رییس مجلس درگذشت نماینده تفت و میبد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین، سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد در مجلس  که از 15 اسفند ماه سال گذشته بر اثر سکته مغزی به کما رفته و در بیمارستان بستری شده بود، نیمه شب گذشته به رحمت ایزدی پیوست، مراسم تشییع جنازه آن مرحوم امروز سه شنبه (20فروردین) از جلوی در مجلس انجام می‌شود.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس با تسلیت درگذشت نماینده تفت و میبد گفت: امروز مطلع شدیم که همکار عزیز و ارجمندمان حجت الاسلام سیدجلال یحیی زاده دار فانی را وداع گفتند که باعث تاسف و تاثر شدید همه نمایندگان و مردم استان یزد شد.
وی تصریح کرد: در این سال‌هایی که در محضر ایشان در مجلس بودیم شخصیت جذاب، اخلاقی و پرکار ایشان همه را تحت تاثیر خودش قرار می داد. برای آن محروم علو درجات از خداند متعال طلب می‌کنیم، به خانواده ارجمندشان تسلیت و به مردم شریف یزد که یک نماینده پرکار و خلیق را از دست داردند تسلیت می‌گوییم همچنین اعضای کمیسیون اقتصاد که ایشان در آن کمیسیون عضویت داشتند و مجمع نمایندگان استان یزد نیز این ضایعه را به خانواده ایشان و مردم عزیز یزد تسلیت گفتند.

همچنین طبق نظر هیئت رئیسه مجلس کلیپی از یحیی زاده در صحن علنی پخش شد که  به تصویب اعتبار نامه وی و آخرین نطقش درباره راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن سال گذشته و توجه مسئولان اجرایی به مشکلات اقتصادی اشاره داشت.

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غريبه A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    روحش شاد واقعا نماينده ساده زيست وولايتي بود