ایسنا نوشت:

نامزد احتمالی انتخاب ریاست جمهوری گفت: برای اقتصاد کشور طرح مدون و برنامه‌ریزی شده‌ای دارم که به رییس جمهور منتخب تقدیم خواهم کرد.
‌یحیی آل اسحاق در نشستی خبری که در محل دفتر حزب موتلفه در مشهد برگزار شد با اشاره به نظام بانکی در کشور به عنوان جدی‌ترین بحث اقتصادی ، اظهار کرد: اگر رییس جمهور شوم نظام بانکی کشور را متحول خواهم کرد.
وی افزود: متاسفانه نظام اقتصادی ما بانک محور است، سهام‌داران بانکی بیشترین سود را در اقتصاد می‌برند بسیاری از بانک‌های خصوصی دارای حیات خلوت‌ها و شرکت‌هایی می‌باشند که این سرمایه عظیم در بانک‌ها باید به سمت جریان تولید کشور به کار گرفته شود.
آل اسحاق در ادامه با بیان این‌که ائتلاف ضرورت حتمی است، اظهارداشت: با حساب دو دو تا چهار تا هم اگر ائتلاف نمی‌کردیم و ما هر کدام به صورت جداگانه به عرصه انتخابات می‌آمدیم به نتیجه‌ مطلوبی نمی‌رسیدیم.
آل اسحاق همچنین خطاب به ائتلاف 1+2 اظهار کرد: ما آماده ائتلاف با1+2 هستیم و بارها نیز اعلام کردیم و باید قبل از ثبت نام به نظر واحد برسیم.
آل اسحاق موضوع انرژی هسته‌ای را جزء مسایلی دانست که دنیا در رابطه با آن بهانه‌گیری می‌کند و اظهار کرد: در دولتم از این حق کوتاه نمی‌آیم و نظام استکبار هم نمی‌تواند با صادر کردن یک قطعنامه علیه ما مانند صدور قطعنامه علیه قذافی کمر به نابودی نظام ما ببندد.
وی درباره مذاکره با امریکا تصریح کرد: در این رابطه موضع مقام معظم رهبری اصل قرار می‌گیرد که بر مبنای آن هر گاه از دشمنی با ملت ایران دست بردارند، ما آماده مذاکره هستیم و در رابطه با مجامع بین‌المللی استفاده از هر ادبیاتی به نفع ملت ما نخواهد بود.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    0 0
    حا لا نوبت شما ست که جفت پا بروی توی نظام بانکی