۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰

حجت امانی مجموعه «انسان و فرشتگان» را در گالری شیرین به نمایش می گذارد.

به گزارش بنیاد امانی، حجت امانی در این نمایشگاه 20 اثر از مجموعه «انسان و فرشتگان» را که طی چهار سال گذشته خلق کرده به روی دیوار می‌برد.

امانی در این آثار از تکنیک ترکیب مواد استفاده کرده و تلاش کرده با نقدی به زندگی ماشینی انسان‌های امروزی، آرزوها و صفات خوبی را که کمرنگ شده‌اند، یادآوری کند.


همچنین فروردین سال جاری نیز اثر «هبوط» این هنرمند که تلفیق عکس و نقاشی روی بوم است، از سوی موزه هنرهای معاصر لس آنجلس خریداری شد تا در بخش هنر خاورمیانه به نمایش درآید. این موزه در سال 1961 ساخته شده که در سال 1986 بخش هنرهای مدرن و معاصر به آن اضافه شد.


حجت امانی متولد 1357 در لرستان و دارای کارشناسی ارشد در رشته پژوهش هنر است. او  مراحل فوق ممتازی در هنر خوشنویسی را نیز گذرانده و تاکنون در بیش از 20 نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل و خارج کشور مانند ترکیه، آلمان، انگلستان، لیتوانی، شرکت کرده است. یکی از عکس‌های محیطی او نیز در حراج بونامز لندن با قیمت 2640 دلار به فروش رفته است.


علاقه‌مندان برای دیدن نمایشگاه حجت امانی می‌توانند از ششم تا هفدهم اردیبهشت به گالری شیرین واقع در خیابان ولنجک، خیابان 18 مراجعه کنند.
 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =