«چند روزصبر کنید،معلوم خواهد شد.» این پاسخ حسن روحانی به پرسشی درباره احتمال ثبت نام هاشمی در انتخابات خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، حسن روحانی که از او به عنوان نامزد مورد حمایت هاشمی رفسنجانی نام برده می شود، امروز به همراه یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات و سید رضا اکرمی روحانی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز و نوبخت از چهره های نزدیک به هاشمی به ساختمان فاطمی رفت تا وقتی خبرنگاران از او پرسیدند آیا آقای هاشمی از شما حمایت می‌کند، گفت:«از خودشان باید بپرسید.»
سایت الف اخیرا در خبری اعلام کرده بود هاشمی فسنجانی و خاتمی قصد حضور در انتخابات را در آخرین ساعات دارند.
روحانی در پاسخ به اینکه آیا حضور شما در اولین روز ثبت‌نام کاندیداها به معنای جدیت شما برای حضور در عرصه انتخابات است، گفت: مگر نباید جدیت داشت.
روحانی درباره زمان برگزاری نشست مطبوعاتی خود گفت: حتما نشست مطبوعاتی انجام خواهد شد.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که وی همچنین درباره اظهار نظر عارف مبنی بر این‌که روحانی نماینده اصلاح‌طلبان نیست گفت: عیبی ندارد آقای عارف نظرشان را گفتند.
روحانی همچنین در پاسخ به این سوال که رنگ انتخاباتی شما چه رنگی است ، اظهارداشت: من رنگی را انتخاب نکرده‌ام ، اما هودارانم رنگ بنفش را برگزیده اند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا اینقدر زود برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردید گفت:در کار خیر عجله کردن مستحب است.

حسن روحانی در پاسخ به این سوال که آیا رنگ انتخابات شما فیروزه‌ای است؟ گفت: این رنگ توسط هوادارانم‌ انتخاب شده است.

هاشمی نمی آید

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات نیز گفت: برایمان محرز شده است که هاشمی نمی‌آید ولی اگر بر فرض محال بیاید، آقای روحانی به نفع وی کنار خواهند رفت.
حجت‌الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه ثبت‌نام حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری از قطعی شدن نیامدن هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبر داد و گفت: بنده شب گذشته ملاقاتی با هاشمی‌رفسنجانی داشتم و ایشان بار دیگر تاکید کردند که در انتخابات حضور نخواهند داشت.
وی در مورد اینکه آیا احتمال رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان وجود دارد یا خیر، گفت: بنده زمانی مسئول اسناد و مدارک در مملکت بودم و متوجه هستم که شورای نگهبان باید بر چه اساسی و اسنادی عمل کند بنابراین آقای روحانی هیچ حاشیه و موردی ندارد که بخواهد از سوی شورای نگهبان رد شود.
وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در مورد اینکه عارف در اظهارنظری گفته بود که روحانی را اصلاح‌طلب نمی‌دانم، گفت: این درست نیست، اگر من و آقای روحانی عضو هیچ حزب اصلاح‌طلبی نیستیم اما منش و رویکرد ما اصلاح‌طلبی است.
یونسی درباره اینکه اگر آقای هاشمی کاندیدا شود، به نفع وی کنار می‌روید؟ گفت: ما مطمئن شده‌ایم که آقای هاشمی نمی‌آید و اگر بر فرض محالات ایشان کاندیدا شوند، آقای روحانی به نفع وی کنار خواهند رفت.

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    4 0
    آقای هاشمی هم تکلیف هیچکس را صریحا مشخص نمیکنند که میآیند یا نه؟!! روش جالبی دارند!!
  • آمین IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    15 0
    امسال رنگارنگه
  • مرتضی LU ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    13 3
    این هوادار ها رو به من نشان بده!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    3 24
    هاشمي از هر كسي كه حمايت كند قطعاً شكست خواهد خورد. همين و بس. تاريخ معلم خوبي است اما ظاهراً عده اي معلم خوب را نميخواهند. چون معلم خوب، خوب هم درس ميدهد.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    8 6
    آقاي روحاني با ماشاء الله و انشاء الله چيزي درست نميشه فقط اميد كه كاري از پيش نميبره ميبينم كه شما هم رنگي شديد