انفجارهای بوستون آمریکا که به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن نزدیک به 200 نفر انجامید به دستگیری و مرگ دو جوانان چچنی منتهی شد.

پلیس فدرال آمریکا دو جوان آمریکایی چچنی تبار به نام های تیمورلنگ سارنایف 26 ساله و جوهر سارنایف 19 ساله را در انجام این انفجارها مظنون شناخته و تحت تعقیب قرار داد. مظنون اول در درگیری با پلیس زخمی شده و در بیمارستان درگذشت. مظنون دوم که دیروز رسما متهم اعلام شد نیز در درگیری با پلیس از ناحیه گلو و گردن مضروب شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است. او به استفاده از سلاح های کشتار جمعی علیه مردم متهم شده و درحالیکه قادر به تکلم نیست در انتظار محاکمه است.
در روزهای اخیر مباحث زیادی درباره گناهکار یا بیگناه بودن  این دو جوان چچنی در رسانه ها منتشر شده است. در این بین مهمترین سوالی که حتی آمریکایی ها نیز جوابی برای آن پیدا نکرده اند این است که انگیزه دو جوان چچنی که تازه به اسلام گرویده بودند برای بمبگذاری در بوستون آمریکا چه بوده است؟

لطفاً نظرات خود را به صورت کامنت در ذیل این عکس ارسال کنید.
لازم به توضیح است نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می شوند
4949

کد خبر 288680

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 256
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    شک نکنید کار کار خودشونه بهشون می خوره. اینا غریب قربتی هستن می رن تو امریکا یوهو قاطی می کنن
    • حقيقت تلخه IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      امن ترين (!) كشور دنيا كه دو تا بچه به هم ريختنش ! مي دونم منفي ميديد چون حقيقت تلخه ديگه. خبر نظرمو بذار
    • مهران IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      اقا/خانم بدون نام. یه مقدار نظرتون احساسی نیست؟؟ با همین جملات کوتاه و ساده خواهشا احکام کلی صادر نکیند. چرا به همین راجتی به خودتون اجازه میدید راجع به بقیه به این راحتی قضاوت کنید؟؟
    • ساسان IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      سلام کار کار خودشونه و از قبل این دو جوان رو برای مجرم معرفی کردن انتخاب کرده بودن فیلم نامشو از قبل نوشته بودند یعنی نیروهای امنیتی آمریکا با اینهمه ادعا نمی تونه دو جوان بدون اینکه جنازشونو تو رسانه ها نشون بده صحیح سالم دستگیر کنه ، بن لادنم که گفتند که سالم دستگیر کردن و بعد کشتنش و نکته جالبش اینه که گفتند بر اساس رسوم مسلمانان جنازشو به دریا انداختند و .... ولی ایران تونست ریگی رو که تحت حمایت غرب بود رو صحیح سالم بگیره و بعد از بازجویی کامل و محاکه کردن مجازات کنه آیا افرادی که حرف رسانه های آمریکایی رو مثل آب خوردن قبول می کنند و براساس اون اسلام رو محکو میکنند ، چنین موردی در ایران رخ میداد رو اگه دولت ایران چنین چیزی می گفت و جنازه طرف رو نشون میداد به همین راحتی قبول میکردند ...
    • حقیقت شیرینه US ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      از کشور جنگی و محروم بیای بهت ویزا بدن تو ام آی تی تحصیل کنی در رفاه باشی بعد بری همسایه هاتو و بکشی !!! نتیجه ترویج خشونت کور متاسفانه به اسم دین به جوانان که به واسطه نیروی جوونی شور دارن و زود تحریک میشن الان من سوالم اینه که شما از خودت نپرسیدی پیام یا هدف این کار چیه ؟ آمریکا که سقوط نکرد فقط شما مردین و اسم بد نونیش موند زنده باد صلح زنده باد آگاهی زنده باد شعور زنده باد آزادی
    • علی IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      50 30
      این کارو که منم بخوام میتونم هرجایی انجام بدم !
    • بدون نام IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      قربتی تو هستی که می تونی فارسی حرف بزنی
    • بدون نام IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      آینها تروریست های بین المللی پشتشون بوده باید اشد مجازات براشون اجرا بشه ..
    • omid IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      چقدر ساده هستید شما - الکی این 2 نفر که از اتباع بیگانه و مظلوم امریکا هستند و دستشون برای دفاع کوتاه مظمون جلوه میدن بعد به ظاهر کشته میشد تا صدای مردم بخوابه - مثل واقع سپتامبر - یکذره سیاست بلد بشید
    • امير EU ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      19 98
      واقعا اين 2 نفر برادرند؟ يكم عميق تر نگاه كنيم...
    • بدون نام US ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      82 13
      نمیدونم شما راجع به این دو نفر چقدر اطلاعات دارید اما لطفا بدون تحقیق نظر ندید اگر کار این دو تا پسر نیست : 1. با پلیس درگیر نمیشدن که 2 تا پلیسم بکشن 2. برادر بزرگتر وفتی میخواستن بگیرنش به خودش کلی بمب بسته بوده که منفجر کنه 3.برادر کوچکتر دلیلی برای فرار و تیراندازی به پلیس و بعد از دستگیری هم لزومی برای اعتراف نداشت خبر نظرمو چاپ کنیا
    • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      35 3
      بابا یکم فکر هم خوبه رفتن مردم عادی کشتن تو کشور خودمون میان نخبگانمون می کش همه ناراحتیم تو همین سوریه کی دارن با هم می جنگن مسلمونا. بحرین عراق هم اضافه کنید. چرا تمام مسولین این عملیات محکوم کردن پس اگر کار امریکا بوده یکم فکر خبر انلاین ما که نظر مدیم چاپ نمیکنیم اگر ما به قوانین سایت شما احترام م زاریم شما هم به نظر ما احترام بظر.نه توهینی نه افترایی
    • بدون نام IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      26 2
      به اميد ان روز كه مردم مسلمان چچن ازاد زندگي كنن..بدون جنگ بدون نسل كشي
  • بدون نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    ظاهرا از داخل آمریکا و هدایت شده اینکار را کرده! جالبه که داخل قایقی که روکش آن از بیرون بسته شده بوده پیدا شده! عجیب نیست؟
    • سیما IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      69 6
      عکسی که پلیس منتشر کرده نشون میده که با از این دوربینهایی که حرارت رو تشخیص میدن توی قایق پیداش کردن. قایق رو هم که به خاطررد خون بهش مشکوک شده بودن.
    • احمد IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      60 4
      نه بعید نیست استفاده از سیستم پوشش ماهواره ای و قابلیت شناسایی افراد از روی گرمای بدن (مادون قرمز)
    • بدون نام US ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      31 4
      نابغه اول صاحبخونه زنگ زده به پلیس گفته که این پسر رو از روی عکسش شناسایی کرده بعد پلیس که اومد پسره میره توی قایق نمیدونی لازم نیست نظر بدی بعدش تازه رفتن با دوربین گرمایی چک کردن
  • حسن زاده US ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    یه انفجار ساختگی دیگر برای اسلام ستیزی.فقط دوتا چینی بد بخت مردن.دو تا شهروند که امریکایی الاصل نبودن. بعدم گشتن دوتا مسلمون از همه جا بیخبر پیدا کردن. و به جرم اثبات نشده هر دوشون رو به بهانه درگیری با پلیس کشتن و تیتر زدن انفجار بوستن کار مسلمونا بوده. شما چقدر ساده اید که واقعا فکر کردید این دوتا بدبخت این کارا رو کردن.
    • رضا IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      اگر اين دوتا اين كارو كردن پس آمريكا چقدر امنيت اش بالاست كه دوتا بچه به هم ريختنش. اگر هم اين دوتا نكردن پس دولت آمريكا چقدر نامرده كه مردم خودشو برا اهدافش مي كشه. منفي بديد كابران شيفته ي آمريكا. خبر نظرمو بذار.
    • بدون نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      32 21
      پس مرگ برآمریکا یعنی چه
    • بدون نام US ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      68 29
      جالب خودشم میدونه بهش منفی میدن و هیشکی موافقش نیست !
    • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      28 56
      مرگ بر امريكا يعني هزاران نفر توي ايران عراق افغانستان فلسطين مالي يمن سو مالي بحرين سوريا بي گناه قتل عام ميشن ...اما ما داريم از كشوري دفاع مي كنيم كه حامي حمله به مسلمانه
    • بدون نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      19 4
      حسن زاده جان پس چرا این دو تا مسلمون مظلوم از همه جا بی خبر یک پلیس را کشتن و فرار کردن و بعد اون یکی که زنده موند و دستگیر شد اعتراف کرد؟!! لابد خیلی شجاع و قهرمان بودند که چند تا آدم بیگناه را در کوچه و خیابان کشتند و خیلی به مسلمانان عراق و افغانستان و ... خدمت کردند. وقتی مسلمونا خودشون خودشون را می کشن چرا از آمریکا و اروپا انتظار دارید کاسه داغتر از آش باشن؟ اونا به کشور خودشون فکر می کنن شما هم به فکر خودت باش. تو دنیا هیچکس به اندازه مسلمونا مسلمون نکشته.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    فیلم جدید آمریکائی ها
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    گناه کرد در جایی آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.
    • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      بله در بلخ صحیح فرمودید البته سیاه بازیشان است
    • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      بلخ پسرم!!! بلخ بود
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    باید دید چی شده که یهو مسلمان شدن؟از چه طریقی؟ شاید از طریق گروه های تندرو با اسلام آشنا شدن و این حرکات هم نتیجه اون تفکرات باشه.
    • بدون نام IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      61 8
      یهو مسلمان نشده اند. پدر و مادر و ایل و تبارشان مسلمان بوده.... برادر بزرگتر یک سفر تشریف برده چچن....
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    معصومیت بازیچه شده
  • سعید-شیراز EU ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    راستش به هر کری میخورن الا اینکه بمب گزاری کنن. مسخره ترین اتهام به این جوحه هاست............ کار خود عمو اوباماست...
  • بدون نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    برادر کوچکه خیلی خوشگله
    • حسین US ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      44 8
      از رو همین می شه فهمید که باطن به مراتب مهم تر از ظاهره و ملاک باطنه .
    • قزوین IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      34 15
      چه گیری به داداش کوچیکه دادی
  • بدون نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    قربانیان افراطی گری
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    86 68
    قرباني هاي جديد
  • بدون نام US ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    متاسفم برای موافقین تروریست تروریست فرقی هم نمیکنه متعلق به کدام قوم یا ملت باشه
  • سعید EU ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    سناریوی جدید سردمدارای آمریکاست برای تحریک مردم دنیا علیه مسلمان ها.
    • از یاسوج IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      آمریکا تعداد زیادی مسلمان تو خودش جا داده. تو خیلی از محله های آمرزیکا مسجد هست و نماز جماعت برگزار میشه. آمریکا به انسان های مسلمان احترام میگذاره ولی به مسلمانای افراطی که ترور میکنن خیر. من دوستی دارم که بعد از 15 سال در امریکا زندگی کردن هنوز تک تک اعیاد اسلامی رو به من تبریک میگه و 30روز ماه رمضان رو روزه میگیره و نمازاش قضا نمیشه . یادم میاد 15سال پیش من اعتقاداتم قوی تر بود ولی الان من تو یه کشور تماما مسلمان اعتقاداتم از اون ضعیف تر شده به خاطر برخی تندروی ها و کج روی ها که ادم رو زده میکنه. کلا زود قضاوت کردن صفت خیلی زشتیه . شما که ادعای مسلمونی دارید چرا اینقدر ملت ها و مردم دنیا رو گناهکار میدونید و خودتون رو پاک و منزه ؟؟؟؟
  • حمید IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    با سلام دقیقا شبیه انفجار برج های دوقولی تجارت جهانی این ماجرا نیز بازی دولت امریکا است برای فشار بر کشوری که مد نظرش هست.
    • بدون نام IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      63 15
      ببین یه دروغ رو چقدر برای مردم در مورد 11 سپتامبر تکرار کردن که مردم باورشون شده 11 سپتامبر کاره خود آمریکایی ها بوده . اونجا جون هر آمریکایی بزرگترین دارایی حکومت آمریکاست همین طرز فکر رو داریم که از لیبی و افغانستلن و سومالی عقب تر یم
    • عمو IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      11 37
      داداش جدی جدی فکر میکنی جون مردم آمریکا ذره ای ارزش داره واسه سرمایه دارایی که حکومت میکنن اونجا؟ درباره کشتار مشهور ویکو چیزی به گوشت خورده یا توهم فانتزی غلیظ زدی؟ جون آمریکایی ها وقتی داشتن سربازاشونو تو ویتنام به خاطر هیچ و پوچ به کشتن میدادن خیلی واسشون مهم بود؟ بابا شما دکترا رو به نظرم باید توی مجتمع خاصی جمع کنن بی استفاده نمونین
  • محمد IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    98 83
    بازم سياست بر مردم سوار شد. مثل خودكشي چند وقت پيش اون هكر آمريكايي . قضيه مشكوكه.
  • بدون نام US ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    انسانهایی که بازیچه افراطی گری و یک عده ماجراجو شدند .عاقبت جایگزینی عقل و منطق با پیروی کورکورانه از توهمات نتیجه اش این می شود
  • آرمان IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    من تو اين عكس دوتا آدم افراطي و كم عقل رو ميبينم ... و تروريسم رو محكوم ميكنم .
    • بدون نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      14 24
      من هم تروریسم رو محکوم میکنم و البته پشت این نظر یه فرد افراطی و ساده انگار رو میبینم...
  • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    67 82
    این ها هر از گاهی با عملیات روانی روی اذهان عمومی اهدافی را دنبال می کنند مثل تهدیدات کره شمالی مثل فرستادن بسته سمی مشکوک به اوباما مثل 11 سپتامبر و قس علیهذا
    • بدون نام IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      11 2
      کره شمالی تهدید می کرد نه اینها! فکر کنم زیاد از افعال معکوس استفاده می کنید طرز فکرتون هم معکوس شده.
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    کار این دوتا جوون اصلا قابل توجیه نیست . حتی اگه این کارشون اعتراض به سیاستهای غلط آمریکایی ها در مورد مسلمانان باشه ، بازم حق نداشتن جون مردم بیگناه رو بگیرن . شایدم همه اینا یه بازی بوده برای خراب کردن چهره مسلمونا . این دو نفر هم بازیچه قرار گرفتن !!!
    • بی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      7 22
      از کجا معلوم کار این دو تا باشه. با چهار تا عکس شاید یکی مجبورشون کرد یا کوله هاشونو دزدیده.مرد رو ساختمون پیدا نشده
  • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    تا كي توطئه . هر عملي در دنيا ميافته در ايران نگاه توطئه به اون ميزنن . عقل هم خوب چيزيه
    • محمد IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      2 12
      " هر عملي در دنيا ميافته در ايران نگاه توطئه به اون ميزنن ." هر عملي هم تو دنيا بيفته آمريكاي مورد علاقتون اونو به ايران ربط ميده.
  • رضا IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    59 65
    من اولش که این عکس رو دیدم فکر کردم مخترعی ، مکتشفی چیزی هستن ولی بعد که متن رو خوندم دیدم متهم به تررور هستن با اینکه همه ترور رو متهم میکنیم اما نه به این طفلکی ها نمی خوره آدم کش باشن
    • م IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      29 8
      خیلی بد هست که از روی ظاهر ادمها در موردشون قضاوت کرد... اخه ظاهر نگری تا به کجا!!!!!!
    • بدون نام IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      27 6
      آقا به چهره و قیافه نیست که ؟
    • رضا IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      6 6
      منم میدونم از روی چهره نمیشه قضاوت کرد اما متاسفانه یه عادت بد داریم اونم همینه که بیشتر از روی چهره قضاوت میکنم من خودم کسی رو میشناسم با این مشخصات مو وزوزی بلند ،هیکلی ، صدا کلفت ، پوست تیره و ... که در نگاه اول فکر میکنی قداره بند و عرق خور و دارای مشکلات اجتماعی باشه اما نه این که این مشکلات رو نداره بلکه حافظ کل قرآن مجید و نهج البلاغه است و در حال حاضر در حال حفظ مفاتیح الجنان هست من کاملا با حرف شما موافقم ولی پشت این موافقتم کلی حرف دارم که مجالی برای گفتنش نیست
  • ارش US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    دوتا كم عقل.بايد بگم نهايت بيشرميه كه از امكانات كشوري كه سرزمينت نيست(حالاهر كشور ميخواد باشه)استفاده كني بعد مردم بيگناهشو بكشي.من كاري به امريكا ندارم كلي ميگم اگه جايي روبد ميدوني چرابراي زندگي انتخاب ميكني؟
  • پيمان IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    هر كي ميگه مسلمون ها تروريست هستن بايد سر بريد!!
    • اکبر IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      113 9
      حالا شما چرا اینقدر خشن برخورد میکنی؟ سر بریدن چرا عزیزم افراطی در تمام دین ها و فرقه ها هست و فکر میکنه فقط خودش راه را پیدا کرده و میخواد به زور بقیه را به راه خودش دعوت کنه پیامبر اسلام کدوم مخالفی را سر برید مکه چگونه فتح شد متاسفانه به این دلیل که افراطی ها بیش از مسلمانان واقعی مطرح هستند بسیاری که کمتر تحقیق کرده و به رسانه ها اعتماد میکنند همه مسلمانان را به یک دیده نگاه میکنند هر کس گفت مسلمانان تروریست هستند باید او را به مطالعه در قوانین اسلام دعوت کرد و با خوشرویی که از صفات پیامبران است او را آگاه کرد که مسلمانان فقط همین تندروها و قاتل ها نیستند ضمنا برای آسیب دیدگان این حادثه و همچنین این دو جوان که معلوم نیست چگونه و با چه توجیهی دست به این کار زدند واقعا متاسفم
    • امین IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      دقیقا با این حرفتون ثابت کردید که هر چی آتیشه زیر سر مسلموناست. از باور سر بریدنتون معلومه که در یک چارچوب فکری فاسد زندگی میکنید.
    • روانشناس IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      23 1
      چشم ، حضرتعالو دستور دیگه ای ندارین . مثلاً ناخن هاشون رو هم بکشیم ؟ چی میگی ؟ نزدیک به فکر تو هم هست ؟هان چی میگی ؟
  • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    112 8
    همیشه اکثریت جوامع که عمدتا صلح دوست و طرفدار انسانیت هستند فدای اقلیت کم عقل و مرتجع میشود
    • بدون نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      58 14
      تو ایران برعکسه
  • لهراسب US ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    51 63
    اگه تو روسیه بود می شد ظلم روسها را به چچن دلیل آورد ولی حالا باید منتظر ماند ببینیم امریکا به کدوم کشور گیر می ده و لشکرکشی میکنه.
  • گل آقا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    تو ورزشگاه باید اعدامشون کنن درس عبرت بشه واسه بقیه بعضیا امتحان کردن مثنکه جواب داده!!!!!
    • بدون نام IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      8 2
      تو ورزشگاه ورزش می کنن آدم اعدام نمی کنن. دقیقا مثل طالبان فکر می کنید.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
      0 0
      کلا داستان رو نگرفتیا با هوش.
  • طاها A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    آمریکایی ها فکر می کنند که مامسلمانان فریب حرف های هرز آنان را می خوریم دولت آمریکا یک دولت دروغگو درجهان هست که بویی ازانسانیت نبرده است وبدانند که اسلام یک دین واحد که تمام حرفهایش صادقانه و اصولی است وحق هیچ کسی را ضایع نمی کند حق هیچ بشری را نمی خورد وتا آمدن آخرین حجت خدا امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف )درمقابل دشمنان اسلام ایستاده وجواب یاوه گویی آمریکا اسراییل وانگلیس را میدهد
  • Behzad IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    من همون قدر که ذره ای شک ندارم 11 سپتامبر کار خود دولت آمریکا بوده ، ذره ای هم شک ندارم که این انفجار هم کار خود دولت آمریکاست .
    • بدون نام IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      54 12
      شما بسیار دانا هستید. اصلاً هیچ وقت به خودتون شک نکنید.
    • بدون نام IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      22 4
      هنوز زوده
    • بدون نام IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      46 8
      دلیلت چیه ؟ من هم شک ندارم که آمریکا واسه جون مردمن خودش چه کودک 3ساله چه پیرمرد 80 ساله هیچی کم نمیگذاره و از مردم و مملکت خودش دفاع میکنه
    • بهروز IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      22 5
      تو همچنان .......
  • بدون نام US ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    80 21
    تروریست
  • بدون نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    50 32
    بعضی دوستان چنان از بدی مسلمان بودن و خشن خواندن مسلمانان دفاع میکنند که انگار.... اگر خود ما همت کنیم دیگر کشوری نمی تواند بر علیه مسلمانان سخن بگویند...شاید عده قلیلی مسلمانان سنی از خشونت در دنیا طرفداری کنند اما دلیل نمیشود که دنیا بخواهد شیعیان و عده کثیری از سنی ها را خشن جلوه دهد ... شما عزیزان به حادثه میانمار نگاه کنید که باعث قتل 3هزار مسلمان شده ایا همین حادثه در پوشش خبری جهانی قرار گرفت حتی در کشور خودمان که اخبارش عادت دارد همچین چیز هایی رو گنده کنه اکثر مردم خبر ندارند...شما بگید 100کشته در امریکا بیشتره یا اذیت بیش از 50هزار مسلمان میانمار ....خودتان قضاوت کنید...
  • مهرداد IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    61 15
    بازیچه های خرد باخته متوهم،
    • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      14 3
      به نطرم ترکیب خوبی ساختی که درست هم هست.
  • mahan IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    99 16
    چرا هر چیزی میشه میگین توطعه ممکن واقعا کار خودشون باشه ما ایرانیا فقط بلدیم بگیم آمریکا آمریکا حالا این همه مرگ بر آمریکا و توطعه کار آمریکاست این چیزا به کجا رسیدین بجای این حرفا نگاهی به مملکت خودمون بندازیم که وضع ما از هرجا بدتره
    • رضا IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      21 89
      وضع اقتصادي ما چه ربطي به مرگ بر آمريكا داره!!؟؟؟ حالا مثلا اون موقع كه نمي گفتيم وضعمون بهتر بود !!!؟؟؟؟ احتمالا بايد از پدربزرگت بپرسي تا بهت بگه اون موقع كه نمي گفتيم چي بوديم و الان چي هستيم. خبر نظرمو بذار
    • بدون نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      47 7
      رضا جان خدایی من پرسیدم و تحقیق کردم خداییش خیلی بهتر بود..شما برو ببین با حقوق یه کارگر یا کارمند اون موقع میشد چند تا سکه خرید حالا چی میشه خرید!!!!خودمون رو که نمیشه گول بزنیم
    • شیرینی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      41 9
      بازم یه افراطی گری دیگه از مسلمونهای افراطی...کسی که به گفته پدرش روزی 5 بار نماز میخونده!!متاسفم...
    • Mahan IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      51 6
      نمیدونم چند سالت هست ولی چشماتو باز کن ربطشو میفهمی همیشه گفتن عربو سیر نگهدار ایرانی رو گشنه شما عادت داری شایدم جیره خوری تو ایران طرف دلدرد میگیره میگه مرگ بر آمریکا توطعه آمریکا هست در ضمن آقای عقل کل 35 سال پیشو با الان مقایسه نکن هر دولتی بود تو 35 سال پیشرفت داشت این منابعی که ایران داره نباید 1% از مردمش زیر خط فقر باشن ولی کجاس؟؟؟؟ یا من کورم یا تو خبر اگه اینو نذاری معلوم تو هم...
    • بدون نام EG ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      34 4
      دوستمون پرسیده و فهمیده اون موقع چه خبر بود و الان چه خبره برای همین این نظر رو گذشته ولی شما هنوز نفهمیدی چه کلاهی سرمون رفت آقا رضا!
    • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      17 0
      شیرینی جون بنا به گفته دوستانش تو آمریکا تو دیسکو ها ولو بوده نه تو مسجدا. روسیه هم هشدارهایی به آمریکا درباره این دوتا داده ولی FBI از همه اتهامات روس ها تبرئشون کرده. ببین اطلاع رسانی ناقص و احساسی خبر آنلاین چه گندی که نمیزنه
    • بدون نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      9 18
      ماهان عزیز شما که حتی املای کلمه توطئه رو نمیدونی انصافا چه جوری خودت رو صاحب آگاهی کافی برای تحلیل این قصه میدونی؟ زشت نیست؟ مجبورمون که نکردن درباره هر موضوعی اون هم با این حرارت نظر بدیم. بذار یه سؤال ازت بپرسم. تا امروز چند تا کتاب درباره عملکرد سازمان های اطلاعاتی تو غرب و شرق دنیا خوندی؟ چند تا کتاب اصلا تو موضوع کلی سیاست خوندی؟
    • بدون نام IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      2 4
      پس چی که کار خودشونه؛ به همین راحتی قبول کردی کار یکی غیر از خودشونه؟!!! تاسف داره که به همین راحتی گول برنامه ریزیهاشونو و نقشه هاشون برای تسلط رو مغز امثال شما رو، خوردی... مرگ بر آمریکا.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    اينها سني وهابي اند. از همينهايي كه شورشيان سوريه اند. خيلي خطرناكند.
    • احمدرضا IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      16 32
      برا چی منفی دادین به این نظر ، من که نمی دونم :( . چرا فک میکنین اینا که تو سوریه هستن و دارن با دولت سوریه می جنگن مردم عادی اند ؟ به خدا این اخبار های بی بی سی مختون را شست و شو داده ! هر چی اونا می گن را حرف حساب می دونین ! هر چی اونا میگن را مطابق با قوانین بین المللی میدونین . بابا یکم برین دنبال این موضوعات ببنین این ارتش به اصطلاح آزاد سوریه چه جنایاتی داره میکنه ... اشک تون در میاد فیلم هاش را ببینین ...
  • بدون نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    59 17
    من که مطمئن نیستم کار اینا باشه ولی به هرصورت کشتن انسان های بی گناه در هر کجا و با هر دین و مذهبی رو محکوم میکنم.
  • مسلمان EU ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    63 8
    باید یقه اون مسلمون نماهایی رو گرفت که چنان تصویر خشنی از مسلمان و مسلمانی واسه دنیا ترسیم کرده ان که هر جا اتفاقی میفته، همه انگشت اتهامشون رو می برن طرف مسلمونها! چرا توی این جریانات، اسمی از مذاهب دیگه نمیاد؟ چرا ما خودمون بهونه دستشون دادیم که همیشه توی این اتفاقات، فوری پای اسلام و مسلمونها رو به میون بکشن؟ هیچوقت ما خودمون مقصر نبودیم؟!
    • محمد IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      30 4
      میدونی چرا چون ما مسلمونا اعتقاد داریم اونا میرن جهنم ما میریم بهشت پس باید هر چه زودتر این کار روانجم بدیم تا زودتر ما بریم بهشت اونا برن جهنم همین اونا ممالک کفرن حالا چه دم کشته باشه چه آدم نکشته باشه چه بچه باشه چه نباشه چون کسی که بمب کار میزاره نگاه نمیکنه کی بیگناهه کی نیست بچه کوچیک هست یا نه زن وپرزن وپیرمرد هست یا نه باید بکشه حالا فرقی نمیکنه کی هست باید بکشه
    • بدون نام IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      20 8
      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
    • داوووود IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
      2 0
      مگه اینکه تو همچین اعتقادی داشته باشی... اینی که گفتی اعتقاد مسلمان ها نیست. ما تو قرآن داریم که هرکی به خدا ایمان داره و کار نیک می کنه، بهشتیه، چه مسمان و چه یهودی و ... حرفهات رو مزمزه کن قبل گفتن خبرآنلاین هم که باید قسمش بدی یا بگی اگه اینو نذاری معلومه تو هم... تا کامنت رو منتشر کنه
  • بدون نام EU ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    35 34
    تا وقتی که نفر دوم زبان به دفاع باز نکنه نمیتونم حکم بدم تروریست بودن از گروه های جهادی بودن و ..... باید منتظر بود ....هر چند که نوع دستگیری مظنون دوم اون هم با بستن به تیر در اون وضعیت یه جوری برگزاری دادگاه و اعلام حکم و اجرای حکم بوده در آزاد ترین مملکت دنیا!!!!!
    • بدون نام US ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      37 2
      مگه فکر کردید معنی ترور چیه؟ کشتن آدمهای بی گناه با است با استفاده از عنصر خشونت و همچنین معنی ترساندن هم میده. این دو تا تروریست بودن یعنی عمل ترور رو مرتکب شدن حالا باید دید این اهداف سیاسی داره یا نه؟ در مورد گرفتن مظنون دوم هم اون از وقتی که گرفتنش بیهوش بود و رسوندنش بیمارستان. یادمون نره که اپنها بمب گذاری کرده بودند و موقع دستگیری موارد منفجره به سمت مامورها پرتاب کرده بودند و یک مامور رو هم کشته بودند. برای گرفتنشون یه شهر رو کاملا تعطیل کرده بودند تا خطر جانی برای مردم نداشته باشه
  • بدون نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    73 18
    خدا نکنه خوشی بزنه زیر دل کسی
  • بدون نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    73 19
    خدا نکنه خوشی بزنه زیر دل کسی
  • ایرانی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    23 4
    معصومیت از دست رفته .......
  • Tahere IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    7 26
    به نطر من خیلی خوش تیپن حیف که کشتنشون. جوونای مردم!
    • بدون نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      17 1
      خیلی از همین زور گیرها و .... در ایران خوش تیپن پس اونها را رها کنند و به سزای اعمال نرسانند ؟
    • وحید IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      9 1
      چند وقت پیش برنامه "شوک" را نگاه میکردم. اکثر جنایتکارامون که با سلاح گرم با پلیس درگیر میشدن خیلی خوش تیپ تر از اینا بودن. چرا فکر میکنی ما خوش تیپ نداریم. کسی که با سلاح کرم با پلیس درگیر میشه ببین چه بلایی سر مردم بی گناه میاره!
  • عماد EU ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    25 5
    همیشه برام سوال بوده چطور معصومیت انسان ها از بین میره و مرگ مردم دیگه خشنودشون میکنه،ته صورتشون معصومیت رو میشه دید،واقعا چی میشه که این دو حاظر به انجام همچین جنایت هایی شدند...
    • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      11 0
      آره واقعا...
    • بدون نام IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      9 1
      اونها را شستشوی مغزی دادن که با کشتن آدمای بیگناه غیرمسلمون فوری میرن بهشت و با حوری محشور میشن . برای اونا حوری مهمترین قسمت داستانه.
  • من IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 15
    اگه بنده خدا ها گنهکار نباشن با این همه داد و قال رسانه ای دیگه ازاد بشو نیستن اختملا خدا راه گشای همه است و رهشون رحم کنه
  • سعید IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    34 1
    آقا یا خانم "حقیقت تلخه"! نه، امن ترین کشور دنیا جایی هست که نرخ ارزش رو یک نفر به نام جمشید بسم الله روی چهارپایه اعلام میکنه و هر سه روز یک بار معادل مسافرین یک هواپیمای مسافرپری میان برد توی جاده ها و خیابونهاش کشته میده.
  • سعید IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 27
    هم باید به امنیت آمریکا رشک برد و هم به نوع آموزشی که به دانشجوها و دانش آموزاشون میدن... جالبه... مگه اینا همون جونایی نیستن که در دامان پر مهر آمریکا پرورونده شدن!!! اگر فرض مسلمان بودنشون درست بودن کل این ماجرا رو بپذیریم... باید به این نکته توجه کنیم که چه شرایطی باعث شده این دو جوان دست به چنین کاری بزنن؟ بایید چند لحظه فکر کنیم که تو این سرزمین متمدن با انسانها چطور برخورد میشه و با غریبه ها وبا دیگران حالا اگه این دیگران مسلمان باشند که ...
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    12 18
    کار خود بیشورشونه
  • esmaeil IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    5 22
    دنیا یک سیستم وابسته داره دخالت بیجا انسان در ان باعث تاثیر ان در گوشه ای دیگر از دنیا میشود کشتن و قتل عام مسلمانان به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط امریکا دلیل اصلی این واقعه بالاخره یک مسلمان متعصب وقتی کشتن مسلمان در گوشه ی دیگر دنیا میبینه میتونه اینچنین وقایعی در دنیا به وجود بیاورد این تروریست داخلیه که میتونه بدون حمایت از سازمان یا دولتی باشه عوض عوض داره اما گله نداره
  • بدون نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 34
    دو قهرمان
    • بدون نام IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      11 0
      چه قهرمانان بزرگی!! بمب تو کوله پشتی گذاشتن و چند تا آدم معمولی و یک بچه 8 ساله را تو خیابون کشتن. واقعا هر کسی از پس این قهرمانیها برنمیاد. باید اسمشون تو تاریخ ثبت بشه. با این کارشون دنیا را گلستان میکنن. واقعا که خیلی فداکارن. انسانهای بزرگی هستن!!
  • بدون نام US ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    45 7
    دو تا احمق ! در بهترين دانشگاه دنيا در حال درس خواندن بودند لياقت نداشتن بايد تو همون آسياي مرکزي واسه يه تيکه نون مي موندند
  • مریم IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    9 25
    برای من نقاط مبهم زیادی وجود دارد باید پشت این قضیه کسانی باشند که با این کار هدفی را دنبال کرده باشند و فقط بازی خطرناک وناشیانه دو برادر نیست انها با فرهنگ امریکایی بزرگ شده اند پس باید علت کارشان را در خود جامعه امریکا جستجو کرد زمان علت این حادثه را رمز گشایی خواهد کرد چون اکنون همه انها به طرز عجیبی سکوت کرده اند و ما هنوز نمی دانیم حقیقت ماجرا چه بوده!!؟؟
    • حمید IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      14 1
      بابا روانشناس
  • بدون نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    13 3
    گل رز طرف چه رمانتیکه
  • بدون نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    23 6
    پت و مت.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    40 6
    اگه تو ایران اتفاق می افتاد مینداختیم گردن آمریکا ولی اونا این کارو نکردن.نکتش اینجاست.
    • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      19 1
      مرسی واقعا
  • حسین IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    22 4
    بر هم زننده صلح
  • لیلا IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    18 11
    تاسف!! چچنی ها و داغستانی ها ایرانی تبارند همینطور افغانستان ایران خاوری است متاسفم که سرنوشت پاره های وطنم اینچنین شده که تروریست پرور و کینه توز است ودیگر اینکه این دو جوان بیشتر عمر خو د را در آمریکا بودند پس شهروند آمریکا محسوب می شوند البته بر اساس قوانین خودشان ولی تلاش بسیاری به .یژه از سوی بنگاه بی بی سی شد که مسلمانس این دو را پررنگ کند
  • بدون نام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    30 1
    تروریست از هر نوعش محکومه .حالا چه تو آمریکا باشه چه غیر از آمریکا .
  • m IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    20 10
    ای کاش به جای اینکه بگید به «اسلام» گرویدند می گفتید به فرقه ضاله «وهابیت» پیوستند. مشکل ما ایرانی ها اینه که هنوز تکلیف «اسلام ما » و «اسلام دیگران » مشخص نشده . اینها در واقع مسلمان نبودند بلکه خشکه مقدس بودند .
    • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      4 13
      شما در مورد دین مردم قضاوت نکنید.
  • reza IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    7 27
    با وجود تازه مسلمان بودن این 2 جوان به نظر من اسلام ستیزی هست و فقط توطئه آمریکایی هاست.
    • ciavash US ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      6 0
      مگه پدر و مادرش مسلمون نبودند؟
  • بدون نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    10 35
    دو نفر مظنون رو طوری دستگیر کردن که یکی شون کشته شده و اون یکی رو هم اونقدر زدنش که قدرت تکلم خودشو از دست داده تا نتو نه حرفی بزنه - اینا قبل از محاکمه و بدون شنیدن اعترافاتشون و اینکه آیا کار اینا بوده یا نه حکم رو صادر کردن . مهد قانون و آزادی یعنی این!!!!!!!!
    • طه US ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      21 1
      دقیقا مثل جنایت کهریزک ،مگه نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونا باید روش دستگیری و محاکمه رو از ما یاد بگیرن
    • طه US ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      18 0
      بزرگترین اشکال اکثر ما مسلمانها اینه که خودمونو پاک و مظلوم میدونیم و به خودمون اجازه میدیم همه رو با قانون خودمون محاکمه و مجازات کنیم و خودمون رو نماینده تام الاختیار خدا و مالک جان ،مال و ناموس مردم میدونیم.این طرز فکر باعث ایجاد افکار مالیخولیایی،دشمن سازی و در نهایت کشتار مردم میشه.کجای دنیا غیر از مسلمانها قوم دیگه ای رو میشناسید که عملیات انتحاری انجام بدهند.کسی که به خودش رحم نکنه به دیگران هم رحم نمیکنه.این دو نفر هم تربیت شده همین مکتبند.امثال اینها بودن که فرق حضرت علی را شکافتند و گلوی امام حسین را از دم تیغ گذراندند
  • بدون نام EU ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    43 7
    لیاقت زندگی در جامعه مدنی آمریکا را نداشتند و مسلمانان صلح طلب را بدنام کردند.
    • ساسان08 IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      11 19
      دوست عزیز چنان می گی " لیاقت زندگی در جامعه مدنی آمریکا را نداشتند " که انگار خودت 100 سال اونجا زندگی کردی و بچه ی مثلا نیویورکی ...
    • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      20 5
      زندگي تو آمريکا لياقت ميخواد اگه اينطور نبود نخبه هاي مملکتت بدو بدو نميرفتن اونجا يا مردم برا برنده شدن تو لاتاري خدا خدا نميکردن بنده خدا
  • دانیال IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    5 17
    سلام به همه به نظر من نمیشه با جزم اندیشی به هر چیزی نگاه کرد. دو تا احتمال میتونه داشته باشه و هیچ کدوم دور از ذهن نیست. اولی اینکه، یک انفجار با برنامه صورت گرفته و دو نفر که متهم رده ی اول بودن محکوم شدن و حتی فرصتی برای دفاع از خودشون نداشتن و رسانه ها هم که خدای سوق افکار به جهتی خاص هستند، پس نمیشه با قطعیت گفت حتما گناه کار بودن. حالت دوم اینکه دو نفر جوان تحت تاثیر افکار افراطی و بر اساس منطقی نادرست دست به یک عملیات تروریستی زدن و تعدادی انسان بی گناه رو قربانی کردن. چیزی که اینجا مهم هست اینه که شاید در این مقطع زمانی هیچ کدوم از این تحلیل ها 100 درصد قابل اثبات یا رد نیستند. و نکته مهم تر اینکه همه ی ماها که در اینجا نظر دادیم مخالف تروریسم و آدم کشی و هر گونه ظلمی هستیم.
  • شعبانی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 24
    باسلام بنظر می رسد دولت آمریکااز سرویس امنیتی ویژه خود خواسته است تا برای جلوگیری از افزایش بهتراضات عمومی مردم آمریکا که آخرین مورد آن اعتراض به ادامه فعالیت زندان گواننانامو بود اقدامات لازم را ل آورد و لذا موضوع کهنه ای بنام نقش مسلمانان را دوباره کلید زد تا مردم آمریکا را متقاعد به شرایط بحرانی کشور آمریکا نماید که هنوز از سوی الفاعده تهدید می شود و چون دیگر بعد از چند بار کشتن بن لادن سوژه دیگری نداشتند صورت مسئله را تغیدادند و آن اینکه فرزندان یک خانواده چچنی تبار که البته همه میدانند که چچنی ها با دولت روسیه در جنگ بودند و دوستان آمریکا از جمله عربستان به ورشیان چچنی کمک می دادند و امروز چطور این دو مسئله جدا از هم به فرمولی انحرافی تبدیل شد .
  • نازنین IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 39
    به قول بنلادن هر مسلمان مسئول کشتن یک امریکاییست
    • بدون نام EU ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      26 0
      کاش هر مسلمان مسئول آدم کردن خود می بود . که هست .
  • ایرانی اصل IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    12 32
    لعنتی آمریکا بهونشه که هرازگاهی به بهونه های واهی به جایی حمله کنه مثل انفجار برجهای دوقلو که به افغانستان لشکرکشی کرد به بهانه ی بن لادنی که خودش تربیت کرده بود وهزاران مسلمون بیگناه رو داره میکشه حالا هم بازم مسلمونا متهم شدن . مرگ بر سیاست شیطانی آمریکا
  • بدون نام IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    25 46
    به قیافه شون نمیخوره
    • بدون نام IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      25 2
      یادم میاد وقتی ارززازل و اوباش ایرانی رو بردن بالای دالر و عکساش تو اینترنت پخش شد خیلیا نوشتن به قیافشون نمیخوره
  • بدون نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    35 7
    اگرامریکا سرزمین بدی است اینها آنجا چکارداشتند درسرزمین خود می ماندند .نمک خوردند نمکدان شکستند حالاروسها مثلاخیلی شریف شده اند
  • بدون نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    24 6
    اگرامریکا سرزمین بدی است اینها آنجا چکارداشتند درسرزمین خود می ماندند .نمک خوردند نمکدان شکستند حالاروسها مثلاخیلی شریف شده اند
  • بدون نام IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    10 25
    درباره یک میلیون کشته در عراق کسی نظر نمیده
  • بدون نام IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    20 5
    اقدام علیه امنیت ملی واقعی
  • بلا IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    4 18
    خبر انلاین خیلی شیطونی فقط یه سری خاص از نظرها رو انتشار کردی ها. فکر نکنی نفهمیدیم!!! میدونم نظر منم منتشر نمیکنی اما از منفی و مثبتها خیلی چیزها دستت میاد ....قربونتتتتت
  • 123 IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    31 1
    تروریست در هر کجای دنیا که باشه محکومه - در عراق، افغانستان ، میانمار ، امریکا ، کانادا و ....... ولی باید برای جان همه ملتها ارزش فائل شد نه یک ملت خاص.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    10 25
    چطور توی این درگیری و قبل از هر نوع بازجویی فهمیدند که این دو نفر تازه مسلمان هستند؟ به نظر من مشکوک میزنه.
  • م EU ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    10 29
    معلوم نيست دوباره مي خوان به کدوم کشور مسلمون حمله کنند دارن افکار عمومي شون اماده مي کنند . اين دوتا بد بختم معلوم نيست از کجا پيدا کردن چه وعده هايي بهشون دادن تا بگن ما اين کار کرديم!!دست کثيف امريکاييها پشت همه اين ماجراهاست اينا به مردم خودشونم رحم نميکنند...
  • مهدی IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    28 7
    دو تا ... خل !!!
  • علی US ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    23 8
    من فقط نظر مردم "فرهیخته" را خواندم و خندیدم ! ماشاالله ماشاالله ! یک پروژه ی روانکاوی ملی ما احتیاج داریم !
    • ساسان08 IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      6 9
      علی جان این چه طرز صحبت در مورد بقیه است به هر حال هرکسی چه موافق و چه مخالف و ... نظر شخصی اش رو گفته و هیچ کس در جایی نیستش که دیگران رو به خاطر نظراتشون بتونه محکوم کنه شما هم اگه حرفی دارید بزنید تا ما ببینیم که شما چی می خواید بگید که بقیه ازش غافل بودن . شما به جای بقیه بیا یک حرف درست بزن اگه راست می گی.
  • احمدرضا IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    14 27
    کی باورش می شد یازدهم سپتامبر 2 تا آدم از یک کشور جهان سومی بیان و به همین راحتی چند تا هواپیما بدزدن و بزنن به برج ها ... سرویس اطلاعاتی آمریکا قوی تره یا القاعده ؟ پس چی شد که به همین راحتی تونستن این کار را بکنن ؟ بابا خدا بتون عقل داده ... عقل سلیم به آدم حکم می کنه حداقل باید یکی از این حملات را کشف می کردن ! نه این که همه هواپیما ها با موفقیت ربوده بشن ! کی باورش می شد یک برج با این عظمت در مهندسی و معماری با برخورد یک هواپیما همه طبقه هاش عرض چند دقیقه سقوط کنه ؟ و روز قبلش یهودی های ساختمان تجارت جهانی مرخصی بگیرن !!!! کی باورش میشه که بوش اون روز از این حملات خبر نداشته ؟ چرا که در هنگام این حملات مشغول بازدید ار یک مدرسه بود و سر یکی از کلاس ها استرس در چهره اش موج میزنه و به همین خاطر کتاب قصه را بر عکس می گیره ! عکس : http://upload.tehran98.com/img1/0ng9oyiu3wwqm0xhr42.jpg تصویر بدون دستکاری است .
    • اردلان EU ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      9 15
      کاملا موافقم احمد رضا ...حالا گند این قضایا ی سازمان سیا 100 سال دیگه بیرون میاد...
  • هممون IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    12 35
    مسلمه که کار خودشونه(آمریکایی ها)؛ آقایون ، خانوما ، مسلمونای عزیز ، اینا میخوان اسلام نباشه، برای حذف ما فقط برنامه ریزی و کار میکنن. جون هر کی دوس دارید مسائل رو قاطی نکنید با هم(مشکلاتمون) ، اینا این همه مشکل تو کشورها و جهان ایجاد میکنن که برنامه های ضد اسلامشونو پیاده کنن... از من به شما نصیحت به فکر اسلام باشید و نه افراط و نه تفریط. پاینده و جاوید باد ایران اسلامی.
  • خشایار اهواز IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    9 25
    اینها طعمه سرمایه داران طلای آمریکا شدند یک روز قبل از حادثه قیمت انس طلا از1580 به1300 دلاررسید ولی بعداز حادثه شد 1430 دلار که اگر اینطور نمیشد خیلی از سرمایه داران ورشکست میشدند.
  • یک نفر با یک نظر IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    27 7
    من هم نظر خودم رو اعلام می کنم امیدوارم که منتشر بشه به نظر من اینها تروریست هستن قطعا چون نیروهای پلیس و امنیتی و اطلاعاتی امریکا توانایی این کار رو داره که یه تروریست رو از یه ادم بیگناه تشخیص بده و در جواب دوستان توهم توطئه عرض کنم که آمریکا از همه نظر اینقدر قدرت داره که به فکر این بچه بازی ها و توهم ها نباشه و باید جون مردم خودش رو بگیره که بهره برزداری سیاسی ازش کنه
    • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      0 15
      چشم استاد
  • بدون نام GB ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    26 23
    2 تا تروریست جانی و آدمکش و مستحق مرگ
    • بدون نام EU ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      8 15
      نخیر بیا چهارپایه رو هم از ریر پاشون بزن . پیش داوری و گستاخی هم حدی داره !!!
  • بدون نام IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    16 3
    با سلام. فکر کنم دوستان یک مقدار با مطالعه بیشتر این رویداد صحبت کنند بهتر باشه. شاید اگر دوستان خبرآنلاین اطلاعات بیشتری در مورد این دو نفر منعکس کنند کمک کند. بسیاری در ایران فیلم این رویداد را ندیده اند. از پیشینه این دو نفر بی اطلاعند. از آسیبی که وارد کرده اند هم همینطور. در کل سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران که در قالب تسلیت و همدردی و اشاره به رویدادهای همانند آن که هر روز در کشورهای خاورمیانه روی میدهد، بسیار جالب بود. یکی از مهمترین عواقب این رویداد ضربه سنگین به اعتبار حقوق شهروندی در ایالات متحده است که اوباما سخت در تلاش دفاع از آن است. تعدادی از سیاستمداران تندروی آمریکایی ایده شکنجه این جوان را مطرح کرده اند در حالی که ملیت این فرد آمریکایی است.
  • ایرانی IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    10 17
    ما همیشه عادت داریم بشینیم و مثل قاضی حکم صادر کنیم باشه اگه اینکار را هم میکنیم حداقل بیطرفانه باید انجام بدیم.ضمن محکوم کردن کشتار انسانها به هروجهی وبوسیله هرچیزی واز هر راهی باید اذعان کنم که مسئله فقط مسلمان وتروریست و افراطی گری نیست بلکه هر کسی قدرت کشتن انسان های دیگر را دارد حال با هر دین ومسلکی، به عنوان یک ایرانی بیطرفانه اعلام میکنم آهای هموطن مسلمان وکسیکه داعیه انسان بودن داری بدان آمریکا وامثال آنها که ادعای حکومت بر دنیا را دارند آنقدر راه اومانیستی و ماتریالیستی را پیش گرفته اند که نه تنها کشتن انسانها را گناه نمیدانند بلکه یک کار تفریحی به حساب میارن اونا هرکسی را دوست دارن میکشن و بعدمیان میشینن سناریو تنظیم میکنن وخودشون رامنجی عالم حساب میکنن ودیگر ملتهارو متهم میکنند.
  • رضا IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    11 33
    سلام اسلام دين كاملي است ويانكي هاي كثيف براي قدرت نمايي اين دو نفر را قرباني كردن و هدف انها به اسلام را ضايع كنند.........
  • احسان IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    17 36
    جالبه اینجا هر کی بر خلاف آمریکا حرف زده هوارتا منفی گرفته . یعنی ایرانی ها اینقدر عاشق دولت آمریکا هستند ؟! بر همگان ثابت شده دولت آمریکا وحشی ترین دولت دنیاست. اینجا کسی در مورد مردم آمریکا چیزی نگفت که شما بهش منفی میدین.اگه واقعا اینقدر شماها به دولت آمریکا عشق می ورزید و طرفداریش رو میکند الان ایران چه می کنید ؟ آمریکا اگه حمله کنه به ایران شماها رو سوا نمی کنه ها همه رو با هم میکشه. در ضمن قابل توجه آمریکا دوستان باید عرض کنم که افغانستان و عراق و پاکستان و سوریه و ... مردمانش هنوز دارن توسط سربازان بی رحم آمریکایی کشته میشن. حالا شما ناراحتین که چرا یه بمب تو آمریکا ترکیده ؟! متاسفم
    • ساسان08 IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      6 25
      احسان جان منم پیش خودم همین فکر رو کردم چطوره که حرف حتی اگه معقول و منطقی هم باشه و مو لای درزش هم نره ولی اگه مناسب حال آمریکا نباشه سیل منفی ها نصیبش می شه . و به این نتیجه رسیدم که : 1. اینای که بی ربط یا با ربط باشه منفی می دن مشکلشون یک جای دیگه است 2. آدمای بی کارین که تو اینترنت می گردن و هر جا علیه آمریکا حرفی زده شده باشه منفی و هرجا هم که به نفع آمریکا باشه مثبت می دن ( شایدم شغلشون همینه ) 3. نظر دهندگان در اینترنت شاید خیلی زیاد در نظر بگیریم 10% از جمعیت یک جامعه رو تشکیل بدهند به نمی شه روش زیاد از حد حساب باز کرد و اونو به کل جامعه تعمییم دادش و ...
  • مــــــــــرگ بــر کــوله پشــتــی!!!"" IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    16 28
    مــــــــــرگ بــر کــوله پشــتــی!!!"" اگه یه سابقه ای قبلش داشتن آدم دلش نمیسوخت، میگفتم جهنم ، اینا هم عینه زورگیرای خودمون! اما 10 سال هم تو آمریکا بودن سابقه هم که ندارن. اینقدر این چند روز شوکه شدم که همش از خودم میپرسم اگه کیف هاشون سالم پیدا بشه چی؟؟ اینهمه سر و صدا و گلوله بارون کردن 2 تا جوون...واسه اینکه فقط 2تا بمب بود و اینا 2 نفر بودن و کیف داشتن و مسلمون بودن؟؟ حالا اصلا گیرم اینا قطعا این کاره بودن، بچه 19 ساله سال دوم پزشکی که بورسیه گرفته از آمریکا، از ترس رفته تو قایق قایم شده، هیچ جا هم نداشته که بره...باید اینطور گلوله بارونش کنن؟؟ دیگه حنجره اش رو نابود کردن واسه چی با این همه امکانات و تجهیزات من یکی که این بچه 19 ساله با این حال اعتراف هم کنه باورم نمیشه
    • بدون نام IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      10 1
      می تونست فرار نکنه و پلیسهایی را که دنبالش بودن به گلوله نبنده تا با آرامش دستگیر بشه
  • مــرگ بـر کـولـــه پـشـتی!!!!!"" IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    23 7
    اما به قیافه هم نیست که یه عده میگن: به قیافه شون نمیخوره! دلم واسه بچه برادر بزرگه هم می سوزه...بزرگ میشه بهش میگن بابات تروریست بوده...حالا بیا و ثابت کن نــبـــوده واسش پاپوش درست کردن...یا اصلا بوده،بچهه چی میشه با نظر "مسلمان" هم موافقم که گفته: باید یقه اون مسلمون نماهایی رو گرفت که چنان تصویر خشنی از مسلمان و مسلمانی واسه دنیا ترسیم کرده ان که هر جا اتفاقی میفته،همه انگشت اتهامشون رو می برن طرف مسلمونها! چرا توی این جریانات، اسمی از مذاهب دیگه نمیاد؟ چرا ما خودمون بهونه دستشون دادیم که همیشه توی این اتفاقات، فوری پای اسلام و مسلمونها رو به میون بکشن؟هیچوقت ما خودمون مقصر نبودیم؟! کاش حداقل ما رفتارهای تند رو محکوم میکردیم بجای شعارهای محو و مرگ و نابودی و آتش زدن پرچم کشورها
  • بهروز IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    25 8
    جانیانی پست و رذل که کشتار بی گناهان را دستاورد افکار یا تمایلات شخصی یا گروهی خود یرای رسیدن به مقاصد شیطانی می دانسته و می دانند .جانیانی که موهبت خدادادی فرصت زندگی کردن هدف امیال پلید خود قرار دادند . انشالله به پاس نافرمانی از مقدرات خداوند منان ، در جهنم با ایادی شیطان محشور خواهند شد.
  • هلو IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    24 5
    چه خوش تیپن
  • داوود IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    13 2
    به زودی فراموش میشن
  • وهاب IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 16
    سلام شکی نیست دولت آمریکا یک دشمن تمام عیار برای مسلمانان است و مردم آمریکا بیشتر از دولتشان اگر دشمنی با مسلمین نداشته باشن کمتر نیست که برای این گفته هزار تا دلیل دارم که اینجا جای بیان این مسایل نیست ولی یک نمونه ساده اینه که هر دولت یک نیروی نظامی داره که در 100 زیادی از این نیرو از مردم آن کشور است و شما کافیه به مسایل مربوط به سرباز های آمریکای را در کشور های عراق و افغانستان را بررسی کنید و جنایت های این سرباز های را به نسبت از جمعیت این سر بازان را در خاک این کشور ها مورد بررسی قرار بدید میبینید که با یک مشت جانی رو برو هستید که اگر کشورشون در گیر مسایل اقتصادی نبود هرگز این شهر وندان جنگ طلب فریاد توقف جنگ سر نمیدادن . در کل من اعتقاد دارم هر عملی یک عکس العملی داره ولی بهتره...
  • وهاب IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 16
    ...ای نو اقدامات در میدان نبرد باشه البته چی بگم که خانه برادران ما برای اینها با میدان نبرد فرقی نداره ولی از بعضی از دوستان ناراحتم که چرا باید روحیه جهادی را در این حد سرکوب کنن . آخه برادران و خواهران من مگه این دولت اینقدر آشکار به کشتار دست میزنه تنها به خاطر مسایل پوچ مادی ولی شما هر زمانی متوجه میشید که یک آمریکای کشته شده یا یک نا امنی در آمریکا رخ داده سریع محکوم میکنید و به خودتان حق میدید از طرف همه ای تفکرات با این دولت و ملت هم دردی کنید .در صورتی که همه دنیا میدانند حکایت ما با آمریکا حکایت یک شب و یک روز نیست حکایت توهین به رسول خدا .ریخته شدن خون برادران و خواهرانمان. جنگ. سختی و فقر است .
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    15 4
    ديوانه
  • تسنیم IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    6 18
    بهانه جدید برای جنگ طلبی!
  • فاتح GB ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 18
    شک نکنید که از اول تا اخرش برنامه ریزی نیروهای امنیتی امریکا بوده و هست.مسلمون ستیزی امریکا همیشه بهانه است برای توجیه نظامی گری در دنیا. فقط یک لحظه فکر کنید اولی رو کشتن و تموم. دومی هم هیچوقت نمیتونه حرف بزنه.
  • ایرج IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    5 18
    به نظر من این هم یکی دیگه از توطئه های آمریکایی ها برای خراب کردن اذهان مردم نسبت به اسلام گرایی در آمریکا میباشد. از آنجا که شهر بوستون مرکز بالاترین دانشگاههای جهان مانند هاروارد بوده این اتهام زنی ها دانشجویان هاروارد را که از تمام جهان در خود جای داده نسبت به اسلام بدبین میکند. درگیری اول دو جوان با پلیس اتفاقی و ساختگی توسط اف بی آی تدارک دیده شد که حتی حتی به کشته شدن یکی از برادرها انجامید.
  • نیما IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    16 9
    مثل خیلی از کشورها!!!!!!!!!!!!!!!!! یکی دو نفر بیگناه رو گرفتن ،الکی تقصیر به گردنشون میندازن تا خودشونو تبرئه کنن.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    16 1
    به هر حال ترور از هر نوع و هر کجا محکوم هست.کاشکی همه جا آرامش باشه.امیدوارم دیگه هیچ وقت تندروی و تعصبات احمقانه باعث این مشکلات برای جهان نباشه. من که از این واقعه ناراحتم.کسایی که کشته شدن مثل خودمون انسان بودن.فک کنین بی هیچ گناهی کنار یکی از اعضای خانواده خدمون بمب منفجر بشه چه احساسی راجع به بمب گذار داریم؟
  • یسنا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    6 15
    من میگم یا از قبل اینقد برای اینکار رو مخشون رفتن و وعده وعید دادن بهشون و بعدش هم برای رو نشدن دستشون کشتنشون یا از بیخ بیگاناهن اخه عزیز من با ی ذره فکرکردن میشه فهمید در حد بمب گذاری نیستن اولا نیتشون بعدشم مگه اینا چکارن؟ همیشه از اول تاریخ اینجور کارا کار سیاست مدارا بوده نه جوجه هااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    22 1
    اقايان غيور ضد امريكايي اينها هستند كه در پاكستان شيعيان را مي كشند .در عراق زائران را شهيد مي كنند. اينها مدرسه بچه ها را گروگان مي گيرند بعد همه را مي كشند.رگ هاي ضد امريكايي گردنتان زياد باد كرده است . ملت ايران ضد تروريست است .لعنت به حاميان و ستايندگان تروريسم ما قربانيان اصلي تروريسم هستيم.
  • بدون نام GB ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    24 15
    دو تا تروریست نمک نشناس عوضی.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    21 7
    اسلام گرا ي افراطي همينا هستن.اگه كشورتو دوست داري چرا تركش كردي؟اگه تركش كردي مثل ادم به جايي كه بهت امكانات داده احترام بذار
  • ali IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    10 16
    واسه من جای تعجبه که این دو تا جوون بتونن امنیت یه شهر از یک کشور بزرگ مثل آمریکا که به قول خودشون قوی ترین نیروهای نظامی و امنیتی رو داره به هم زده باشند. من که باور نمیکنم...
  • بدون نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    8 18
    اين چهره هايي كه من مي بينم ...جون نوزده ساله با اين همه ابهت ...محاله بياد چنين جايي بمب بزاره
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    13 3
    عجبا از این دنیا. !!!!!!!!!و اصلا دلم نمی آد بگم اینا تروریست هستند. شاید تحریکشان کردند.
  • hamid IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    19 15
    دوتا وحشی
  • reza EU ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    17 8
    تروريست مسلمان نما
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    11 13
    ظاهر امر نشون میده که هیچ کس پخش مستقیم از CNN رو ندیده مهم نیست مسلمون هستن یا نه. مهم اینه که بر اساس واقعیت نظر بدیم. 9000 پلیس در خیابان، پخش مستقیم، پیام های فوری، وحشت، در حاشیه رفتن و مسکوت ماندن حادثه تگزاس، رفتار مجرمانه با یک " متهم". در کشوری که از تمام صحنه های تیراندازی و انفجارهای رخ داده فیلم دارن از حمل اسلحه و شلیک به طرف پلیس هیچ فیلمی تاکنون وجود نداره.به کامنت یکی از شهروندان آمریکایی توجه کنید: " جوهر تیر خورده بود و این پسر خونریزی شدید داشت پلیس باید بدونه که نمیتونه زیاد از محل دور بشه اونوقت یک شهروند کار پلیس رو خراب میکنه چون از خونریزی که در قایق مشاهده میکنه متوجه میشه و به پلیس زنگ میزنه چرا پلیس میخواسته اون رو مرده پیدا کنه؟"
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    3 14
    اگه اینا این کارا را انجام ندن کی باید ما مسلمانها را متهم کنه ما مسلمانها با ادم کشی مخالفیم مگه مردم بی گناه امریکا چه گناهی کردن که باید تو اتیش سیاست امریکایی ها نابود بشن ما شیعه ها از مردم امریکا حمایت میکنیم ومخالف سر سخت تروریسم های جهانی هستیم و با ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ریشه ظلم وستم واستکبار در تمام جهان خشکانده و دنیا امن و ارام خواهد شد اللهم عجل لولیک الفرج
  • صلح IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    18 4
    در هر صورت قتل و کشت وکشتار وترور بمب گذاری کار خدا پسندانه ای نیست واین دو نفر مجرمند کاش شاهد هیچ قتلی در دنیا نباشیم
  • بدون نام DE ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    19 6
    افراط اسلامی .!!!! اسلام افراطی!!!! اینها مسلمانان نمائی هستن که تربیت شده وهابیت و کشتن انسانهای بیگناه برای بدست اوردن بلیط بهشت! کشتن انسانهای بیگناه واقعا دردناکه ...دردناک تر از ان اینه که بنام یک مذهب و دین اینکار انجام بشه!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 14
    بقیه...همه میگفتن ندیدن که اینها اسلحه داشته باشن و در کمپ دانشگاه MIT شلیک کرده باشن فقط شنیدن. FBI و CIA در جلسه ای که ساعت 2 نیمه شب به وقت ما بود اعلام کردن در فیس بوک و توییتر این اشخاص هیچ اثری از افراطی گری نبوده. ولی بعد از اون روز اعلام کردن در دقیقه آخر گفته" پدر من فریب خوردم من رو ببخش". عمه و پدرشون میگه FBI هیچ مدرکی که نشون بده بمب گذاری کار اینها بوده به ما نشون نداده و ما حق داریم بدونیم. از همه مهمتر اینکه فقط گفته شد سال 2011 از تیمور بازجویی شده که از تلویزیون روسیه فاش شد که بدستور روسیه بوده. حالا دیگه ادعا میکنن که یک پروفایل روسی داشته که اعلام کرده بوده هفته دیگه در ماراتن بوستن بمب گذاری میکنه!!حالا باید منتظر باشیم روسیه فیلمش رو در مورد این بیگناهان کی درست میکنه
  • حبیب IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    15 11
    قیافه شان به همه چیز می خوره جز این که در خط طالبان باشن.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    23 8
    آزادی لقمه سنگینی برای مردم کشورهای زیر سلطه و دیکتاتور زده میباشد ظرفیت مغزی این انسانها تحمل این حجم آزادی و تجدد را ندارد.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    24 2
    متاسفانه اينها افرادي هستند در كشورشان دمكراسي و آزادي را تجربه نكردند و هميشه چشم و گوش به دهان افراد ديگر مي بندد و بدترين راه ابراز وجود را انتخاب مي كنند
  • همونی که ..... IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    24 1
    اخه ادم اسم بچشو میزاره تیمور لنگ بعد توقع داره تروریست نشه اخه بچه به این معصومی به این نازی تروریست میشه
  • الناز IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    20 9
    ای کاش برادر کوچیکه می امد با من ازدواج میکرد تا هر دو خوشبخت میشدیم
    • بدون نام IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      11 3
      الناز جون زیاد خودتو ناراحت نکن با یکی از چاقوکشها و زورگیرهای خوش تیپ همین تهران خودمون ازدواج کن ایشالا خوشبخت می شی.
  • خان IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    30 1
    تو امریکا بیشتر از 200 میلیون اسلحه بین مردم وجود داره. معلومه هر از گاهی چند ماهی یه بار از این دیونه بازیها وجود داشته باشه یه کسی از زندگیش سیر شده و میخواد چن نفر رو هم با خودش تو قبر ببره... البته با این آمار اسلحه خیلی خیلی کم هستش اینجور خشونته تو آمریکاا... شما فرض کن اگه تو ایران اسلحه آزاد بود چه اتفاقی می اقتاد.!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    29 4
    تروریست خوش تیپ ندیده بودیم
    • ممد NL ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      19 3
      که دیدیم!
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    10 12
    چقدر اين هموطناى من حرف مفت مىزنن! اين دوتا بچه داشتن بازى ميکردن, اصلن هم فکر نميکردن اينطورى ميشه.
  • علیرضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    8 18
    به قسمت انتهایی خبر توجه کنید متوجه میشی چرا این دوتارو عامل بمب گذاری معرفی کردن تنها و تنها هدفشون ساختن یه غول بی شاخ و دم از اسلامه چون این دوتا تازه به اسلام رو آورده بودن پس حمله تروریستی انجام دادن
  • مهر ساغشک IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    12 8
    اول اینکه هنوز این فاراد محاکمه نشده اند ÷س کسی حق ندارد آنها محکوم و مجازات برایشان تعیین کند. ماجرای تروریسم در بوستون واقعا احماقنه و وحشیانه بوده است و اساسا خشونت نشانه ناحق بودند بویپه بدین طرز احمقانه و وحشیانه یعنی کشتن مردم بیدفاع حین مسابقه ورزشی! کسی به دنبال حق است جان انسانهای بیدفاع و بیگناه نمیگیرد یعنی حق حیات که بزرگترین حق بشریت است!
  • من IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    11 9
    احتمال قوی پول گرفتند.
  • رویا IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    6 21
    من یک سری کارهای سیاسی انجام دادهام کاملا مشخص است کار خود امریکا است برای این که بتواند روسیه را همگام با خود بکند چچن راپیش کشیده برای نشان دادن علامت همکاری ودوستی شروع کرده چون روسیه مخالف شدید چچن است وکشتار فجعی علیه مسلمانان چچن انجام داده است مسلمانان همیشه قربانی دو قدرت سلط جو می باشند
  • بدون نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    12 25
    کاملا مشخصه که این دو جوان بدبخت قربانی ماستمالی کردن قضیه توسط امریکا شدن
  • اردلان EU ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    13 22
    صبح بمب گذاشتند شب رفتند پارتی و مهمونی فرداشم سر وقت سر کلاس بودند بدون هیچ استرسی؟ً!!! اخه مسخره نیست؟!!! عجیب نیست؟! شما که میخواین موضوع چچن و تو روسیه داغش کنید شما که میخواید مسلمونا رو وحشی و بمب گذار نشون بدید چرا این 2 تا بچه رو قربانی کردید...
    • ساسان08 IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      9 14
      سلام برای اونا هیچه فرقی نمی کنه دو تا بچه یا دو تا پیرمرد یا دو تا زن یا تمامی مردم خاور میانه یا تمام مسلمانان یا نصف مردم جهان کلا تمامی دشمناشون به غیر از خودشون و البته سگ و گربه هاشون برای اونا هدفشون مهمتر از هر چیزیه و برای اونا هدف وسیله رو توجیه می کنه یک جای دیگه هم گفتم از قبل فیلم نامه اش رو نوشتند و این دو نفر نقش های اول و دوم منفی رو تو این فیلم داشتند پایان فیلم رو هم خودشون از الان می دونند که به چه نتیجه ای می خواند برسند.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    34 4
    تصور كنيد كه يكي از نزديكان شما در اين مارتن بزرگ مجروح يا كشته شده بود درست زماني كه يك كار ارزشي،ورزشي و فرهنگي رو مي خواست انجام بده الان چه حالي مي تونستيد داشته باشيد. اين دو جوان به هيچ وجه به تنهايي و خودسرانه دست به چنين حماقتي نزدند و چيزي جز اهداف پليد تروريستي انها رو به سمت هدايت نكرده كه معصومان بي گناه را اين چنين قتل و عام كنند. سزاي سازماندهندگان اين كار جز مرگ و تباهي چيزي نيست از هر مذهب و مسلكي كه باشند در هر جاي دنيا "مرگ بر تروريست" به اميد جهاني بدون جنگ جهاني پر از صلح آرامش زنده باد صلح زنده باد دوستي
  • بدون نام AE ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    15 3
    فیلم زیاد نگاه میکردند
    • ساسان08 IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      10 8
      سلام من در آخرین نظری که در مورد این خبر میدهم از خبر آنلاین تقاضا دارم نظرات آمریکایی ها و کلا غربی ها در وب سایت ها اجتماعی و خبری بعد از این حادثه داشتند ترجمه و در دید بازدید کنندگان قرار بده تا بهتر از باز خورد این حادثه خبردار بشیم و بدونیم که اونا کی ها رو مقصر می دونند و در مورد این حادثه چه نظری دارند ایا بعضی هاشون مثل ما آیا به حادثه با دیده تردید نگاه می کنند یا نه و ... تا به یک جمع بندی در موردش برسیم با تشکر
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    12 22
    دانشجوی سال دوم پزشکی و با این چهره مظلوم و بدون انگیزه فقط یک دروغ شاخدار است
  • ایرج GB ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    15 3
    تا زمانی که فرد دستگیر شده عادلانه محاکمه نشود نمیتوان قضاوت کرد.
  • مو IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    17 10
    کار کار خود ناکسشه. البته دولت امریکا هم دست داشته؟؟؟؟؟1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا؟؟؟؟؟؟ خب معلومه .چون اولیو کشته دومیو هم زده اونم تو گلوش که چیزی نگه ی وقتی.. حال کردی شم کاراگاهیو؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کوروش IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    16 3
    این دو باصطلاح سیتیزن آمریکا هستند و اینجانب شک ندارم که مغزشویی شده اند و صددرصد متهم اصلی خودشان هستند و به هیچکس و هیچ دولت و حزبی هم وابستگی ندارند.این عمل آدمکشی که انجام دادند واقعا شک برانگیز است که آیا اینان روانی بوده اند یا واقعا تروریست.اینجانب معتقدم امریکا کشور آزادیست و هر شخصی میتواند در انجا به منتهی الیه خوبی و یا بدی برسد.میتواند استاد دانشگاه شود یا مثل این دو جانی.و واقعا این چیز غریبیست که اگر در مملکتی فرصتهای بسیار زیادی برای یک انسان فراهم است تا به منتهی الیه نیکی و انسان دوستی برسد و به مردم کشورش خدمت کند چرا باید دست به همچین عمل خوفناکی بزند.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 22
    اينها فقط بهانه است براي خراب کردن مسلمانان
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    4 16
    عرض کردم اينا فقط بهانه است از حرفها اول اوباما معلوم بود که ميگفت ما بايد تحقيق کنيم و بعد از بررسي کامل مجرم را معرفي کنيم
  • بدون نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    18 7
    این جوجه ها پیرو اسلام طالبانی بودند بخطر عقاید تند روی شون رفتند به جهنم
  • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 18
    اين كه اين كارو كردن يانكردن مهم نيست مهم حس ترهمي كه امريكايي ها با در دست داشتن تمام ابزار تبليغاتي دنيا براي خود رغم مي زنن . قشنگيش اينه كه ابر قدرت كه اين همه بالا او پائين مي پره براي گرفتن دو جوان حكومت نظامي ميكنه.همش تبليغات . شبيه كشتي كجهاشونه يك شو حساب ميشه در اين ژانر جديد
  • کشتار مسلمانان IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 25
    دارد در حق مسلامانان ظلم میشود
  • اسماعیل IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    25 5
    دو نفر احمق هستند در هر شرایطی چه تحریک شده اند توسط سیا چه خودشون این فکر به سرشون زده باشه
  • مهدی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    21 6
    بنظر من این دو نفر تروریست بودند چون اسلحه و نارنجک همراه بودند و به پلیس تیراندازی کردند. حالا شما چه میگید؟
  • محمد سلطانی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    9 23
    بی گناه.... قربانی ...
    • بدون نام IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      16 4
      این چه بی گناه و قربانی هستش که هم بمب گذاری میکنه هم با پلیس درگیر میشه و تیر اندازی میکنه و فرار میکنه بعدشم بمب به خودش میبنده که اگهعع بگیردم خودمو منفجر میکنم .آدم بیگناه هم فهمیدیم کیه
  • محمد IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    19 3
    علیت چیه که ما مسلمونا از دست هم فرار میکنیم میریم یه کشور غیر مسلمون بعد با افراطی گری وجنایت میخواهیم که اون مردم هم مثل هموطنای خودمون بشن ؟ خوب می خوای بمون تو کشور خودت
  • بدون نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    8 11
    مرز بین حقیقت و واقعیت خیلی باریکه. بیاییم دقیق تر نگاه کنیم.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    9 10
    مرز بین حقیقت و واقعیت خیلی باریکه. بیاییم دقیق تر نگاه کنیم
  • بدون نام PL ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    8 14
    نمی دونم چرا این داستان منو یاد فیلم جاده آرلینگتون میندازه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    20 5
    چهره شرقی و زیبای دو جوان قفقازی
  • بدون نام EU ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    33 1
    ای کاش پلیس پاکستان هم انقدر شدت عمل داشت . صدها نفر از شیعیان را می کشند گویی که هیچ اتفاقی نیافته است
  • آشور IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    10 32
    سلام نمی دونم آمریکا این بار دنبال حمله به چه کشوری هست آخه مگه میشه توی آمریکا با اون فضای امنیتی این دو جوان بی گناه و بیچاره بمب کار بزارند .این کار خودشونه و این دوجون را مجبور کردند این کار را بکنند همش دروغ بمب گذای کار سیا هست . بیچاره این دو جوان .. مرگ برآمریکا مرگ بر سیا مرگ بر اف بی ای . این آمریکایی ها دستشون برسه و لازم بشه رئیس جمهورشون هم ترور میکنند بخاطر منافع شان مرگ بر سرمایه داران بی رحم
    • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      16 5
      اتفاقا فضا اونجا امنیتی نیست. مردم با آرامش دارن از زندگی لذت میبرن و هیچ دلیلی ندارن که بیان همدیگرو بکشن . منتها یه مشت عقب مونده با طرز فکر عجیب که بهشت رو مال خودشون میدونن و از انسانیت بویی نبردن میان و این کارا رو میکنن. و به دلیل قوی بودن نیروهای پلیس و امنیتی شناسایی شدن و دستگیر شدن. اگه این جوون بیگناهه چرا به خودش بمب بسته بود چرا اصلا فرار کرد و تیراندازی کرده سمت پلیس. اصلا تو چطوری فکر میکنی به نظرت امریکا میاد مردم خودشو میکشه که چیکار کنه ؟ امریکا همین الان هم هر کاری بخواد بکنه قدرتشو داره. از خبرانلاین جهت آزادی بیانی که ایجاد کرده ممنونم
    • بدون نام IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      10 2
      جوهر تسارنایف مظنون انفجار بوستون به بازجوها گفت جنگ های عراق و افغانستان انگیزه این حمله بود. http://www.khabaronline.ir/detail/288903/World/americas
    • بدون نام IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      7 17
      دوست عزیز شنا مطمعینی که اونجا فضای امنیتی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما اونجا زندگی کردید ؟خود امریکا داره پز قدرت اطلاعاتی و امنیتیشو میده بعد شما میای میگی اینجور نست !!!!تعجب میکنم . امریکای جنایت کار که میخوا به دنیا متسلط بشه و به قول خودش میخواهد نظم نوین جهانی رو عرضه کنه ، امکان داره که در بزرگترین شهر خودش تسلط امنیتی نداشته باشه ؟ !!! بگذریم در آخر باید بگم که امیرکا به گفته امام هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • مهدی IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    5 18
    به این دو چهره معصوم خوب توجه کنید و مطمئن باشید که تمام مسائل سیاسی دنیا را در پشت این چهره های خندان انجام می دهند .
  • امیر IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    23 1
    سلام این اقدام وهر اقدام تروریستی دیگری محکوم است چه در آمریکا و چه در سوریه و چه در هرجای دیگر کره خاکی
  • ALI IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    12 4
    ابن دو تا جنایتکار وحشی هستن که حاصل جنایتهایی که روسها سر مردم چچن آوردن.
  • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    14 3
    شستشوی مغزی توسط تروریستهای اسلامگرا
  • محمد IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    10 14
    من یک سوال دارم ....چرا در ایران فرد بمب گذار و ترروریست (جمالی فشی و ریگی ) رو میگیرند و قشنگ ازشون اعتراف جنایات و همه چیزشون رو مشخص میکنند ولی تو آمریکا با اون سطح بالای امنیت یک کلمه تو تلوزیون از این افراد تررویست منتشر نمیشه و ....؟؟؟؟ خداییش مشکوکه
  • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 17
    کسانی که ادعای حقوق بشر دارند و دائما جمهوری اسلامی ایران رو به نقض آن متهم می کنند چرا قبل از اثبات جرم متهمان را می کشند واقعا چرا؟ حیف که کوردلان نمی بیننداین تناقضات آشکار حرف و عملدولتمردان آمریکارو
  • تفتان IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    8 18
    كاش عكس اباما و نتانياهو را مذاشتي تا نظر بدن..تا چهره جنايتكار چه شكليه
  • lila IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    7 19
    چهره ي اين دوتا بچه كاملا معصومه. اين ها قرباني هستن نه گناهكار. قصه ي يازده سپتامبر دوباره تكرار شده، اينبار يكي رو كشتن - بلافاصله - و بعدي رو هم از حرف زدن ساقط كردن تا نتونه از خودش دفاع كنه. پليس چه جوري بلافاصله ريخت توي اون خونه و اينا رو دستگير كرد؟ ما كه احمق نيستيم مي فهميم همه ش دروغه. كار دولت آمريكاست نه اين دوتا بيچاره.
  • بدون نام IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    6 9
    جور اعرابی مثل صدام و قذافی و امیر قطر را می کشند
  • محمد حسین IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    10 24
    به نظر این دونفر قربانیان سیاست اسلام هراسی در ادنیا هستند. خدا میدونه به این بهانه میخواد کجارو مثل عراق و افغانستام به خاک و خون بکشه این امریکا .
    • بدون نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      0 3
      منم با نظر شما موافقم؛ این دولتمردای آمریکا و اسرائیل همه جور کثیفکاری میکنن برای اینکه خودشونو مطرح کنن
  • ناظر IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    1 21
    با سلام آنچه روشن و قابل قضاوت است خوی استکبار، عملکرد مستکبرانه، اسلام ستیز، بیرحمی و کشتار از جانب دولت و سردمداران آمریکاست که به هیچ وجه قابل توجیه نمی باشد. به هر دلیلی که این جنایات انجام میگیرد، ریشه اصلی آن را در خود این کشور و این سیاستهای آن باید جستجو کرد، چون همین گروههای تروریستی که به مسلمانان نسبت داده میشود نیز دست پرورده همینها هستند و اصولا این مشرکان خدانشناس هستند که هدر رفتن جان انسانها برای آنها بی ارزش است و از آن ابایی ندارند، خداوند خود در جای حق نشسته و هرکسی را به سزای آنچه لیاقتش را دارد میرساند اما بازهم از کشته شدن انسانهای بیگناه خصوصا مسلمانها و بویژه شیعیان که بی مهابا کشته میشوند به خدا پناه میبریم و رفع ظلم و ریشه کنی آن را از خدا خواستاریم انشاءالله
  • Ali GB ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    16 2
    چيزي ناراحت كننده تر از اين نيست كه جان چند انسان بيگناه گرفته شده، و مردم كشور من بر سر حقانيت عقايد باطل كماكان با هم ميجگند. لطفا باورهايتان را تو دلتون نگه داريد و سعي نكنيد همديگه رو محكوم كنيد. اين ستيز ممكنه ايران رو به جايي پايين تر از چيزي كه هست ببره. (از ماست كه بر ماست)
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    13 1
    با کدام مسلک با گنا ه و بی گلاه را باید کشت/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    1 15
    آخر آخر همه این حمله تروریستی زیر سر انگلیس و اسراییله ، می خواستن یه حالی از اوباما بگیرن
  • حسین IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    2 16
    آمریکا خودش کشورهای دیگه رو قاطی می کنه حالا این دو تا بچه از خود آمریکایی ها یاد گرفتن ما ایرانی ها یک ضرب المثل داریم و میگیم چیزی که عوض داره گله نداره بخاطر کشته شدن مردم آمریکا ناراحت شدم اما این انفجارها و تفنگ کشی در مدارس و دانشگاه های آمریکا بیانگر جنگ طلبی و وحشی گری هست. آمریکا فقط بدونه سیاستی که پیش گرفته غلطه
  • بهار IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    1 15
    تا وقتی که دنیا پر از آدمای احمقه کار امثال آمریکا واسه فریب دادنشون خیلی راحته
  • فرا US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    3 1
    احتمالا سمت چپی یه تنیسور باشه :) سمت راستی هم عضو تازه وارد یه گروه موسیقی راک!
  • یکی از خیلی ها IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    0 12
    هر چیزی تو این دنیا ممکنه خیلی ساده میشه فرد و هیپنوتیز کرد و هر کاری خواستی بکنه سفارش کننده مهمه نه عمل کننده
  • بدون نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    11 6
    واقعا من نميدونستم هموطنام اينقدر زود قضاوت ميكنن و تحت تاثير رسانه هستن. پس صدا و سيما هم خوب اينو ميدونه و از اين ضعف استفاده ميكنه. كداممون مدركي رو ديديم كه اين دو تا ترور رو انجام دادن؟؟؟؟ پس همه دنيا تروريستن مگه عكسش ثابت بشه!!! دو ورزشكار كه بقول گفته هاي دوستشون در سي ان ان كه از باشگاه اومدن و دارن در راه ماراتن رو نگاه ميكنن كه امر بسيار طبيعيه. حداقل اونا ميگن ما در حال تحقيقيم ولي تو ايران حكم هم صادر شد!!!! واقعا متاسفم خودم هم مثل بقيه هستم كل روز رو پخش مستقيم ديدم مصاحبه هاي امنيتي رو شنيدم و مطمئن شدم كه اشتباه كردن اصلا كار اينها نبوده خدا رو شكر كه خداوند مهربون حداقل حقيقت رو ميدونه وگرنه ما ايراني ها چنان مسائل رو ميپوشونيم كه ادم به خودش هم شك ميكنه كه شايد كار من بوده
  • sohil IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    1 4
    سلام با توجه به این نوشته هیچ کدوم قادر به دفاع از خود نیستند من هیچ احساس بدی از دیدن عکسشون ندارم و واقعا فکر میکنم در یک توطعه گیر کردن بیچاره ها اگه بی گناه باشن خیلی وحشتناکه البته در هر شرایطی کشتن انسانهای بیگناه جنایته
  • محمد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    1 6
    جنایتکاران واقعی هیچ وقت کشته نمیشوند ....نتانیاهو چند تا فلسطینی رو کشته ؟اوباما و ناتو چند تا پاکستانی و افغانستانی رو کشته؟.....و اما دو تا آمریکایی کشته شدن و کل جهان رو تو بوق و کرنا کردن که ما رو دارن میکشتن ای جهان و ..........حقوق بشر یا حقوق آمریکایی.....بالاخره ورق بر میگردد باید منتظر ماند
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    2 0
    سلفی گری رو به افزایش است تاثیر آنان بر جوانان ساده لوح افزایش پیدا کرده و از احساسات پاک آنها استفاده می کنند. باید جلوی افکار التقاطی را در جهان گرفت. متاسفانه همه اینها هم به خاطر بدنام کردن دین مبین اسلام است که هر کسی هر طور که می خواهد آن را تفسیر می کند.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین