخگوی اهالی نیستن ممنون از شما که پیگیر مشکلات استان عزیزمون هستید موفق وپیروز باشید علیرضا ذوالفقاری پور از اسماعیل اباد قزوین
  • علی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    0 0
    یکی از همسایه های ما در مجتمع به دلیل عدم سکونت طولانی حاضر نیست هیچ پولی بابت شارژ بدهد در مجتمع برق شوفاژ و حیاط کنتور داردگاز فقط یک کنتور دارد برای واحد ها و شوفاژ مشترک است اب یک کنتور دارد اب واحد ها با اب حیاط و باغچه عمومی یکی است صندوقی هم برای مواقع خاص داریم که شارژ معینی برای ان تعیین شده بابت هر کدام از موارد بالا درصدی باید گرفت
  • علی باز گلپور A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    1 0
    با سلام دولت قیمت حامل های انرژ ی را در سال 96 سر سام آور گران کرده در مناطق گرم مثل بوشهر این مبالغ غیر قابل قبول و پرداخت است مثلا تعرفه گاز در فروردین 95 تا خرداد 95 با مصرف 41 متر مبلغ 99000ریال است و در همین تاریخ در سال 96 با مصرف 48 متر 380000ریال است یعنی 400در صد لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید . با تشکر
  • س A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 0
    باسلام شرکت گاز استان البرزعلمک گازساختمان مادرخیابان عدل کوچه صاحب الزمان باز کرده وده خانواده دراین ساختمان زندگی میکنند قراربوده دوساعته برگردونندالان چهارهفته است که گاز نداریم مراجعه میکنیم میگویند گازکشی ساختپان مشکل داره اگه مشکل داشت چرا خودشون تأییدکردند
  • علی زمانی A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    2 0
    بنده از ساکنین مسکن مهر هسا اکباتان هستم متاسفانه نه کنتور آب داریم نه کنتور برق برقای ساختمون کلا برق امام هستش و مدام قت و وصل میشه لطفا رسیدگی کنید دستمون به جایی بند نیست