احمد دنیامالی می‌گوید هر کاری از دستش برآید برای قایقران‌های اعزامی به مسابقات جهانی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دنیا مالی در مورد تغییرات اخیر فدراسیون قایقرانی می‌گوید: «به نظرم نمی‌آید كه این تغییرات مثبت باشد. اگرچه خسرو ابراهیمی از دوستان خوب من است و در هیات رئیسه من بود و او را دوست دارم، اما این تغییرات باعث شده مربیان دلخور شوند و قهر كنند. این اتفاقات فقط ثبات مدیریتی را كم می‌كند. كلا این رفت و آمدها زیاد خوشایند نیست.»
او ادامه می‌دهد: «البته با وجود تمام این مسائل من فكر می‌كنم كه آمدن ابراهیمی این حسن را دارد كه من با او راحت‌تر هستم و هر كمكی از دستم برآید انجام می‌دهم. البته اگر فكر كرده‌اند با این تغییرات جدید من استعفا می‌دهم باید بگویم كه این‌طور نیست. من استعفا نمی‌دهم اما در اعزام ورزشكاران هر كاری كه از دستم برآید را انجام می‌دهم. استعفا ندادن من به خاطر اصولی است كه دارم و برخوردی كه با من شده. وگرنه با ابراهیمی رابطه خوبی دارم و با او صمیمی هستم.»
او در مورد ورزشكاران اعزامی به مسابقات جهانی ونكوور می‌گوید: «نگرانی ما ورزشكاران هستند. به خصوص كه بازی‌های جهانی ونكوور به زودی در رده‌های سنی برگزار می‌شود و آرزو حكیمی ورزشكار خوب ما این شانس را دارد كه مدال بگیرد. البته من نگران ركوردهای او هستم. او در بازی‌های جهانی قبلی به خاطر چند صدم ثانیه مدال برنز را از دست داد و اگر در این مدت تمرین‌های درستی را پشت سر گذاشته باشد من فكر می‌كنم بتواند مدال‌آور باشد.»
او در مورد محسن شادی و احمد طالبیان هم می‌گوید: «ما دنبال این هستیم كه شادی را به چین بفرستیم تا با مربی چینی‌اش تمرین كند. فدراسیون هم دنبال این است كه طالبیان را به مجارستان یا لهستان بفرستد. خیلی در تلاش هستیم كه این سرمایه‌های قایقرانی حفظ شوند. ما باید با وجود این دعواها شرایطی فراهم كنیم كه این بچه‌ها لطمه نبینند. كلی تلاش و هزینه شده تا این بچه‌ها توانسته‌اند ركوردها را ثبت كنند. مخصوصا در بازی‌های آسیایی قایقرانی كه به زودی در سمرقند برگزار می‌شود باید سهمیه‌های لازم را برای بازی‌های آسیایی كره جنوبی كسب كنیم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    بلعخره یکنفر باید اقایان را متوجه اعمالشان بکند این اقایان ابدا بفکر ابرو و حیثیت مملکت نیستند فقط همانچیزی که خودشان بخواهند متاسفانه برمثند ورزش کشور هم سوارند درود بر دنیا مالی این عمل باعث میشود کسانی که در اینده بر این مثند مینشینند ان را ملک تلق خود حساب نکنند و به قوانین موضوعه و حیثیت کشور نیز توجه داشته باشند