۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

پلیس دزد خودرو را در ترافیک یوسف آباد تهران بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ یحیی کاهه، رییس کلانتری 125 یوسف آباد، از دستگیری یک سارق سابقه دار خودرو در محدوده یوسف آباد خبر داد و گفت:" این متهم سعی داشت با پای پیاده از محل بگریزد که موفق نشده و دستگیر شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: روز گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده خیابان اسد آبادی، روبروی پمپ بنزین، متوجه مشخصات مخدوش شده یک خودرو شده و برای بررسی موضوع مراتب را از مرکز پیام پلیس استعلام می کند. در این استعلام مشخص شد که خودرو سابقه سرقت دارد و مدتی پیش از همین محدوده به سرقت رفته است و در حال حاضر تیم های گشت انتظامی کلانتری 125 یوسف آباد در پی دستگیری متهمان یا متهم آن هستند.

سرهنگ کاهه گفت: بر همین اساس ماموران به راننده که در حال خروج از پمپ بنزین بود دستور توقف دادند اما راننده بی توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با عبور از چراغ قرمز و ویراژ دادن از میان خودروهای دیگر متواری شود که این امر به تعقیب وی منجر شد. دقایقی بعد سارق مذکور پشت ترافیک به وجود آمده در خیابان اصلی یوسف آباد متوقف شده و سعی کرد با پای پیاده از محل بگریزد که این روش نیز به او کمکی نکرده و در یکی از خیابان های فرعی محله مذکور بازداشت و به کلانتری منتقل شد. متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و عنوان داشت که تا کنون 2 بار دیگر نیز اقدام به سرقت کرده است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    0 0
    بازم بگو ترافيك بده بيا ببين چه ميگنه اين ترافيك