تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس با محمدرضا باهنر در محل ستاد انتخاباتی وی دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاين، حسین سبحانی نیا دبیرکل کانون نمایندگان ادوار مجلس در اين ديدار با بيان اينکه باهنر بیشترین تجربه سیاسی،  اقتصادی و تقنینی را دارد، از آشنایی و اشراف کامل وي به مسایل کشور سخن گفت و افزود: او برای معضلات کنوني و بهبود وضعیت کشور و مردم برنامه دارد.
به گفته وي، حضور نمایندگان ادوار مختلف مجلس دراین جلسه بر اساس علاقه و میل به تعامل بوده است، چرا که همه نمایندگان حداقل یک دوره با باهنر کار کرده​اند.
عضو هيات رئيسه مجلس با اشاره به اينکه در عرصه انتخابات کشور با دو ائتلاف اکثريت اصولگرايان و 1+2 و دو ضلع – اصلاح طلبان و حاميان دولت- مواجهيم که هنوز کاندیدای خود را معرفی نکرده اند، ادامه داد: ضرورت ایجاب می کند در راستای به حداقل رساندن کاندیداها گام برداریم.
سبحاني​نيا ابراز اميدواري کرد که چنانچه اصولگرايان با دو کاندیدا وارد عرصه رقابت​هاي انتخاباتي مي​شوند، حتما یک نفر آنها باهنر باشد. اگر به یک نفر هم رسیدیم، آن یک نفر مهندس باهنر باشد.
در این جلسه محسن کوهکن دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار نيز گزارشی از روند فعالیت​های ستاد انتخاباتی باهنر ارائه داد و نمایندگان نیز گزارشی از حوزه خود و مشکلات مردم دادند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =