سازمان زمین شناسی آمریکا در بیانیه ای رسمی شایعه وقوع زلزله 10 ریشتری در خاورمیانه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از روز جمعه گذشته خبری با عنوان پیش بینی زلزله 10 ریشتری در خاورمیانه بلوایی در این منطقه به راه انداخته است. خبرآنلاین در گزارشی نوشت که این خبر از کجا سربرآورده است. (اینجا را بخوانید)
اما اکنون سازمان زمین شناسی آمریکا پیش بینی این زلزله و هر زلزله دیگری را رد کرده است.
به گزارش گلف نیوز ، وندی بالدوین سخنگوی این سازمان در گفتگویی تصریح کرد گزارشهایی که دراین زمینه در برخی رسانه ها و سایت های اجتماعی منتشر شده صحت نداردو این سازمان تنها درباره زمین لرزه هایی که به وقوع پیوسته اظهار نظر و اطلاع رسانی می کند.
او از اینکه این شایعه سبب نگرانی شدید در کشورهای خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس شده ابراز تاسف کرد و گفت: تکنولوژی لازم برای پیش بینی زلزله وجود نداد. ضمن اینکه ما قطعی بودن زمین لرزه در این منطقه بین روزهای 25 تا 30 آوریل را رد می کنیم.
دراین باره این خبر و این یادداشت را بخوانید.
 
47281

  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    19 0
    یکی ی سنگ انداخته حالا 100 نفر باید اعلامیه بدن که ما نبودیم ؟ این خبرگزاری های ایرانی همش همینن . ی روده راست تو شکمشون نیست و برای خبر سازی دست به هر کاری میزنن .
    • گروه جامعه خبرآنلاین IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
      3 11
      کاربر گرامی؛ ای کاش با دقت بیشتری خبرها را می خواندید. خبر اول را خبرگزاری های ایرانی ندادند. خبرآنلاین ان خبر را نقل کرد و البته دنبال صحت و سقمش هم رفت. در ادامه هم منبع خبر مشخص شد. اگر فرصتی بود این خبر را بخوانید: http://khabaronline.ir/detail/288106/
  • یه هموطن کنجکاو GB ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    12 3
    این چه سخنگویی هست که اسمش تو سایت مرکز زمین شناسی آمریکا USGS نیست؟ گلف نیوز هم خبر رو به نقل از خبرگذاری 24 منتشر کرده که تو گوگل پیدا نمیشه!
  • علی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    4 2
    من چک کردم خبر رو، این زلزله به وقوع خواهد پیوست. این زلزله 15 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی روی خواهد داد! نام این زلزله پرسپولیس است!
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 4
    اگه الان به سایت زلزله نگاری برین متوجه میشین چقدر احتمال داره بیاد چون هر نیم ساعت داره زلزله های بالای 4 ریشتر میاد برین نگاه کنین تا حقیقت را خود بفهمین