در این دوره شورای شهر هنرمند و ورزشکار هم در کنار افراد سیاسی ثبت نام کرده اند.

درباره حضور این گروههای مختلف احمد دنیا مالی معاون فنی عمرانی شهرداری گفت: با دعوا نمی توان مشکلات شهری را حل کرد و باید مسائل را قانونی حل کرد، بنابراین به نظر من شورای آینده اگر از همه گروهها با گرایش اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی باشد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. زیرا من معتقدم بخشی از مشکلات تهران با بودجه حل می شود و بخشی از آن با ارتقای فرهنگی مردم.
وی تاکید کرد:شورای شهر باید چند وجهی باشد، چون مسائل تهران چند وجهی است.اما تضارب آرا نباید سبب شود که افراد نتوانند کاری کنند و باید در کمیسیونهای مختلف شورا به مسائل شهری بپردازند.بنابراین هر قدر افراد شورا فراگیر باشند عملکرد وتاثیرگذاری بهتری دارند.
دنیامالی با بیان اینکه در شورای شهر نمی توان سیاسی بود حتی اگر افراد سیاسی وارد آن شوند و رفتار سیاسی داشته باشند ادامه داد:چون به شهر و مدیریت می پردازد و مسائل فرهنگی و اجتماعی در آن مطرح است.ما در سه شورای شهر قبلی چالشهایی داشتیم که بیشتر هم اختلاف شهرداری با دولت بود درحالیکه هرقدر تعامل منطقی با دولت باشد،اساسا موفقتر است.چون تهران پایتخت کشور است و دولت باید کمک کند تا مردم هزینه این اختلاف را نپردازند.مثلا در موضوع مترو مردم ضرر می کنند و دولت باید کمک کند.
متن کامل این میزگرد را اینجا بخوانید:
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =