دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم در انتخابات باید حضوری پررنگ و پر وشور باشد و همه می‌دانیم که این مهم جز با اتحاد و همدلی مردم و دولت محقق نخواهد شد.

محسن رضایی با بیان اینکه موفقیت کشور بعد از انتخابات امری بسیار ارزشمند است، به فارس گفت: با انتخاب اصلح مردم می‌توان بیش از پیش بخش‌های مختلف کشور را به سوی تعالی سوق داد. با انتخابی در خور شان می‌توان دولتی روی کار آورد که بتواند با مدیریت و برنامه صحیح کشور را به موفقیت برساند.
وی در رابطه با نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، گفت: نظام و ملت ما همواره ثابت کرده‌اند که می‌توانند با خلق حماسه‌های بزرگ جهانیان را متحیر کنند و به امید خدا امسال نیز با همدلی و انسجام مضاعف این شعار را نیز محقق خواهیم کرد.
وی در رابطه با ائتلاف 1+2 گفت: ائتلافی که مشروط بر یک منطق درست و با مشورت با نخبگان باشد می‌تواند ثمرات بسیاری خوبی برای کشور به‌همراه داشته باشد. من معتقد به ائتلاف منطقی هستم که در آن کاندیداها برنامه‌های خود را بیان ‌کنند و به‌وسیله نخبگان برنامه‌ای که محوریت بهتری داشته باشد، انتخاب ‌شود. انتخاب یک برنامه مطلوب و منسجم هم باعث موفقیت کشور شده و هم می‌تواند یک دولت قوی را تشکیل دهد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کشور گفت: کشور دارای ظرفیت‌های بسیاری است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان نه تنها باعث پویایی اقتصاد شد بلکه می‌توان تمام تهدیداتی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود را خنثی کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
    6 9
    غایب همیشه حاضر !
  • سیدمهدی موسوی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
    2 14
    جناب محسن رضایی شما بارها و بارها در انتخابات شرکت کرده اید و برنامه های خود را اعلام کرده اید و بارها و بارها نخبگان برنامه های شما را مطالعه کرده اند و نتایج آرا شما نشان داده که بخش عمده جامعه و نخبگان اعتقادی به شما و برنامه هایتان ندارند . بهتر است از نتایج گذشته عبرت بگیرید.