عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: وزیر پیشنهادی کار باید درمورد رابطه​اش با حلقه انحرافی شفاف سازی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله عباسی که دو دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد، امروز به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس حضور یافته بود.

مهدی دواتگری، پورابراهیمی، عوض حیدرپور و علی مطهری از مخالفان وزیر پیشنهادی بودند.

حیدرپور نماینده شهرضا با بیان اینکه رفاقت و همکاری نمی‌تواند ملاک مناسبی برای رای دادن به فردی باشد، گفت: مگر ما با آقای شیخ‌الاسلامی مشکلی داشتیم؟ مشکل اساسی ما رئیس سازمان تامین اجتماعی است.
وی خطاب به عباسی گفت: به ما بگویید که با مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی چه کاری می‌خواهد انجام دهید؟ این موضوع را شفاف و روشن امروز برای ما اعلام کنید.

وی ادامه داد: عباسی با وجود اینکه در مجالس هفتم و هشتم با ما همکار بود، اما در همکاری و هماهنگی با حلقه انحرافی هم صمیمی بود. در سفر استانی به گیلان نگاه کنید، مدیرانی که در این وزارتخانه بودند، پای کار آمده بودند. آقای عباسی بگوید که آیا این اقدامات در سفر به گیلان با هماهنگی او انجام شده یا نه؟

عضو کمیسیون امنیت ملی، با بیان اینکه در جریان استیضاح شیخ‌الاسلامی عباسی -با وجود سابقه 8 سال نمایندگی مجلس- دقیقا علیه کاری که در مجلس انجام می‌شد، موضع گیری کرده بود؛ اظهار داشت: آیا این حق مجلس است؟ او که همکار ما بوده، رفتاری مخالف مشی و حرکت مجلس داشت. ما باید به وظیفه شرعی و قانونی خودمان عمل کنیم. از تک تک ما سؤال خواهد شد، بر اساس قانون برنامه پنجم، آقای عباسی به عنوان متولی بگوید در مورد بیمه سلامت چه کاری خواهد کرد؟

حیدرپور با بیان اینکه برنامه ارائه شده توسط عباسی خارج از حیطه قانون برنامه پنجم است، گفت: ما که خارج از قاعده نمی‌توانیم صحبت کنیم، دغدغه ما به صورت کلی این است که اگر آقای عباسی نمی‌تواند طبق قانون برنامه پنجم عمل کند و  علاقمندی‌هایش به حلقه انحرافی موجود در دولت به گونه‌ای است که در چند وقت گذشته شاهد بودیم، از همکاران می‌خواهم به او رای ندهند چون دغدغه و نگرانی از حلقه انحرافی و عدم کارآمدی خود آقای عباسی، برای ما بسیار جدی است ولو برای یک روز وزارت.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    5 8
    آیا تنها مشکل کشور آقای مرتضوی است؟ آیا مهمتر این نیست که از وزیر ورزش برنامه برای اداره وزارتخانه بطلبند؟