۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰

مصطفی رضا حسینی

تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری شدید است و افراد مختلفی احساس تکلیف کرده اند و پا به میدان گذاشته اند اینکه این حضور مضر است یا مفید جای تحلیل زیاد دارد . اما یکی از جریاناتی که فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است ، همان جریانی است که آقای احمدی نژاد و مشایی را خلق کرده و رشد داده است . این جریان جدید و شبکه شناخته شده در دوسال گذشته با سناریوی جدا شدن از دولت شکل گرفت و توسط بزرگان خود هدایت شد و اکنون در فکر معرفی چهره جدید برای ریاست جمهوری می باشد . این مهم جای بحث و تعمق بسیار داردو لازم است جامعه از آن آگاهی داشته باشد تا مجدداً مشکلی همانند آنچه سالهای اخیر شاهد آن هستیم برای کشور بوجود نیاید از این رو اعتقاد دارم ، بعد از آغاز ریاست جمهوری دور دوم آقای احمدی نژاد ؛ برنامه ریزان ایشان می دانستند انتخاب احمدی نژاد برای دور سوم منع قانونی دارد و از طرفی برنامه های آنان عقیم است و هنوز به اهداف خود نرسیده اند ، همان اهدافی که تغییر ارزشهای نظام ، کم رنگ کردن ولایت فقیه و رهبری و ... از آیتم های اصلی آن است .
سئوال مهم این است :
اگر بنیان گذاران احمدی نژاد و مشایی اعتقاد دارند که این دو به خطارفته اند و از آنان جدا شده اند چرا به صراحت و علنی آنرا بیان نمی کنند و برائت نمی جویند ؟چرا در مقابل زیاده خواهی ها و بی حرمتی های رئیس جمهور نسبت به رهبری ،از بین بردن آبروی افراد و شخصیت ها ، آشفته بازار اقتصادی ، دشمن تراشی برای نظام و ... سکوت کرده اند؟ و صرفاً میخواهند با رونمایی از یک فرد و عنوان جدید مردم را فریب دهند بزرگان جریان مدنظر چه اقدام و عکس العمل زبانی یا عملی در قبال 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد انجام دادند؟
بنابراین چگونه می توان باور کرد آنچه امروز مطرح می کنند دنباله همان جریان نباشد ، آیا انتخاب یک گزینه با شرایط احمدی نژاد و ارتباط مستقیم تر با آمریکا به واسطه حضور بستگانش در آمریکا با سوابق مدیریتی ارشد در رژیم پهلوی به زبان محافل سیاسی مارا به فکر فرو نمی برد که باید هوشیارتر باشیم .
دراین مقاله اسم آن عزیز که پدر معنوی تیم احمدی نژاد و تیم جدید آنان محسوب می شود را نمی برم زیرا حدود 2 سال قبل از آن ناحیه مورد تهدید جدی قرار گرفتم به جهت بیان صریح برخی مسائل که امروز شاهد اجرایی شدن آن هستیم .
فلذا امروز فریاد می زنم دلسوزان نظام و کشور مراقب باشید ، تاریخ و گذشته را آینه عبرت قراردهید ، مدل های جدید انحرافی در راه است فریب ظواهر را نخورید ، مظلوم نمایی ها رنگ باخته است ، عدالت ابزاری برای رسیدن به مطامع فردی و حزبی برخی افراد شده است .
بداخلاقی و بی حرمتی تبدیل به سلاحی خطرناک در دست زنگی مست شده و اینجاست که روایت معروف مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود معنی پیدا می کند
/2929
 
                                                                                                                                                                      
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =