شجاعی کیاسری می​گوید اگر اصولگرایان به وحدت برسند شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرآنلاین؛ با اشاره به تعدد نامزدهای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده فکر می کنم از میان تمام نامزدهای حاضر 5 یا 6 نامزد تا پایان انتخابات در عرصه باقی خواهند ماند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رقابت اصلی در انتخابات ریاست جمهوری میان اصولگرایان؛ اصلاح طلبان و دولتی ها است اما اگر اصولگرایان به وحدت برسند، شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارند.
وی با بیان این که تعدد نامزدها در قانون پیش بینی شده و این موضوع از ظرفیت های بالای قانون اساسی است؛ تصریح کرد: اما نباید سیاست مداران به شکلی رفتار کنند که این جایگاه در اذهان عمومی شکسته شود و واقعا کسانی که می توانند عهده دار این مسئولیت سنگین باشند بیایند.
وی ادامه داد: رهبری صراحتا درباره خصوصیات رئیس جمهور مطالبی راعنوان فرمودند که این فرد باید کسی باشد کار اجرایی کلان کرده؛ به قانون اساسی اعتقاد عمیق داشته باشد و از سرمایه و منافع و منابع عمومی کشور اطلاع داشته باشد و همچنین از فیلتر شورای نگهبان رد شده باشد.
شجاعی تاکید کرد: علت حضور متعدد سیاستمداران در عرصه انتخابات را باید در عملکرد دولت و انتخاباتی که در دوره های گذشته برگزار شده است بررسی کرد.
/29295
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =