۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶

یک بسته مشکوک برای باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا ارسال شده است که گفته می شود حامل یک ماده سمی مشابهی بوده است که پیشتر برای یک سناتور آمریکایی ارسال شده بود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت ان بی سی، این بسته مشکوک خارج از محیط اداری کاخ سفید و توسط ماموران امنیتی باز شد و آنها پس از بازرسی و بررسی محتویات آن متوجه شدند که حاوی ماده سمی ریسین است که پیشتر با همین روش برای یک سناتور آمریکایی ارسال شده بود.

سخنگوی سرویس مخفی کاخ سفید گفت: بسته ای با آدرس کاخ سفید و با نام باراک اوباما دریافت شد که آن را در محیط بررسی نامه ها باز کردیم و متوجه آلوده بودن آن شدیم. اف بی ای را در جریان این بسته قرار داده ایم و از نزدیک موضوع را بررسی می کنیم.

پیشتر یک بسته مشکوک دیگر با همین مشخصات برای سناتور راجر ویکر، سناتور جمهوریخواه می سی سی پی به آدرس کاخ سفید ارسال شده بود که این نامه نیز در مرکز بررسی مرسولات به علت مشکوک بودن و آلوده بودن به ماده سمی نگهداری شد.

کلیه بسته ها و نامه هایی که برای اعضای کاخ سفید و کنگره آمریکا ارسال می شود در یک مرکز ویژه بررسی شده و پس از اطمینان از پاک بودن آنها از هرگونه ماده سمی و مشکوک به داخل فرستاده می شود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    22 2
    خدا روشکر که بخیر گذشت و هیچ اتفاقی براش نیفتاد
    • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
      3 9
      این اوبامارو باید اعدام کرد تومیگی خدارو شکر که هیچ اتفاقی نیفتاد
  • بدون نام US ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    11 10
    آقا داره تاریخ تکرار میشه. فکر کنم دارن روی اذهان عمومی مردم غرب داره کار میشه. یه چیزی تو مایه های قبل از جنگ افغانستان و عراق.
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    کلا کشتن جان هر انسان توسط انسان دیگر گناه کبیره دارد