دیوید مویس در بیانیه ای از انتخابش به عنوان مدیر باشگاه منچستر یونایتد ابراز خوشحالی کرد و گفت این باعث افتخار من است که هدایت این باشگاه بزرگ را به عهده بگیرم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مویس 50 ساله که از سال 2002 سرمربی باشگاه اورتون بوده است از اول ماه جولای جایگزین سر الکس فرگوسن خواهد شد. او که هیچ کس باورش را نمی کرد به یکباره با چنین پیشنهادی روبرو شود ، روی نیمکتی نشست که رویای مربیان بزرگی مثل مورینیو یا گواردیولا بود اما الکس فرگوسن بزرگ شخصا خواست تا بعد از 27 سال نیمکتش را به یک هموطن خود بدهد و از این تیم برود. دیوید مویس پس از این انتخاب و درحالی که از شادی در پوست خود نمی گنجید در بیانیه ای به انتخابش از سوی الکس فرگوسن و باشگاه منچستر یونایتد واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

" برگزیده شدن به عنوان مربی بعدی باشگاه منچستر یونایتد افتخار بزرگی برای من است. بسیار خوشحالم که سر الکس من را به عنوان جایگزینش معرفی کرده است. من به تمام زحماتی که ایشان در طول این مدت برای باشگاه کشیده اند احترام می گذارم.
من به خوبی می دانم که ادامه دادن راه فرگوسن که بهترین مربی تاریخ باشگاه بوده کاری است بسیار سخت و نشدنی. اما فرصت برای نشستن روی نیمکت  منچستر یونایتد اتفاقی نیست که امکان رخ دادنش همیشه باشد. بی صبرانه منتظر فصل بعد هستم تا مسئولیت جدیدم را شروع کنم."

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =