۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

سینماپرس نوشت:

«پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور و با بازی بهرام رادان، مهناز افشار، مهران مدیری و هدیه تهرانی ماه خرداد روی پرده می‌رود.

 

کرم‌پور که پیش از این فیلم‌های سینمایی «چه کسی امیر را کشت؟» و «تهران؛ طهران» (اپیزود دوم) را کارگردانی کرده بود درباره اکران فیلم جدیدش می‌گوید:« بعد از آنکه نتوانستیم فیلم را در پاییز سال گذشته اکران کنیم، بهترین زمان را برای اکران آن پیش از شروع سال جدید می دانستیم که با توجه به ترافیک اکران این اتفاق نیافتاد و امیدواریم بتوانیم فیلم را در خرداد ماه اکران کنیم.

 

کرم‌پور درباره اصلاحیه‌های وارد شده به فیلم و دریافت پروانه نمایش دائم آن می‌گوید: «ما قبل از شروع جشنواره و به دلیل اینکه شرط حضور فیلم در جشنواره کسب پروانه نمایش دائم فیلم بود از سوی اداره نظارت و ارزشیابی 30 مورد اصلاحیه به فیلم را لحاظ کردیم که در مجموع نه دقیقه از زمان اصلی فیلم کم شد. نسخه ای که قرار است اکران شود همان نسخه ای است که در جشنواره به روی پرده رفت.»

 

کرم‌پور در پایان با اشاره به حواشی پیش آمده و تحریم فیلم توسط حوزه هنری گفت: «این نوع قانون‌گریزی‌ها به ضرر سینمای ایران است. نباید هر نهادی خود را در جایگاه مجری قانون قلمداد کند. نتیجه این هرج و مرج هم به اینجا ختم می شود که سینمای ایران در سال گذشته در تب یک سری اتفاقات سوخت.»

 

فیلم سینمایی «پل چوبی» از پربازیگرترین فیلم‌های امسال محسوب می‌شود که به دلیل موضوع اصلی فیلم و حضور ستاره‌های مطرح در آن یکی از امیدهای بازگشت رونق به گیشه سینماها به حساب می‌آید.

 

در خلاصه داستان این فیلم که به طور مشترک توسط خسرو نقیبی و مهدی کرم‌پور نوشته شده؛ آمده است: «پل چوبی معبری بود بر خندق شمالی تهران مابین پایتخت و ییلاق شمیران محل اتصال تهران قدیم و تهران مدرن اینجا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است نامی به جا مانده در قلب شهری پر هیاهو و نا آرام...

 

بهرام رادان، هدیه تهرانی، مهناز افشار،آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، آزاده اعتباریان، توماس اردبرینک، با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور: مهران مدیری بازیگران فیلم جدید مهدی کرم‌پور هستند.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =