عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان می گوید مذاکره با آمریکا حرام نیست، عدم مذاکره هم واجب نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر در جمع اصولگرایان استان گلستان با اشاره به اینکه آنها که دنبال آقا اجازه هستند، به دنبال اختیارات مطلقه رهبری هستند، گفت: این افراد دنبال انداختن مسئولیت گردن دیگران هستند. والا منویات رهبری در تمامی قوانین و برنامه‌ها جاری و ساری می باشد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در جامعه امنیت لازم وجود دارد، چرا در برگزاری کنفرانس عدم تعهد، همه دانشگاه‌ها و مدارس و همه فعالیت‌های شهری را چند روز تعطیل کردند؟، اظهار داشت: ما به پشتوانه نیروهای مسلح قدرتمندان‌مان توان حفظ امنیت را داشته و داریم اما قبول نداریم برای برگزاری کنفرانس‌هایی از این قبیل مدیریت شهر و شهر را تعطیل کنیم. از طرفی با تعطیلی دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات به شدت مخالفم. این رفتار با هیچ منطقی سازگاری ندارد و بر نشاط سیاسی دانشجویان و دانشگاه ها سایه می اندازد.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مذاکره با آمریکا حرام نیست، خاطرنشان ساخت: عدم مذاکره واجب نیست، اما و اگرهایی وجود دارد. مشروط به تغییر موضع آمریکا، در این صورت امکان مذاکره هست.
نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ادامه با اشاره به نامه خود به رهبری درباره موسوی، گفت: این نامه اولا محرمانه بود ثانیا چنین نامه‌هایی طبیعی است. باید از کسانی که از این چنین نامه‌های می نویسند تقدیر و تشکر شود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره حمایت مدیران دولتی از لنکرانی، گفت: اگر چنین است باید افشاگری شود .
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان همچنین خطاب به اعضای ائتلاف سه نفره تاکید کرد: آنها که امروز زمزمه می‌کنند بعد از ثبت نام به نفر واحد می‌رسیم بدانند که این کار سخت است. معمولا در این صورت اعضای ستاد انتخاباتی سراغ رقیب می روند و نه رفیق.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    51 4
    باهنر! مردم به هرکه رای دهندبه تونخواهندداد،پس اینهمه گرد وخاک راه نیدازومثل بقیه نمایندگان درست وحسابی برو بکارت برس.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    8 0
    کارایی ایشان بهتر از دولت دهم نیست ما رییس جمهور کاردان نیاز داریم.