امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در صورتی که فصل آینده در این تیم بماند بازیکنانی جذب خواهد کرد که از حالا نامشان در ذهن او نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین اخبار حاکی از آن است که قرار است قلعه نویی در استقلال ماندگار شود و البته تا حدودی قصد جوانگرایی در ترکیب آبی ها را دارد. آرش افشین از فولاد، احسان حاج صفی و احمد جمشیدیان از سپاهان و میلاد غریبی از سایپا بازیکنانی هستند که مورد توجه قلعه نویی قرار گرفته‌اند تا فصل آینده آبی بپوشند.افشین زمانی که قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی بود مورد توجه او قرار داشت و حالا هم در لیست او جای گرفته است. افشین که چند ماه پیش در تست باشگاه لیل فرانسه حضور داشت بعید است به لیگ فرانسه برود و به همین دلیل قلعه نویی علاقه‌مند است تا در صورت ادامه حضور در استقلال ، این مهاجم 24 ساله را جذب کند.
جمشیدیان هم در سپاهان شاگرد امیر قلعه نویی بود و بهترین بازیهای خود را زیر نظر امیر انجام داد. حتی در نیم فصل بازی های لیگ دوازدهم هم بحث جذب جمشیدیان توسط باشگاه استقلال مطرح شد اما مسئولان سپاهان با جدایی هافبک 28 ساله و کاپیتان دوم خود مخالفت کردند تا او همچنان در سپاهان بماند.از طرفی سرمربی استقلال اعتقاد خاصی به حاج صفی دارد و معتقد است که یکی از مشکلات استقلال در پست دفاع چپ است که می تواند با حضور حاج صفی برطرف شود.
میلاد غریبی هم دیگر گزینه‌ای است که امیر قلعه نویی مد نظر قرار داده است. غریبی که در سایپا نشان داده آینده ای درخشان پیش رو دارد در تیم امید شاگرد علیرضا منصوریان است. گفته می شود با توجه به رابطه ای که منصوریان با قلعه نویی دارد، غریبی در مواجه با پیشنهاد پرسپولیس و استقلال، استقلال را انتخاب خواهد کرد تا زیر نظر امیر قلعه نویی به فوتبال خود ادامه دهد.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =