رهبرانقلاب درخصوص انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند: در درجه اول گسترش مشارکت مردم اهمیت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای در بخش آخر سخنانشان در جمع زائران و مجاروان حرم امام رضا(ع) در اولین روز از سال 92 تصریح کردند: همه سلیقه های سیاسی که دلشان برای کشور میسوزد باید در انتخابات شرکت کنند.
ایشان انتخابات را مظهر حماسه سیاسی خواندند و افزودند: انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی، مظهر آبروی نظام و نماد مردمسالاری اسلامی است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه گسترش مشارکت مردم در انتخابات اهمیت دارد افزودند: شور انتخاباتی و حضور مردم پای صندوق های رای می تواند دشمن را ناامید و امنیت کشور را تامین کند. حضور مردم در پای صندوق رای برای آینده کشور تاثیر دارد.
ایشان تاکید کردند: در انتخابات باید همه سلیقه ها و جریانهای معتقد به جمهوری اسلامی شرکت کنند. انتخابات مال یک سلیقه و جریان خاص نیست. همه کسانی که دلشان بای منافع ملی می سوزد باید در انتخابات شرکت کند.
رهبر انقلاب با اشاره به اینکه مردم رایشان به طور نهایی تعیین کننده است اظهارداشتند: رهبری یک رای بیشتر ندارد و هیچ کس تا قبل از رای دادن مطلع نخواهد شد. اگر نسبتی داده شد که نظر رهبری به فلان است درست نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای درباره ملاک ها و ویژگی های رئیس جمهور یازدهم نیز تاکید کردند: رئیس جمهور جدید باید امتیازهایی که امروز وجود دارد منهای ضعف هایی که وجود دارد را داشته باشد. رئیس جمهور جدید باید امتیازات رئیس جمهور قبلی را داشته باشد و باید نقاط ضعف او را نداشته باشد. باید در سلسله دولت ها به سمت پیشرفت و تعالی باشیم. باید پایبند به ارزش ها، عقل جمعی، تدبیر و... باشد.
/2727
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =