فارس نوشت:

یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری گفت: سال‌های آینده سال‌های خیزش اقتصاد و فرهنگ ملت ایران خواهد بود.
محسن رضایی صبح امروز در جمع مردم بناب با بیان اینکه امروز وضعیت خاصی داریم؛ افزود: دشمنان منتظر تأثیر تحریم‌ها در جمهوری اسلامی ایران هستند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه سال 91 سال سختی برای ما بود؛ خاطرنشان کرد: وضعیت داخلی کشور که عمدتاً به موضوع اقتصاد بر می‌گردد، امروز در وضعیت خوبی نیست.

وی اظهارکرد: مقام معظم رهبری بیست سال پیش در زمان دولت سازندگی اعلام کردند«ای کاش می‌شد شیرهای نفت را می‌بستیم» از این رو دشمن با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی توانسته ارزش پول هزار تومان ما را امروز نسبت به سال گذشته به 300 تومان، سال دیگر به 100 تومان و بعد آن به 10 تومان پایین بیاورد و خیال می‌کند که با فراهم کردن این شرایط مردم را به خیابان‌ها می‌ریزد و این توطئه‌ای است که دشمن برای ما طراحی کرده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد: اگر وضعیت اقتصادی کشور خوب بود، دشمنان از این راه نمی‌توانستند وارد شوند. ولی دیدند اقتصاد ما آسیب‌پذیر است از این رو اگر امشب هم تحریم‌ها را بردارند، باید کاری کنیم که دچار تحریم نشویم.

رضایی در ادامه با بیان اینکه دولت آتی می‌تواند با دیپلماسی قوی از تشدید تحریم‌ها جلوگیری کند؛ گفت: دولت آینده می‌تواند گرانی‌ها و بیکاری‌ها را کمتر یا بیشتر کند.

وی همچنین با تأکید بر مشارکت مردم به عنوان اصل تعیین کننده گفت: امروز باید اقتصاد ایران آن قدر پیشرفت کرده باشد که تحریم‌ها بر آن اثری وارد نکند.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با انتقاد از گرانی و بیکاری حاکم بر کشور گفت: برای حل مشکل بیکاری و گرانی تمام ابزار لازم را که مورد نیاز است، از جمله نیروی انسانی، منابع، نظام باثبات و مردم علاقمند به پیشرفت در را اختیار داریم می‌توانیم حماسه بزرگ خلق کنیم.

وی اذعان کرد: به نظر من همان کاری که در هشت سال دفاع مقدس با دشمنان کردیم و آنها را سر جایشان نشاندیم و از رفتار خود پشیمان کردیم، در مسائل اقتصادی نیز می‌توانیم با خلق حماسه بزرگ دشمنان به اشتباه خود پی ببرند.

رضایی تأکید کرد: با تبدیل انتخابات آتی ریاست جمهوری به یک بسیج ملی، ضمن مقابله با راه‌های آسیب‌پذیر، اقتصاد کشور را شکوفا کنیم و نشاط و امید را به خانواده‌ها برگردانیم. در آن صورت است که دشمن به اشتباه خود اعتراف خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تمام هدف من این است که به کمک شما جوانان عزیز مسیر شهدا را در پیش بگیریم.

رضایی با ابراز امیدواری در مورد اینکه سال‌های آینده دوران خیزش اقتصاد و فرهنگ ملت ایران خواهد بود؛ گفت: همانگونه که در زمان جنگ قهرمانان گمنامی از ملت، شرف، خاک و ناموس خود دفاع کردند، امروز هم باید کار را به دست همین قهرمانان گمنام سپرد تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حماسه سیاسی و اقتصادی را رقم بزنیم.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    6 2
    هدف خیزش: رسیدن به سال 84.