فارس نوشت:

 حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع اعضای ستاد نماز جمعه تهران با تشریح اهمیّت انتخابات ریاست جمهوری در دوره یازدهم گفت: تاکید مقام معظم رهبری به ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی بخاطر چالش‌هایی است که در این دو حوزه در کشور ما وجود دارد.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: غربی‌ها نوعی مدیریت هوشمند را برای این دوره از انتخابات ایران بکار بسته اند و می خواهند از فرصت انتخابات برای برهم زدن انسجام ملی در کشور استفاده کنند.
ترقی با اشاره به منافع تحرک سیاسی ناشی از انتخابات برای طرح بهتر مطالبات مردم و رسیدن به زبان مشترک سیاسی بین جریان‌ها و احزاب و نخبگان در زمان انتخابات و فراهم شدن امکان بسط سازماندهی جدید و واقعی در جامعه برای احزاب، افزود: به علت حاشیه امنیتی بالایی که برای سلایق گوناگون سیاسی در انتخابات پدید می‌آید آنها می توانند از بلندگوی رایگان انتخابات گزاره‌های فکری و سیاسی خود را با افکار عمومی جامعه طرح و آنرا ترویج کنند.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تشریح استراتژی فتنه گران در انتخابات گفت: فتنه‌گران می خواهند با خروج از انزوا عملیات دوباره نفوذ اصلاح طلبان بدون حاکمیت را آغاز کنند و با گفتمان (سازش – نجات ملی- دولت وحدت ملی) خود را تنها عامل نجات کشور معرفی کنند.
ترقی در رابطه با استراتژی جریان انحرافی گفت این جریان می‌خواهد با اتصال دهک‌های پایین و بالای جامعه به یکدیگر بدنبال دوقطبی کردن فضای انتخابات است و از طریق تحریف سخنان مقام معظم رهبری و پرونده خوانی و تهدید به افشاگری و نمایش توان بسیج مردمی در سفرهای استانی سعی می‌کند صلاحیت نامزد خود را تضمین کند.
رییس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی فتنه و انحراف را دارای زاویه با اسلام سیاسی فقاهتی دانست و افزود: گفتمان این دو با گفتمان انقلاب اسلامی فاصله دارد و مردم باید با بصیرت و هوشیاری نامزد ها را با معیارهایی که رهبری برای رییس جمهور آینده داده اند تطبیق دهند و به اصلح رای دهند.باید به کسی رای بدهیم که دشمن از آمدنش خوشحال نشود و دشمن نتواند بوسیله او مردم را از ارزشهای انقلاب دور کند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    42 1
    نیاز به خط دهی شما نیست؛ مردم خودشان میتوانند تجزیه و تحلیل کنند و بهترین را انتخاب کنند خدا رو شکر که از دید شما اصلاح طلبها فتنه گر هستند و دولتی ها که زمانی لقب رجایی دوران رو یدک میکشیدند حالا شده اند منحرف و فقط شما خوبید!! حالا واقعاً خوبید؟؟ حال و احوالتون خوبه؟؟ چه خبر؟؟؟
  • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    23 0
    پس به سلامتی معلوم شد که موتلفه میخواد به لنکرانی رای بده