فارس نوشت:

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: برخی افراطیون که تیر آن‌ها از هم‌اکنون برای انتخابات به سنگ خورده بدانند که هاشمی‌رفسنجانی با طناب پوسیده آن‌ها به چاه نمی‌رود.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که آیا در میان نمایندگان مجلس به خصوص جریان اصولگرا زمزمه‌ای در زمینه حمایت از آیت‌الله هاشمی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به گوش می‌رسد، اظهار کرد: در میان جریان اصولگرا تا آن جا که من در جریان هستم هیچ اراده‌ای برای دعوت از ایشان وجود ندارد.

وی از دیدار هفت نفر از نمایندگان مجلس با آیت‌الله هاشمی خبر داد و گفت: این عده ربطی به جریان اصولگرایی ندارند و البته تعدادی از آن‌ها هم اصلاح‌طلبان بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بزرگواری از حرکت خزنده برخی افراطیون اصلاح‌طلب و دوم خردادی در آستان انتخابات آینده ریاست‌جمهوری پرده بر داشت و گفت: این‌ها که از هم اکنون تیرشان به سنگ خورده به دنبال راهی برای عبور از بحرانی هستند که خودشان برای خود ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل به هر چیز متشبث می‌شوند.

وی در موقعیت کنونی یکی از حربه‌های آنان را سوء استفاده از برخی افراد دانست و گفت: فکر نمی‌کنم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با هوش و درایتی که از ایشان سراغ داریم با طناب پوسیده آن‌ها به چاه برود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با مقایسه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دهه 60 و حال حاضر گفت: همه دوستداران نظام و ایشان دلشان برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دهه 60 تنگ شده و امیدواریم که به زودی این شخصیت خوب و دوست داشتنی را در همان قاموس گذشته ببینیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری خطر جریان انحرافی را برای انتخابات پیش رو جدی ندانست و گفت: این عده عددی نیستند که بخواهند در برابر اراده مردم و نظام جمهوری اسلامی صف‌آرایی کنند.

وی جریان انحرافی را از اضلاع انتخابات ندانست و گفت: همان‌گونه که اسم انحراف روی آن است نمی‌توان تصور کرد که فردی انحرافی بخواهد در معرض رأی و اعتماد مردم قرار گیرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    4 6
    جناب بزرگوار بزرگواری هنوز از اراده مردم خبر نداری هرچه محمود بگه همانه . رحیم بیشمار طرفدار داره.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    4 4
    اگر رایی ندارند حامیان دولت ، چرا صبح تا شب بر علیه آنها مصاحبه میکنید..یا بی خردید یا دروغ می گویید در هر دو صورت لیافت همان ناچیز رایی که آورده اید را ندارید...