علی رغم آنکه قراربود، قیمت جدید خودرو براساس فرمول شورای رقابت و با کاهش 10 تا 20 درصدی از روز شنبه گذشته تعیین شود اما همچنان بلاتکلیفی بر بازار خودرو حاکم است.

با به تاخیر افتادن اعلام قیمت خودرو  طی روز گذشته، خبرها از برگزاری جلسات دو جانبه بین شورای رقابت و خودروسازها طی روزجاری حکایت داشت.

خودروسازها صبح امروز با مراجعه به دفتر شورای رقابت، سعی کردند تا قیمت های نهایی خود را  بر اساس فرمول این شورا و ضوابطی که پیشتر اعلام شده بود، تعیین و به تایید رئیس شورای رقابت برسانند.
اما خبرهای دریافتی حاکی است، شورای رقابت موعد جلسه با خودروسازها را ساعت 3 بعدازظهر امروز می داند.
این درحالی است که پیش از این اعلام شده بود که قیمت خودرو از روز شنبه با کاهش 10 تا 20 درصدی مواجه خواهد شد و خودروسازها ملزم به اجرای آن هستند. دو خودروساز بزرگ چون ایران خودرو و سایپا قراربود نرخ های جدید را روز گذشته اعلام رسمی کنند تا پیش فروش های جدید آغاز شود که این امر ابتدا به بعداز ظهر دیروز و سپس به امروز موکول شد.

تاکنون نیز  جلسه خودروسازان با رییس شورای رقابت بلاتکلیف مانده است.


/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناهید IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    178 4
    این بازی ادامه داره
  • شهریار IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    97 5
    پس از خواندن مصاحبه دبیر انجمن خودروسازی ایران( قیمت پراید باید سه برابر بشود )، مطمئن باشید که هیچ تغییری در قیمت ها رخ نخواهد داد! ساعت 15 هم در جلسه به هیچ نتیجه ای نمیرسند.
  • بدون نام US ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    101 4
    دیگه شورش رو در اوردن
  • محمد US ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    89 5
    امروز جلسه میزارن آخرش به توافق میکنن که دو ماه آینده به جلسه ی دیگه برگزار بشه.و تا اون موقع قیمت ها همینه.
  • ایرانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    105 3
    و این داستان بلاتکلیفی همچنان ادامه دارد تا وقتی که دلار بیشتر از این گرون بشه و خودروسازان بهانه ای برای گرون شدن داشته باشن. ولی خبر ندارن با گرون شدن ماشین مردم توان خرید ندارند و نخواهند خرید.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    18 0
    الان که راحت میشه ماشین خریدچرا دنبال کاهش قیمتید!!!اگه شما یک کارمند با700000ت حقوق باشید بایک برنامه ریزی ساده راحت بعداز 5/2سال میتونید پراید بخرید بشرط اینکه غذا نخورید-لباس نپوشید-مریض نشین مریض شدید دکتر نرید دارو نخورید -مسافرت نرید -پول تاکسی وواحد ندید-برای مدرسه ودانشگاه هزینه نکنید........وتا اون موقع قیمت ماشین 100برابر نشه شماموفق شدید!!به همین سادگی؟؟؟دست خودرو سازان درد نکنه1!!!!!