تسنیم نوشت:

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در واکنش به اظهارات یکی از مدیران بنیاد مستضعفان گفت: با این قبیل سخنان فقط شیرینی افتتاح قطعه 4 را از مردم گرفته‌ایم، در پروژه آزاد راه تهران-شمال هم بنیاد مقصر بوده هم وزارت راه.

احمد صادقی افزود: مقصر اصلی تاخیر در ساخت آزادراه تهران-شمال بنیاد مستضعفان است و در مرحله بعد وزارت راه. اما باید به این مسئله توجه داشته باشیم که طی 10 سال قطعه 4 آزاد راه 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، به عبارت دیگر سالانه حدود 6 درصد.

وی ادامه داد: این در حالی است که در دو سال اخیر این قطعه 36 درصد یعنی سالانه 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اینجا باید پرسیده شود اگر ما (وزارت راه و شهرسازی) مقصر تاخیر هستیم چرا این پروژه در چند سال اخیر فعال نبوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: «اگر به دنبال پیدا کردن مقصر هستیم باید بگویم که هر دو طرف مقصر بوده‌اند. اما به هر حال پروژه افتتاح شد.الان باید روی قطعات 2 و 3 متمرکز شویم که هیچ کاری در آنها انجام نشده است.»

صادقی با بیان این‌که باید گذشته را فراموش کرد، اظهار کرد: «باید تلاش کنیم تا آزاد راه تهران-شمال را به سرانجام مشخصی برسانیم. مدیران بنیاد مستضعفان آزاداند هر چه بگویند ولی این مردم هستند که قضاوت می‌کنند.»

وی با اشاره به این‌که قطعات 2 و 3 آزاد راه به قرارگاه خاتم‌الانبیاء واگذار می شود، گفت: «مصوبه این واگذاری از هیات دولت اخذ شده است و باید قرارداد را امضا کنیم. البته هنوز این مصوبه به دست ما نرسیده است.»

وی در واکنش به این مسئله که بنیاد همیشه اعلام کرده در آزادراه تهران-شمال با وزارت راه شریک است و این وزارتخانه نمی‌تواند یک طرفه تصمیم‌گیری کند، افزود: «این فقط یک ادعاست، آنها می‌توانند ادعا کنند، دیگر کسی با آنها کاری ندارد.»

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =