نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید دارد که سپاه در انتخابات دخالتی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع فرماندهان و کارکنان قدس گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات آینده ایران، اظهار کرد: سپاه پاسداران هیچ دخالتی در عرصه انتخابات نخواهد داشت، هرگونه دخالت در مصداق و مدل، زمینه‌ساز اختلاف می‌شود و سپاه پاسداران با بروز اختلاف و تشتت در عرصه‌های سرنوشت‌ساز مخالف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تبیین اهداف دنیای استکبار مبنی بر اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی علیه ایران، اذعان کرد: استقامت و پایداری خستگی‌ناپذیر مردم در مواجهه با تحریم‌ها موجب شده تا دشمن کانون مبارزه خود با نظام اسلامی را به طرف بحران‌های سیاسی معطوف دارد و انتخابات می‌تواند حماسه حضور مردم برای پاسخ دندان‌شکن به این توطئه باشد.

اهم اظهارات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران را به نقل از فارس بخوانید؛

*اصولگرایی جریانی فکری با عقبه فرهنگی است که با عملکرد افراد قابل سنجش نیست بلکه با پیگیری نقاط قوت و ترمیم نقیصه‌ها می‌تواند روند تکامل خود را طی کرده و تعالی را تداعی کند.

* ثقل رقابت در این دوره بین اصولگرایان، اصلاح‌طلبان، کارگزاران و طرفداران دولت خواهد بود.

*مرزبندی در جبهه اصولگرایی موجب ایجاد تعدد نامزدهای اصولگرا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری می شود، از بزرگان جریان اصولگرایی می خواهم برای اتحاد و ائتلاف نامزدها و معرفی نامزدی واحد چاره‌اندیشی کنند.

* روحیه خدمتگزاری، ولایت‌مداری، تدبر، تخصص و سلامت از نکات مثبت در گزینش فرد اصلح است.

*اگر اقدام‌های انجام شده در کشور با دوره‌های کارگزاران و اصلاح‌طلبان مقایسه شود به سادگی نمی‌توان خدمات اصولگرایان را نادیده گرفت.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    41 33
    دکتر محسن رضایی اصلح است