مانوئل پلگرینی پس از شکست دراماتیک شب گذشته ی تیمش برابر دورتموند به شدت از نحوه ی قضاوت داور در این مسابقه انتقاد کرد.

سعید یوسفی/خبرآنلاین : مالاگا تنها چند ثانیه تا رسیدن به بزرگترین افتخار تاریخ باشگاه فاصله داشت اما در پایان این زردپوشان دورتموند بودند که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. ژرمن ها که صبر و حوصله بی پایان مشخصه ی اصلی فوتبالشان به شمار می رود در وقت های اضافه دو گل به ثمر رساندند تا شاگردان پلگرینی چیزی جز حسرت از وست فالن با خود به یادگار نبرند.
سرمربی شیلیایی مالاگا که به شدت از اتفاقات پایان بازی ناراحت بود داور را عامل اصلی ناکامی تیمش معرفی کرد و گفت: " کاملاً مشخص بود که نمی خواستند ما برنده ی این بازی باشیم. از زمانی که 1-2 جلو افتادیم به طور مداوم شاهد اشتباهات داور بودیم. به نظر من گل سوم در موقعیت مسلم آفساید به ثمر رسید. در 10 دقیقه پایالنی داور با تصمیم هایش در عملکرد ما اختلال ایجاد کرد. در چنین شرایطی همه چیز دشوار می شود."
این مربی 59 ساله ادامه می دهد: " اینگونه از دور رقابت ها کنار رفتن خیلی تلخ است اما امیدوارم بازیکنانم سرعت بتوانند روحیه ی از دست رفته شان را بدست بیاورند تا با تمرکز روی بازیهای لیگ در پایان فصل جایگاه شایسته ای را بدست بیاوریم."
پلگرینی در پایان خطاب به خبرنگاران گفت: " شاید به اعتقاد شما این شکست ویران کننده باشد اما من معتقدم که ما امشب فوق العاده ظاهر شدیم و هرگز مستحق باخت نبودیم. "
4141
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =