۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

شفا آنلاین نوشت:

دبیرکل خانه پرستار با اشاره به رفتار توهین آمیز وزیر بهداشت با یکی از پرستاران بیمارستان امام حسین(ع)، خواستار عذرخواهی وزیر از جامعه پرستاری شد.

محمد شریفی مقدم اظهارداشت: در برنامه خبری 20:30 که پنجشنبه شب گذشته پخش شد، تصاویری از بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام حسین(ع) را نشان داد که در صحنه ای، وزیر بهداشت در توجیه مشکلات مردم و بیماران، پرستار مربوطه را مورد مواخذه قرار داد.

وی با بیان این مطلب که همه مردم از مشکلاتی که در بیمارستانها و مراکز درمانی وجود دارد، با خبر هستند، افزود: بیشترین ضعف در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، مربوط به مدیریت حاکم بر بیمارستانهاست. افرادی در راس مدیریت این بیمارستانها قرار گرفته اند که اولویت اولشان تامین منافع گروهی خاص است. در حالی که رسالت وزارت بهداشت، توجه به مشکلات و مسائل بهداشتی و درمانی مردم است.

شریفی مقدم اظهارداشت: مردم، خودشان بهترین قاضی هستند و می دانند بار سنگین خدمات سلامت بر دوش چه کسانی است.

دبیرکل خانه پرستار ادامه داد: متاسفانه تصویری که سیما آن را نشان داد، باعث آزرده خاطر شدن جامعه پرستاری شد. به طوریکه این برخورد وزیر بهداشت با پرستار مربوطه، باعث حساسیت و التهابات فراوانی در بین جامعه پرستاری شده و آنها خواستار عذرخواهی وزیر هستند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 86
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر خدایی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    مگه وزیر بهداشت کیه که به خودش اجازه اهانت به پرستارا رو میده، جز اینه که شخصیت حقیقیه خودشو با این کار به نمایش گذاشته؟ من به نمایندگی از جامعه پزشکی خواستار عذرخواهیه هر چه سریعتر ایشان هستم.
    • آرش IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      جناب دکتر والا مقام!!! لطفا اصل مصاحبه را ببینید آقای وزیر بلند شده آمده بازرسی می بینه اصلا به مردم رسیدگی نمی کنند بعد به پرستار می گه چرا رسیدگی نمی کنی می گه به کمک هام!!! گفتم اونا نکردن! یعنی عذر بدتر از گناه. حال این آقای وزیر که داره به کار مردم می رسه شده بد؟! پرستاری که عین خیالش نیست درد مردم شده خوب؟! والا هر کاریم بکنن بعضی افراد بی اطلاع یه چیزی می گن!
    • ایرج IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      98 57
      دست وزیر بهداشت درد نکنه؛ اگه این برخوردها نباشه پرستاران حد وحدود کاری خودشان را فراموش میکنند.پرستاران باید بدانند وظیفه انها رسیدگی به بیماران میباشد، نه طبابت بیماران!!!!
    • بدون نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      88 28
      جناب ارش خان...لطفا وقتی در مورد چیزی اطلاع کافی نداری اظهار نظر نکن...اصلا فهمیدی اقای وزیر از اون پرستاری که میگفت:"به کمکهام گفتم"چه انتظاری داشت؟!اقای وزیر اون پرستار خانم رو بازخواست میکرد که چرا موهای بدن بیمار رو نتراشیده!!!کجای دنیا وظیفه پرستار تراشیدن موهای زائد بدن بیماره؟!!خود اقای وزیر بهتر از هرکسی میدونست که این کار اصلا در شرح وظائف یک پرستار نیست و این عین بی عدالتی و نامردیه که فقط برای خودنمایی جلوی دوربین کسی رو به خاطر کاری که وظیفش نبوده مواخذه کنی!همونطور که وظیفه جناب وزیر نبوده که موهای بدن اون بیمار رو بتراشه وظیفه پرستار هم نبوده؛حالا خدا رو خوش میاد یکی که زورش از اقای وزیر بیشتره جلوی دوربین اون رو گیر بیاره و مواخذه کنه که چرا موهای بدن بیمار رو نتراشیدی؟!!
    • یک پرستار IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      62 26
      جناب آرش خان وزیر به پرستار می فرماید چرا موهای پای مریضو نتراشیدی!!!! پرستار 4 سال رفته دانشگاه واحد های عملی و تئوری و آزمایشگاهی رو گذرونده که بیاد مو بتراشه ؟؟؟؟؟؟؟!! وظیفه کمک بهیاره نه پرستار
    • سجاد EU ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      19 6
      بعضی از دوستان نمی دونم چه قد عقب افتاده فک می کنن به فرض اینکه همه پرستار ها مغرور باشن و یا درست کار شون رو انجام ندن(که توی این مسئله کار پرستار اون کاری گفته میشه نیست) و این برخوردی که شده نه توجیج پذیره و نه راه اصلاح یکم به خودمون بیام همه این کسایی که نظر دادن خودشون یه شغلی دارن و میدونیم که توی کشور ما کارها درست انجام نمیشه حالا این برخورد با خودشون انجام بشه به ما باید حق بدن بیایم بگیم حقتونه ذات ما چرا انقدر بده : ((
    • بدون نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      11 14
      ممکنه وظیفه پرستار تو ایران تراشیدن موی پای بیمار نباشه ولی وزیر نگفت که باید خودت میتراشیدی بلکه منظورش این بود چرا پیگیری نکردی تا موی پای بیمار رو بتراشند . اگه وظیفه پرستار هماهنگی این کار هم نیست پس چه وظیفه دیگری میماند .
    • پاي ثابت IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      14 9
      هم آقاي وزير و هم آقاي دكتر خدايي و هم پرستاري كه اينجا كامنت گذاشته هيچوقت گرفتار تخت بيمارستان بوده؟يه سرم عوض كردن كار كيه؟من 4 واحد خون تو بيمارستان ميلاد گرفتم ساعت 12 شب اومدن وصل كردن برام شب تا صبح نخوابيدم از خون سردي ك داشت تو رگ من تزريق ميشد.خون سرد دست درد شديد آورده بود و زنگ پرستاري كه ميزدم هيچ كس نميومد سراغ من.خوب اين الان تشكر ميخواد؟مريض بايد استراحت كنه نه اينكه شب تا صبح مراقب سرم و درد دستش باشه..حالا اين يه نمونشه مطمئنم بدتر از اينها هم هستش.ميفرستن همراه مريضو بگرد دنيال ويلچير.با مريضا ديدم كه برخورد نامناسب ميشه.كسي كه پرستار ميشه 4 سال ميره دانشگاه با التماس و سفارش شغل پيدا ميكنه بعد شاخ ميشه براي مريض بجاي همدردي.. بهتر نيست دكترا و پرستارا با مردم مهربون باشن؟
    • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      19 6
      به آرش: واقعا فکر می کنی جلوی دوربین بازرسی کردن خدمته یا نمایش. خب قبل از اینکه برای بازدید بره نمی دونسته که وضع بیمارستانی که خودش قبلا رئیس اون جا بوده چیه؟ مثلا الان با ضایع کردن اون پرستار جلوی دوربین و 4 تا رسیدگی الکی وضع بیمارستان خوب شد؟ باید یه سیستمی باشه که چه وزیر اونجا باشه چه نباشه به مردم خدمت بشه.
    • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      10 9
      دکتر خدایی عزیز، وزیر صدای بیماران دردمنده که به تمنای کمک و التیام وارد بیمارستان شدن و با برخورد نامناسب و طلبکارانه مواجه شدن. اگر جایی از شهر کثیف باشد، شهردار می تواند ادعا کند، "من به فلانی گفتم تمیز کن ولی او انجام نداد"؟
    • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      7 4
      دوستان عزیز من منکر زحمات پرستاران عزیز نمی شم اما تا به حال به عنوان یک شهروند عادی به بیمارستان رفته اید بدون اینکه از جمله من از همکاران خودتون هستم استفاده کنید ؟ نحوه برخورد دیگر می شود برخورد ارباب و رعیتی . یک سوال دارم انگیزه کسانی که پرستار و یا دکتر می شوند چیست ؟ مگر نه اینکه آنطور که خود ادعا می کنند برای انساندوستی و کمک به دیگران وارد این حرفه شده اند . پس چرا با رفتارهای نادرست اجر کارشان را نابود می کنند . شاید هم سیستم از پایه خراب است چون در بیمارستان از نگهبان ، کمک بهیار ، بهیار ، پرستار و غیره هر کدام برای خودشان رییس هستند . بیایید به جای فریاد کشیدن یاد بگیریم هر که هستیم و هر شغلی داریم کمی هم برای هم دل بسوزانیم .
    • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      4 13
      نه تو را بخدا!!!! یادتون ندادن چطور مریضا رو نظافت کنید. الکی هم کلاس در نیارید . شما اگر هم دکتر میشدید بی مسولیت بودید. یکم اخلاق مغرورانه خودتون را درست کنید. وظیفه شما نگهداری از بیمار است .
    • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      5 9
      جناب آقای دکتر خدایی موضوع اینه که بعضی از دکترها و پرستارها فکر میکنن از دماغ فیل افتادن... شما چون خودت پزشکی با لابی و ارتباطاتت هرگز دچار چنین مشکلاتی نمیشی ... یه بار خودتو جای مردم بذار ببین باز هم از اون خانم پرستار دفاع میکنی ؟ چطور وقتی توی اداره دولتی یا یه سازمان و نهاد دیگه کارتون گیر میفته همه پرسنل اونجا میشن بی فرهنگ و بی ادب و بیسواد...ولی همچی که به خودتون میرسه ارث و میراث نیاکانتون رو از مردم طلب دارین. فراموش نکن آقای دکتر خدایی ...شما با هزینه این مردم رفتی درس خوندی ولی درآمدت میره توی جیب خودت ...ضمنا از تمام مشکلات رشته پزشکی هم خبر داشتی ...بنابراین میتونستی رشته دیگه ای رو انتخاب کنی ... با دفاع بی منطق از همکارانتون کل جامعه پزشکی رو زیر سوال نبرین
    • دکتر شریفی IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      12 3
      وقتی 3 تا پرستار مسئول 40 تا تخت باشند نمیشه همه رو ساپورت کرد. پرستار باید علاوه بر انجام وظایف عملی درمانی پرونده ها رو تکمیل کنه.لیست وسایل بخش رو در بیاره.هزینه ها رو حساب کنه.با همه واحدها من جمله رادیولوژی و آزمایشگاهها هماهنگ کنه برای آزمایشها و جواب آزمایشها. درسته که بعضی پرستارهای ما بی حوصله اند و من منکر این نیستم. ولی این خانه از پای بست ویران است. آقای وزیر مثل خواجه است که در فکر نقش ایوان است. بهتره آقای وزیر یک فکری به حال تعادل تعداد پرسنل با با تعداد بیمار بکنه و وسایل مجهز بیاره و بعد انتظار داشته باشه.
  • کارمند بهداشت NL ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    67 73
    یاد خانم دکتر دستجردی بخیر هم کاربلد هم متواضع
    • محمد IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      43 8
      كاربلد ؟ يعني ادغام دانشگاه علوم پزشكي ايران و تهران با هم ؟ يعني نبود حداقل امكانات پزشكي توي شهرستان ها ؟ يعني كاهش ضريب موفقيت درمان هاي تجويز شده و عدم برخورد ؟ يعني كمبود دارو ؟ يعني برخورد بد مسئولين بيمارستان ها ؟ نه عزيز ،‌ شما فريب بازي رسانه اي رو خورديد.
  • پرستار ایران زمین IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    75 33
    متاسفانه در کشور ما تو بخش بهداشت ودرمان دیواری کوتاه تر دیوار پرستاران نیست .کسانی که در خط مقدم درمان هستند و توسری خور پزشکان و بالایی ها.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    83 21
    رئیس بیمارستان باید پاسخگو مشکلات باشه که عین خیالش نیست! پرستاری که 2 شیفت 2 شیفت کار میکنه و از خستگی دیگه نای رو پا واستادن رو نداره باید مواخذه بشه!
  • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    60 12
    این آقا عادتشه. اون موقع که رییس بیمارستان امام حسین بود هیچکس از رفتارش در امان نبود. من 2 ماه اونجا کار کردم و بعدش استعفا دادم. با مدرک لیسانس حقوق دیپلم به من می دادن و لیسانسمو برای وزارت کار رد نکردن.
  • معین IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    45 6
    یکی از اقوام بنده بعد از 17 روز با امضا خودش از بیمارستان رسول اکرم تهران مرخص شد وگرنه تشخیص دکتر بود که بیشتر بمونه.رزیدنتها تمام بدنشو سوراخ کرده بودن همه جاش کبود بود.البته پرستارا کارشونو خوب انجام میدادن اگه از برخورد گاها خشنشون چشم پوشی کنیم.سه تا دکتر ویزیت میکرد یه مریضو که ما آخر سر نفهمیدیم با کدوم طرف هستیم.هزینه بیمارستان زیاد نشد ولی فقط 330 هزار تومن پول دارو گرفتن درحالیکه تمام داروهارو خودمان از بیرون بیمارستان با هزینه زیاد تهیه کرده بودیم .حتی برای فست خون مجبور شدیم تمام تهرانو بگردیم تا کیسه خون پیدا کنیم.یه بنده خدایی بود بهش گفتن باید 300 هزار تومن پول آمبولانس بدی تا ببریمت به آزمایشگاهی تو شهرک غرب چون امکان آزمایش کردن را نداریم. خلاصه فقط پرستاراش خوب بودن.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    15 4
    حتما
  • بدون نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    50 4
    به یکی از اقوام گفتن بایست پشت بیمار و صفحه ای رو نگهدار تا عکس رادیولوژی بندازیم و تمام پرسنل اتاقو خالی کردن.از بنده خدا نپرسیدن مشکلی نداری شاید براش خطرناک باشه.معلوم نیست داروهارو که خریدیم تمامشو مصرف کردن یا رفت تو یخچال بیمارستان.خدا میدونه تو این بیمارستانای دولتی چی میگذره نمیدونم پول نفت کجا میره که بهتر که نمیشیم بدترم داریم میشیم.. راستی مریضمون تو سی سی یو و بخش عمومی بستری بود.پرونده هم داشت ولی تمام آزمایشها و تشخیص رو از اول انجام دادن درحالیکه قبلا هم همین مشکل را داشته بود. خبرآنلان جون مادرت سانسور نکن بذار حرفمونو بزنیم.اگه میتونید یه نظرسنجی یا گزارشی و مصاحبه ای با مسئولین انجام بدین
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    80 32
    لطفا جامعه پرستاران نيز به خاطر توهين هر روزانه شان از جامعه ايراني عذر خواهي كنند. روزي 100 هزار بار
    • صابر IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      4 0
      من معذرت میخوام بخاطرتوهینی که احیانا به شما شده... ولی اگه شما از یه فردی توی بیمارستان توهینی شنیدی و اون هم پرستار بود... و حرفش واقعا توهین بود... باید به جامعه پرستاری تعمیم بدی ؟؟؟ چرا ما آدما ما ایرانیها ما مسلمونا اینطوریم؟؟ مگه نمیدونیم که سوالی هست حسابی هست کتابی هست ؟؟؟ چرا در حق هم ظلم میکنیم فکرا عملا لسانا
  • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    37 54
    وزیر دوست داریم!
  • بدون نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    73 31
    یه سری از پرستارا هرروز ازین برخوردا لازم دارن
    • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      53 14
      واقعا همینطوره برخی از پرستارها به بیمار به چشم مزاحم نگاه میکنند واورا موجودی میدانند که حق صحبت -سوال پرسیدن-آخ گفتن درموقع تزریق-درخواست کمک کردن ندارد فقط باید مثل یک بره نگاه کند
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    93 23
    خداوکیلی علاوه بر پرستاران پزشکان هم باید گوشمالی بشن تا بفهمن بیمار بدبخت حکم عابر بانک را براشون نداره!
    • صابر IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      12 1
      کی میخواد خودتونو گوش مالی بده؟؟؟ تاحالا یه 24 ساعت از بیمار پرستاری کردی ؟؟؟ میدونی شرح وظایف پرستار در بیمارستان چیه؟؟؟ بیماران برای کی عابر بانکند ؟؟؟ تاحالا رنگ بوی استفراغی که به سر و صورتت میپاشه رو تصور کردی؟؟؟ هر کاری یه سختیایی داره قبول دارم... ولی انسان شخصیت نداره که توسط اقای وزیر اینطور خرد بشه بخاطر عوام فریبی و شیره مالیدن سر مردم؟؟؟ آیا همه مشکلات بیمارستانها بخاطر پرستاراست یا بخاطر ضعف مدیریتی که همه دستگاهها را درگیر کرده؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    62 33
    هم پرستار و هم پزشک فقط و فقط بفکر کسب درآمد از بیمار و همراه بیمار است!!! وژدانن غیر ازین نیست!!!
    • بدون نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      18 17
      خدا وکیلی غیر از اینه.تمام بدبختیه یه بیماررو پرستار میکشه بعدش تمام احترام و تمکینش مربوط به پزشکه.اگر بیمار بالای سرش پرستار نباشه بیچاره از بین میره.دکترا فقط بلدن ارد بیجا بدن.پولش رو بگیرن و هرچی هم اتفاق می افته بندازن گردن پرستار
    • سجاد EU ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      10 5
      نه که شما و امثال شما در این مملکت مثله فرشته کار میکنی
    • بدون نام IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      2 7
      اصلا اینطور نیست.تمام مسئولیت درمان یک بیمار با پزشکه.پرستارها نمی دونم چرا اینقدر گارد دارند نسبت به پزشکی.
  • بدون نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    34 23
    مرسی به این وزیر که بجای پاسخگو بودن، مشکلاتو گردن همکاراش انداخت. اختیاراتو میشه تفویض کرد اما مسئولیتو نه! خودت باید پاسخگو باشی جناب وزیر
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    33 9
    یک بار دیگه هم به یه نفر گفته بود مگه کفش و امسال یه قیمت پارسال میخرین که دارو ارزون باشه!! این آقای نسبتا محترم مثلا نماینده یه وزارتخونه با کلاس و مودب باید باشه که خودش مسبب بهداشت روان مردمه! تازه من مصاحبه رو کامل دیدم وظیفه پرستار لیسانس تراشیدن موضع جراحی نیست.
    • بازرس بهداشت IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      24 11
      بله وظیفع پرستار شیوکردن نیست اما باید برکار زیردستش نظارت کند.اگرقبل بازدید دکترطریقت متوجه مشکل میشد ورفع میکرد یا از بیماردلجویی میکرد بیمار این شکایت کوچک رابه وزیر نمیگفت
    • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      4 0
      اینکه پرستار باید بر کار زیردستش کمک میکرد حرفی نیست.و به این خاطر باید مواخذه میشد.اما جناب وزیر بهداشت کشور ما سخنش تحقیر بود نه بازخواست.ایشان جاهای دیگه هم به همین لحن برخورد میکنن.اصلا شان انسانیت رو رعایت نکردند
  • عليرضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    35 5
    سلام.من نه طرفدار وزيرم نه طرفدار پرستار فقط اينو ميدونم مشكلات درماني با اين چيزا درست نميشه
  • مجتبی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    31 16
    همه پرستار ها بیشتر از این حقشونه تا در برابر بیمار کوتاهی نکنند ا به خاطر اینکه پرستار از جاش بلند نشه مریضو متهم به روانی بودن میکنه در اصطلاح خودشون (هیستریک) نیم ساعت بعد مریض میمیره بخدا در این ایام نوروز بخاطر همین مسئله مهندسی با 36 سال سن در بیمارستان ازدنیا رفت بخدا قسم خودم شاهد ماجرا بودم باید لگد هم بخورن
    • صابر IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      2 6
      اولا اینکه هیستریک هست یا نه رو پزشک تشخیص میده پرستار فقط دستورات پزشک رو در مورد بیمار انجام میده و تشخیص پزشکی کار پرستاره... ثانیا اگه شما یه نفر رو دیدی من هزاران نفر رو دیدم که بخاطر کمکاری همین مسئولین بظاهر دلسوز دچار مرگ تدریجی و صدها نفر رو دیدم که بخاطر کمکاری همین مسئولین دچار مرگ آنی شدن... بایدم همه چیز رو از پرستار ببینی چون تو بطن کار نیستی ببینی چه خبره! فقط چهارتا دیوار کوتاه به نام پرستار دیدی که اینطور حرف میزنی...
    • مهرو IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      0 0
      بی شخصیت اون مهندس هم مثل تو بی ادب بود
  • بدون نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    30 20
    فوتبالیست ها و هنرپیشه ها و خواننده ها میلیون میلیون پول میگیرن همه هم قربون و صدقه اشون میرن.پزشک و پرستار بخش دولتی فقط باید کار کنند همه هم طلبکارشون هستن .چندر غاز حقوق که صد تا آقا بالاسر نمیخواد. اینم وزیر و برخوردش با پرسنلش.
    • بدون نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      9 10
      ناراحت اند استعفا بدند یک بیکار میره جاشو نو میگیره.
    • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      12 6
      یعنی به بهانه حقوق کم، اجازه دارند هر کاری خواستند انجام دهند و پاسخگو هم نباشند؟
    • صابر IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      4 1
      هرکسی میگه اگه ناراحتن استعفا بدن بدونه که این کشور به شدت به نیروی پرستار نیاز داره .... درثانی بدو درس بخون بیا پرستار شو تا ببینی چه خبره.... ما ناشکری نمیکنیم ... خداروشکر ... ولی بد نیست یه مقایسه ای هم بکنی آقای آرمان گرای اصل فراموش کن... ثالثا من اگه از حیطه ای سر در نیارم سعی میکنم اظهار نظر نکنم ... بیشتر مطالعه کن اقای بدون نام اگه همه چیز برای ما پول بود تا حالا عطای پرستاری را به لقاش بخشیده بودیم
  • ایرج IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    26 21
    دست وزیر بهداشت درد نکنه ؛اگه از این جور برخوردها بابعضی از این پرستاران ازخود راضی نکنه فردا به جای پزشکان میخواهند طبابت هم بکنند .
    • صابر IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      3 1
      بایدم بگی دستش درد نکنه چون دستی از دور بر اتش پرستاری نداری.... فقط توی سیستم درمانی پرستار رو مسئول میدونی. کافیه یکی دوشب از یه بیمار پرستاری کنی تمام این کرک و پرت میریزه
  • امیر IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    27 3
    میدونین دوستان چیه وقتی توی یک بخش بجای 10 تا نیرو پرستار با 4 تا نیرو و 2 تا خدمه میچرخه نمی شه توقع داشت که بهترین خدمات رو گرفت و این مشکل کمبود نیرو و بودجه است که این اقای وزیر نمیتونه حل کنه
  • zahra IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    14 5
    باتوجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه الان کلیه ارگانها به انواع مختلف تحت فشار قرار دارند حال جامعه پرستاری علاوه بر فشار اقتصادی تحت فشار عصبی از سوی بیماران و همراهان کمبود دارو و تجهیزات کمبود پرسنل با وجود فارغ التحصیلان بیکار و کار در شیفت های پشت سر هم وپشت پرده های این کار وسختی های کار حال جای بسی تأسف است که به چنین ارگان زحمت کشی توهین هم شود
  • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    17 14
    یارو بعد از یک هفته مریضشو نصف شب میاره صد تا مشکل داره دوست داره معجزه بشه . هر وقت حقوق هر کدوم از کسایی که نظر دادن تونستن یک شب در میون کشیک بدن و خانواده رو تنها بزارن فقط برای یکسال و به اندازه نصف یک کارمند بانک درامد نداشته باشن اجازه دارن صحبت کنن. بعله بیمارستان خصوصی رسیدگیش بهتره پولشم خوبه .فکر نکنم از طرف هیچ بیمارستان دولتی برای کسی دعوتنامه فرستاده بشه. کسی که 2 روز درس نخونده در مورد رزیدنت ها نظر می ده. هر قومی که نخبگان خودشو حقیر کنه وضعش باید از اینم بدتر بشه. قال رسول الله (ص):العلم علمان علم الادیان و علم الابدان. حالا به همون فوتبالیست ها و هنرپیشه ها برسین و جلوشود خم و راست بشین و موقع مریضی باد پزشکا بیوفتید
    • پاي ثابت IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      10 4
      چرا شما اينقدر بي اعصابي؟براي خاطر در آمد و حقوق اومدي پرستاري؟اشتباه كردي اگه جوابت بله هست ...كسي براي شما هم دعوتنامه نفرستاده.خانواده شما زمان ازدواج از شغغل شما آگاه نبودن؟اينا چيزايي هستش كه فقط تو ايران هست وموقع ازدواج به خانواده فكر نميكنن.اما وقتي 4 روز از ازدواج ميگذره دلشون ميخواد شبا برن خونه پيش خانواده..مريض خودش به ندازه كافي مشكل روحي پيدا ميكنه در اثر بيماري جسمي شما ديگه غوز بالا غوز نباش
    • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      6 4
      بهداشت و درمان وظیفه حکومت است و این یک حق عمومی است که در میثاق ملی کشور (یعنی قانون اساسی) به رسمیت شناخته شده و از تکالیف دولت است. لطفا با نمایش و اظهار بیماری مردم چه روز چه شب سوء استفاده از تلفظات و اصطلاحات نکن و کمی مسئولیت شناس و با وجدان باش!
    • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      9 4
      در نظر داشته باشید که هرکس یک بار حق زندگی داره و وقتی به بیمارستان مراجعه میکنه امید به بهبودی داره شغل پرستار پرستاریه به بیمار ارتباطی نداره که حقوقش چقدره ناراحتن یه شغل دیگه پیدا کنند با جون مردم که نمیشه بازی کرد به خاطر این که پول نمیدن یا بیمارستانش دولتیه.پس در بیمارستانای دولتی رو تخته کنند پرسنلش هم برن منزل استراحت
    • بدون نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      1 2
      اولا یارو خودتی آقاجون... رزیدنت که انقدر بی تربیت نمیشه آقای با کلاس دوم : اگه نخبگان جوامع اینطورین آقای رزیدنت وای بحال عوامشون اونوقت یه سوال آقای دکتر : کسی برای شما دعوتنامه فرستاده بود که با پول ملت بری پزشکی بخونی و بعدم دماغ بالا راه بری و واسشون کلاس بذاری؟ یعنی کسی که رزیدنت نباشه دوروز هم درس نخونده ؟ ببخشید موقع مریضی نباید یاد پزشکا بیفتیم ؟... میخوای رجوع کنیم به حضرت عزرائیل ؟ برادر شما میرفتی گریمور میشدی هر روز کلی هنرپیشه خوشحال و خوشگل میدیدی نه مریضای بدحال و چروک رو
    • صابر IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      4 1
      همکار محترم شما نمیدونی این ساده ها به اسم حقوق حساسن خب نگو حقوق... مگه ما از جونمون برای مریضا مایه نمیذاریم؟؟ آقای ثابت قدم!... مگه شما میدونی پرستاری یعنی چه ؟؟ هر کسی که پرستار نمیشه ! کسی پرستار میشه که دغدغه ای هر چند کوچک برای خدمت به مردم ضعیف داره ... اینو امثال شما متوجه نمشن شما که حرف از قول و قرار قبل از ازدواج میذاری! هرکسی به خونوادش علاقه دراه ولی قرار نمیشه اینو دستمایه خودت کنی که حرفتو به کرسی بنشونی... واقعا تاسف باره ... منظور همکار محترم اینه که فقط پرستار نیست که توی سیستم درمانه و مسئوله... پزشک هست ... امکانات و ...فضاو...خیلی چیزا که وجدانت میدونه و خودت نمیدونی کاش بیدار باشه و بهت بگه... دوست داری یکی در مورد تعلقات خونوادگیت اینطوری صحبت کنه؟؟؟ ماهم خدایی داریم
  • نگار IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    14 6
    دوتا قشر توی جامعه باید حقوق و مزایای بسیار بالا دریافت کنن و در عین حال بیشترین زحمت رو بکشن و بالاترین کیفیت کار رو داشته باشن، یکی معلمین یکی هم پرستاران اما متاسفانه برعکس این قضیه رو شاهد هستیم به خصوص بین معلمین مدارس، حقوق پایین و بی کیفیت ترین کار ،‌البته استثنا هم وجود داره اما نه به حدی که نتیجه اش رو توی جامعه ببینیم. پرستاران به این خاطر که با جون آدم ها سر و کار دارن و کیفیت کارشون مستقیمن به خانواده ها و جامعه بر میگرده ، معلمین هم به خاطر آموزش و تربیت نسل بعد. امیدوارم روزی برسه که معلمبن از بین نخبه ها انتخاب بشن و پرستاران از بین خوش اخلاقترین و با دقت ترین افراد. البته پرستارهایی که الان با این شرایط دارن کارشون رو به نحو احسن انجام میدن انسان های فوق العاده ای هستن.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    14 11
    اگر از نظر مالی تآمین باشند مطمئن باشید هم رسیدگی بهتر میکنند وهم هوس رفتن اونور آب را نمیکنند
    • سیدامین IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      3 6
      شما مطمئن باش اگه جای بهتری راشون میدادن میرفتن
    • صابر IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      1 1
      آقا سید امین بهتره بدونی که همه چیز برای ما پول نیست... یه کم بیشتر تحقیق کن ببین وضعیت کمبود نیرو رو... و ببین دغدغه ها رو .... همه چیز پول نیست به خدا ... مهم اینه که اکثر مردم مثل تو اند حتی از ادم شوق خدمت رو هم میگیرن... چشم دلتو باز کن وبعد حرف بزن
  • حامد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    9 21
    خوب کاری میکنه وظیفه پرستاره نمیتونه نیاد سر کار میدونی چقدر پرستار بیکار داریم دستیار دستیار میکنن درود بر شرفت وزیر وزیر فقط این و بهبهانی
    • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
      7 3
      واقعا پرستاری شغل پر استرس و سختیه. اینکه به بیمارا رسیدگی نمیشه به خاطر سیستم غلطه نه خود اون پرستار. مطمئن باش اگه هر کدوم از اون پرستارای بیکاری که میگی هم توو این سیستم قرار بگیرن بعد از یک سال مثل قبلی می شن. آقای وزیر هم میتونه برای خدمت به مردم به جای این نمایش های الکی جلو دوربین امکانات بیمارستانها و حقوق پرسنل رو بیشتر کنه تا به وضع بیمارا بهتر رسیدگی بشه.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    17 10
    باباجان پرستار پول می گیره که پرستاری کنه نه اینکه وظایفش را بندازه گردن همراه بیمار
    • صابر IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      7 0
      توی هر سیستمی هر کسی یه شرح وظایفی داره... اون پرستار طبق شرح وظایفی که براش تعریف شده هیچ نوع کمکاری مرتکب نشده است... یه کم دین و وجدانم توی نظر دادنتون دخیل کنید اگه چیزی واقعا تهش مونده.
  • همراه بیمار IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    21 12
    پرستار = فردی که مسئول ابلاغ وظایف خود به بیمار و همراهش می باشد و وقتی این شغل را قبول می کرد معنی آنرا نمیدانست بیمارستان = پول بیماربستان بخش = فرش قرمز پرستاران دکتر =دکور همراه= سحشی که مسئول تحمل بداخلاقی های پرسنل بیمارستان می باشد حقوق بیمار = ها چی گفتی حقوق پرسنل بیمارستان = مال و جان بیمار
    • صابر IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      7 1
      امیدورام خداوند متعال این کار و این حقوق را نصیب بهترین نزدیکانت بکنه تا بلکه دستت بیاد توی کار و اون چیزایی که باید ببینی رو ببینی ....من پرستاری رو آگاهانه و بخاطر خدمت به مردم انتخاب کردم و کاری هم به گوشه و کنایه های امثال شما ندارم چون کارم رو برای رای خدا انجام میدم و مزدم که مزد اصلی اونه از خودش میخوام... وگرنه شما یه شب خوابتو با کل دنیا عوض نمیکنی... خدای ماهم بزرگه
  • مجید IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    15 3
    ایشان باید استعفا بده.میشه ایشان بگوید وضع در بیمارستان هایی که ایشان مدیرش بوده چگونه بوده؟؟؟؟؟؟ بابا تو هم همین گونه بیمارستان و بخشهای تابعه را اداره میکردی!!!!! خانم وزیر هم همینگونه برخورد میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مسعود IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    11 2
    دكتر منفرد !وزير !با كلاس !تحصيلكرده !ميخواهي يه اشكال بزرگ ازت بگيرم كه شرمنده بشي؟دارو چرا كمه؟مگه وزير نيستي ؟
  • . IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    7 8
    پرستارا باید از مردم عذر خواهی کنن
    • صابر IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      6 2
      من معذرت میخوام... مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم من معذرت میخوام... من از طرف تمامی همکارانم از مردم بیمار وبی دفاع و مظلوم و ساده و ظاهربین و پرستارستیز معذرت میخوام.. امیورام هر کسی نسبت به پرستار بی انصافه خدا توفیق یه شب پرستاری کردن از بیمار رو بهش عنایت کنه....
    • صابر IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
      3 2
      دوستان سلام دیدید که حتی کنار ایستگاه پرستاری و کنار راهرو هم مریض خوابانده بودند... مگه پرسنل این بیمارستان چقدر میتونن بدوند؟؟؟ به نظرتون این اشکال سیستمی نیست ؟؟؟ به نظرتون این کمکار یآقای وزیر و امثالهم نیست که وزارت بهداشت بدبخترین وزارته؟؟؟ به نظرتون این کمبود فضا و پرسنل نبود که به خود اقای وزیر ربط داره؟؟؟ اون پرستار خانم که جلو دوربین رسانه ملی و جلو ملیونها نفر ضایع شد اصلا کمکاری نکرده بود این جز شرح وظایفش نیست... گیرم که کمکاری هم کرده بــــــــــــــــود... وزیر عوام فریبو دیدید که سر چندین هزار نفرو راحت شیره مالید؟؟؟ و چطور به شخصیت زیر دستش بی احترامی کرد... انسان انسان است فراش باشه کارگر باشه پرستار باشه نجار و بقال باشه انسانه این اقا فکر میکنه خودش کیه؟؟؟ التماس دعا
  • لاله IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    10 3
    واقعا فكر ميكنيد كمك بهيار اين كارا رو انجام ميده ؟؟؟ من پدرم توو بيمارستان احتياج به تعويض پوشك داشت بايد پول مي داديم به خدماتي ها تا اينكارو انجام بدن چون بيمارستان دولتي بود همراه هم راه نميدادند ، بيچاره كسي كه گذرش به بيمارستانهاي دولتي بيفته !!!
  • بدون نام IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 0
    تا زماني كه شناخت كافي از پرستاري تو جامعه ما نباشه و پرستاري جايگاه واقعي خودشو نداشته باشه وضع همينجوريه و همه كساني هم كه شناخت و آگاهي كافي ندارن اظهار نظر مي كنن
    • بدون نام IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      0 0
      من پرسناری ولی تو این جامعه با این همه مردم عوامو بی فرهنگ و بی چشم و رو از این شغل دست کشیدم ....باشد تا روزی که همه ی همکاران شریف من هم بی نیاز اندک حقوق پرستاری شوند تا نبودنشان سیستم را فلج کند
  • فاطمه IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    6 7
    توی همین بیمارستان امام حسین، برادرم رو که تصادف کرده بود و حالش وخیم بود، بستری کرده بودیم. دردش زیاد بود و برای کاهش درد بهش مرفین می‌زدند. توی اون حال روحی ما که داشتیم می‌مردیم و زنده می‌شدیم یکی از پرستارای همین بیمارستانکه امیدوارن خدا ازش نگذره، یقه منو گرفته بود می‌گفت برادرت معتاده. بگو چی می‌کشه.
  • یسنا IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 9
    بذار برن اونور اب خداشاهده این دکتر و پرستارای که بعضیاشون هیچ بلد نیستن مسبب مرگ مردمن نمونه ش چند روز پیش یه خانم زائو تو شهرستان ما!!!!!!!!!!
    • مرتضی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      1 0
      مردم ما وقـتی به بیمارستان میــان توقع یه معجـزه ی سریـــع دارن و هنوز به این درجه از درک نرسیدن که بهتـرین مراقبـت، مراقبـت طولانی مدت هست که خودشون با کمی مطالعه در منـزل میتـونن برای بیمارشـون اجرا کنن.
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 10
    دست وزیر درد نکنه
  • محسن IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 3
    سلام کمال همنشین در من اثر کرد : قضیه آقای وزیر است و رئیس جمهور محترم چرا که وقتی آقای احمدی نژاد بد اخلاقی سیاسی می کنند بعضی از وزرای هم از ایشان یاد می گیرند
  • بی سواد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    11 2
    من بی سواد هم می دونم مو تراشیدن کار کمک بهیار هست یعنی وزیر سوادش از من هم کمتره ؟؟؟؟؟ پس من هم میشه وزیر بشم ....
  • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 2
    با همه این حرفها واقعا کار پرستاری سخت ودشوار است فرد مریض در زمان بیماری توقع بیشتری دارد تعداد بسیار ریاد بیمار فشار کار دریافتی کم همه باعث می شود بسبت به هم کم لطف شویم بنده هفته قبل همسرم در بیمارستان ارش تهرانپارس بستری بود واقعا در بین بیمارستانهای دولتی از لحاظ نظم رسیدگی برخورد پرستارها کادر درمنانی بی نظیر بود که من فکر کردم بیمارستان خصوصی میباشد درود بر مدیریت بیمارستان و پرستاران باشرف ایران
  • پرستار مظلوم IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    9 2
    من پرستار ای سی یو هستم کارها انقدر سنگین هست که به خدا بعضی روز ها فرست نمیکنم ناهار بخورم. سرنمازم به خاطر عجله اصلا تمرکز ندارم برا همین بارها شده که وقتی بالا سر مریض برمیگردم چشم هام اشک الوده .حالا شما ها هرچی میحواین بگین.از حقوق 500 برابری پزشک نسبت به پرستار هم بگین وحجم کارها را هم مقایسه کنید .پزشک ویزیت میکنه ومیره این پرستار بد بخته که منت همه رو میکشه
  • عباس IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    6 0
    رفتار و عملکرد وزیر بهداشت بسیار بسیار زشت بوده ضمنا تراشیدن موی قسمتی از بدن قبل از عمل جراحی وظیفه پرستار نیست بلکه از وظایف کمک بهیار است که متأسفانه تعداد کمک بهیاران در بیمارستانها بسیار کم است ودر خیلی از بخشها کمک بهیار وجود ندارد و باید توجه کرد که وزیر بهداشت عضوی از خود مجموعه بهداشت است و مسوول اصلی برای چاره اندیشی در رفع مشکلات است و نمیتونه طلبکار باشه یا بی ادبی کنه
  • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    6 0
    من پرستاري هستم كه 14 ساله با بيماران سرطاني كار مي كنم .آقاي وزير محترم و به قول خود و طرفدارانتان خيلي مسوول. بد نيست يه سري هم به پرستاراني بزنيد كه به خاطر كار در بعضي از بخشهاي بيمارستانهايي كه شما مسوول آنها هستيد بزنيد و ببينيد چطوري بدون گرفتن مزايا و حق شيمي درماني براي بيماران با جون و دل كار مي كنند و چند تا اين پرستاران دچار سرطان و بيماري msشده اند كه علت آن چيزي جز استرس و داروهاي شيمي درماني نبوده . شما اگر اين قدر مسوول هستيد و سنگ بيمار را به سينه مي زنيد كاش حداقل براي خودتان احترام قايل بوديد شما مثل يك آدم بي سواد برخورد كرديد البته خيلي ها تو جامعه ما معلوم نيست چطوري دكتر شده اند . براي شما متاسفم.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    9 2
    بايد عذر خواهي كنيد آقاي وزير .اين ميز و صندلي به كسي وفا نكرده كه به شما وفا كنه
  • حسن IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    2 0
    همه این نظرهای منفی در مورد این فرشتگان ناشی از مظلومیت این فرشتگان و بی عدالتی مسئولان است آنهایی که این نظرهای ابلهانه را در مورد این فرشتگان ابراز می گویند هیچ می دانند اینها چقدر برای مریضهای آنها همان مریضهایی که خودشان هم بعضی وقتها از انها دوری می ورزند تلاش و کوشش می کنند من برای همه این آقایان متاسف هستم امیدارم حداقل وقتی خودشان مریض شدنند و یک پرستار را دیدند ساعت 3 نیمه شب از آنها مراقبت می کنند در حالی که نزدیکترین افراد این مریض در خواب خوش هستند آن وقت حداقل در آن لحظه از آن پرستار به خاطر این همه بی ادبی و توهین عزرخواهی کنند
  • sahel IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    3 0
    واقعامتاسفم که سومدیریت وزارتخانه وتجمع بیماران درمراکز دولتی باعث شده مردم اینقدربابی انصافی قضاوت کنند!مردم ماازنژاداریایی ایم!کواخلاق!!!!!من یک پزشکم وهمه مردم راازبستگانم می بینم خیلی شبهاباخیال بیمارانم راحت درخانه نمی خوابم ولی باورکنید به دلیل بارمراجعه بیمارستان دولتی وحقوق کم ان نمیتوانم دربیمارستان دولتی کارکنم چون مدام باوجدانم درگیرم.بدنیست کمی خودتان راجای این پرستاران بگذارید!مردم !ماانسانیم............................