وزیر بازرگانی دولت سازندگی می گوید اصولگرایان باید به وحدت برسند.

به گزارش خبرآنلاین، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و یحیی آل اسحاق نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کردند.
آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری و شهدای حزب موتلفه اسلامی گفت: جهان وارد یک فراز مهمی شده و خداوند با هدیه انقلاب اسلامی ایران و شاخصه های اصلی این انقلاب توفیق داد که با مبانی ولایت و ولایتمداری و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حکومتی بر اساس فقه حکومتی تشکیل شود که در جهان یار موثر بوده است.
وی افزود: استکبارجهانی با تمام تجربه و سرمایه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده و بر اساس تسلط بر گلوگاه های اقتصادی همچون بانک جهانی، انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار می دهد. دشمنان فشارهای بسیاری را بر ایران وارد کرده اند و جنگ های سخت و نرم مانند جنگ تحمیلی و جنگ نرمی که سالهاست رخ داده و بارها مقام مقام معظم رهبری و ولایتمداری مردم و تلاش خواص صدیق، انقلاب اسلامی را به پیش برده است.
آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: ایران با جبهه بزرگ استکباری با سردمداری آمریکا که تمام امکانات خود را به کاربرده اند مواجه است . آنها با انقلاب اسلامی مبارزه می کنند زیرا جمهوری اسلامی جوهره آنها را افشا کرده و حضورش باعث نفی آنها است. امروز استکبار جهانی برای مقابله با ایران متحد شده اند.
وی در ادامه اظهار داشت: امروز ما باید در عرصه اقتصادی و برنامه ریزی اقتصادی از دشمنان جلوتر باشیم و اگر عقب تر از برنامه های اقتصادی دشمن باشیم انفعالی خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: نیازمند طراحی نقشه جامع اقتصادی بر اساس چشم انداز 1404هستیم و باید اقتصاد مقاومتی را در برابر دشمن دشمن اجرا کرد تا به اقتصاد شکوفا برسانیم.
وی با بیان اینکه جهان بدون سیاست ایران نمی تواند کاری از پیش برد گفت: باید به گونه ای کشور را مدیریریت کنیم که اقتصاد، سیاست ،فرهنگ و علم و فن آوری که از ارکان استراتژیک است تاثیر گذاری زیاد داشته و با مقاومت و برنامه ریزی فوق روز در مسیر کسب آرمانها ایران به سمت قله ها پیشرفت با هدایت های مقام معظم رهبری پیش رویم.
آیت الله صفایی بوشهری انتخابات اخیر را سرنوشت ساز ترین انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم آنطوری که رهبر معظم انقلاب مسائل را تبیین فرمودند ، امروز تحول عظیم تاریخی و پیچ مهم تاریخی محقق خواهد شد ،زیرا علائم شکستن پیکره آمریکا و اروپا شنیده می شود.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر برنامه ریزی کلان اقتصادی اظهار داشت: ما باید برنامه استراتژیک اقتصادی در سطح جهان داشته باشیم . باید در عرصه اقتصادی کرسی نظریه پردازی بزرگان را داشته باشیم و در این صورت به مشکل نمی خوریم. باید ایران را طوری ببینیم که آمده است که جهان را متحول کند.
آیت الله صفایی بوشهری گفت: تشتت در میان نامزد های ریاست جمهوری باعث رای پایین رئیس جمهور می شود که در معادلات بین المللی تأثیر خواهد داشت. اصولگرایان باید به نامزد واحد برسند.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مردم در این انتخابات حماسه سیاسی را به وجود خواهند آورد و مردم با ورود به صحنه انتخابات حماسه ای ماندگار ایجاد خواهند کرد و با بصیرت مردم و هدایت های رهبری فردی انتخاب شود که اندیشه های مقام معظم رهبری را پیاده کند.
همچنین در این دیدار محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز گفت: موتلفه اسلامی اعتقاد به روحانیت را در دوره های سخت اثبات کرده و معتقد است در تمامی موضوعات روحانیت باید محوریت داشته باشد .
وی افزود: در انتخابات آینده اگر محوریت روحانیت به عنوان محوریت متقن مطرح نباشد و یا چتر گسترده بر سر اصولگرایان نباشد پیروزی اصولگرایان بعد از چند دوره پیروزی آسیب خواهد خورد.
حبیبی تصریح کرد: خطر عظیمی اصولگرایان را تهدید می کند و آن تعدد نامزد ها است. تعدد نامزد های اصولگرا باعث شکستن رای می شود و به همین دلیل ملاقات هایی با جامعتین، با مراجع و علمای بلاد انجام داده ایم تا تحلیل خود را عرضه داریم.
دکتر یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: دشمنان امروز جنگ اقتصادی تمام عیاری را شروع کرده اند و فکر می کنند موفق هستند. بالقوه های کشور برای یک خیزش بزرگ آماده است. دولت بعدی باید مسائل جهانی را بشناسد و آسیب های موجود را شناخته و نسخه مناسب ارائه دهد.
وی افزود: بنده معتقدم عدالت و پیشرفت باید با هم باشد و واقع نگر آرمان گرا باشیم.
آل اسحاق تصریح کرد: با تجربه دولتهای گذشته مدل جدیدی را ارائه می دهیم. علیرغم تمام نگرانی ها و نارسایی ها اگر انسجام عملیاتی همراه با برنامه داشته باشیم و اصولگرایان مقبولیت خود را در سایه وحدت نشان دهند در انتخابات پیروز خواهند بود.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اصول گرايان در توده مردم هيچ مقبوليتي نداشته و ندارند. فقط با قدرت و زور خودشون رو جا كردند و مي كنند