مهر نوشت:

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات جلسه ای که کاندیداهای احتمالی در سازمان صدا و سیما و با حضور رئیس این سازمان برگزار کردند اظهار کرد: عمده نگاه سازمان صدا و سیما معطوف بر این بود که چگونه می توان شرایطی را مهیا کرد که مردم بتوانند علاوه بر شناخت هر چه بهتر کاندیداها، بهترین انتخاب را از بین افراد موجود با توجه به شناختی که به دست می آورند داشته باشند.
نایب رئیس مجلس ادامه داد: با توجه به تجربه ای که در ادوار گذشته انتخابات در این زمینه وجود دارد سازمان صدا و سیما نظر دارد که این سطح را ارتقاء ببخشد لذا در این زمینه ازنظر نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری بهره گرفت.
ابوترابی درباره پیشنهادات ارائه شده از سوی کاندیداها در این جلسه یادآور شد: عمده پیشنهاداتی که مطرح شد مبنی بر این بود که باید سطح تاثیرگذاری رسانه ملی را در تبیین برنامه و گفتمان کاندیداها ارتقا بخشید. کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در این جلسه معتقد بودند که گفتگوها، برنامه ها، میزگردها و مناظره ها می تواند نقش بسیار مفید و موثری در تبیین برنامه و گفتمان افراد در مظان انتخاب داشته باشد.
باهنر: به مصلحت نیست هاشمی کاندیدا شود
ایسنا نوشت:
محمدرضا باهنر در نشست خبری خود در مشهد با اشاره به اینکه اگر 1+2 به تعهدات خود عمل کنند و به نظر واحد برسند و از طرفی 1+5 نیز یک کاندیدا را معرفی کنند، در این صورت هشت کاندیدا به دو نامزد کاهش می‌یابند، افزود: به ائتلاف 1+2 توصیه می‌کنم حتما قبل از شروع ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی تصمیم خود را به منظور اعلام یک کاندیدا از میان خود بگیرند، به دلیل اینکه بعد از شروع ثبت نام دیگر انصراف دادن کاری مشکل و گاها سهل خواهد بود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: فعلا به مصلحت نیست که آقای هاشمی رفسنجانی نامزد انتخاباتی شود در عین حال در رفتارهای سیاسی هیچ غیرممکنی وجود ندارد.
وی همچنین یادآور شد: در دوران سازندگی به مسئله شبیخون فرهنگی توجه نشد و مورد غفلت قرار گرفت.
باهنر درخصوص موضع خود در قبال جریان فتنه اظهار کرد: بر همه روشن است که عده‌ای به خاطر زیاده‌خواهی و ترجیح منافع شخصی و منافع نظام جمهوری اسلامی با نسبت دادن اتهامی غیرواقعی، هزینه‌های غیرقابل جبرانی را بر کشور تحمیل کردند که البته پاسخ قاطع مردم در حماسه 9 دی به همه اعلام شد؛ البته نباید اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران را با یک چشم نگریست.
این فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: اگر شعار بهار نهایتا تبدیل به یک نامزد انتخاباتی شود اوج استفاده از امکانات دولتی به نفع یک کاندیدای خاص صورت گرفته است. وی هم‌چنین با طرح ادعای، احتمال برگزاری اجتماع 100 هزار نفری در تهران از سوی حامیان دولت و هزینه آن افزود: دولت در چند ماه باقی مانده از عمر خود اولویت‌های کاری بسیار مهم‌تری را دارد.
29219
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    35 2
    نمیدونم چرا برحي از خودشون هیچ حرفی برای گفتن ندارن و هر جا میرن از دیگران استفاده میکنن(هاشمی نباید بیاد،احمدی نژاد نباید از کاندیدی حمایت کنه،مشایی نباید تایید صلاحیت بشه،همایش صد هزار نفری نباید برگزار بشه وووو دهها مورد دیگه)بابااز خودتون ،برنامه هاتون بگین .تخریب دیگران خوب نیست چون ممکنه طرف مقابل بیشتر شما رو تخریب کنه چون از شما خیلی قوی تر و مردمی تره.