رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی گفت: برنامه‌های رضایی در همه حوزه‌های مدیریتی با گفتمان اقتصاد و زندگی تدوین شده است.

ابولقاسم رئوفیان در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره برنامه‌های رضایی در صورت پیروزی در انتخابات گفت: به خاطر اینکه بیشترین مشکلاتی که امروز کشور را درگیر خود کرده است مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و نظام در این حوزه با چالش روبروست برنامه‌هایی که آقای رضایی تدوین کرده اند بیشتر ناظر به این دو حوزه است. مردم ما در حوزه اجتماعی با مشکل معیشت و بیکاری درگیر هستند. همچنین مردم با آسیب‌های اجتماعی متعددی نظیر اعتیاد دست به گریبان هستند که جامعه جوان کشور را به شدت تهدید می‌کنند.
رئوفیان افزود: از آنجایی که تحصیلات و تخصص آقای رضایی اقتصاد است ایشان طرح توسعه اقتصاد منطقه‌ای را تدوین کرده‌اند. رضایی از مدت‌ها پیش، پیش بینی کرده بود که بعد از جنگ و به خصوص در همین دهه اخیر فشارهای دشمنان به نظام به شکل تحریم‌ها عظیم خواهد بود. بنابر این ایشان نسبت به تدوین برنامه در این زمینه اقدام کرده بود.
وی با تاکید بر اینکه در سال‌ها اخیر خیلی از برنامه توسعه و سند چشم انداز عقب افتاده‌ایم. درباره برنامه‌های محسن رضایی گفت: پیشرفت دو بال دارد که ما تا کنون در یک بال آن موفق بوده‌ایم. آن یک بال سیاست، توسعه فناوری و رشد در زمینه ادوات تسلیحاتی است. اما آن بالی که نیاز به تقویت دارد بال اقتصاد و آسیب‌های اجتماعی است. آقای رضای آمده که این بال را تقویت کند. 
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی درباره درخواست شورای نگهبان از نامزدها برای ارائه برنامه گفت: پیش از این معمول نبوده که شورای نگهبان از نامزدها برنامه بخواهد اما اگر شورای نگهبان از ایشان برنامه بخواهد آماده است و ما ارائه می‌دهیم.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    5 0
    اقای رضایی اقتصاد دان است و برنامه کاری هم دارد ایشان هم یکی از شانس های بالای رییسجمهوری هستند