ایسنا نوشت:

محسن رضایی گفت: تاثیری که با حضور خود در صحنه می‌بینم، بسیار بیشتر از آقای هاشمی است پس نمی‌توانم خودم را قانع کنم که به نفع ایشان کنار روم.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در جمع دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع آقای هاشمی از عرصه انتخابات کنار خواهید رفت؟، گفت: چرا باید به نفع آقای هاشمی کنار روم؟ در حالیکه برنامه‌های من متفاوت است و برنامه‌های آقای هاشمی تست شده‌اند و جدید نیستند. من در بعد فرهنگی و مدیریت با ایشان متفاوت هستم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جواب این سوال که شما در انتخابات 88 شکست سنگینی خوردید پس چطور شد بار دیگر به صحنه آمدید؟، گفت: من شکست سنگین نخوردم و تنها کسی که در آن انتخابات پیروز شد، من بودم که در بعد اخلاقی، برنامه و نتیجه پیروز شدم و شما باید ببینید آنهایی که پیروز شدند کجا رفتند.
وی در جواب این سوال که کابینه شما را چه کسانی تشکیل خواهند داد، ‌با بیان این‌که یک کابینه 77 میلیون نفره خواهیم داشت، تصریح کرد: تمام تصمیمات را به مشارکت مردم می‌گذاریم و با دولت فراگیری که از همه توانایی‌های کشور از جمله سیاسی، قومی، استانی و قشری بهره می‌گیرد همه توانایی‌های ملی را در کابینه با در نظر گرفتن دو شاخص کارآمدی و قبول داشتن نظام و رهبری به کار می‌گیریم.
رضایی در پاسخ به این سوال که آیا آماده ائتلاف هستید؟، تاکید کرد: دوران ائتلاف من با دیگران تمام شده، چون نتیجه خوبی نگرفتیم و اوضاع کشور بدتر شد. البته اگر دیگران به کمک من آیند استقبال می‌کنم، اما اینکه ائتلاف کنم ببینم چه نتیجه‌ای خواهم گرفت، خیر.
رضایی در جواب سوالی در مورد بحث‌هایی که درباره تقلب در انتخابات 88 شد، گفت: من نگران شکل‌گیری منازعه جدید هستم که مردم زیر بار آن له می‌شوند و معتقدم منازعات در کشور ما، بس است.
وی ادامه داد: در سال 88 دو اعتراض قانونی و خیابانی در کشور اتفاق افتاد و من راه قانونی را در پیش گرفتم تا این‌که قاضی در نهایت نتیجه رای خود را اعلام کرد و من به آن تمکین کردم. مطمئنم عمل به قانون ما را زودتر به نتیجه می‌رساند تا ساختارشکنی و قانون‌شکنی، البته تحمل و ایثار بالا می‌خواهد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    جناب دکتر رضایی عضو ثایت انتخابات ریاست جمهوری برای سال های سال خواهند بود. آقای دکتر شما به نفع آیت الله هاشمی کنار نروید. اما انتظاری که از شما بعنوان یک نخبه می باشد این است که رای تان به آیت الله باشد انشاالله
    • بدون نام TR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      چرا کنار برود ؟ من بعنوان یک طرفدار هاشمی و رضایی ترجیح میدهم به رضایی که جوانتر است وایده های اقتصادی بهتری دارد رای بدهم چون اولویت کشور اقتصاد است اگر اولویت سیاست بود واقتصاد درست بود به هاشمی رای میدادم. مطمئنا رای رضایی بیشتر از هاشمی خواهد بود.
    • بدون نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      47 8
      منظورت از ایده اقتصادی تبدیل ریال به با ارزش ترین پول دنیاست؟! :)))))))))))))
  • احمد استاد IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    با هیچ کسی ائتلاف نمی شود کرد چون مبنای درستی ندارد و اصول آن در ابتدا درست تعریف نمی شود بی صبرانه منتظر مقایسه برنامه های شما و آقای هاشمی هستیم امیدواریم مردم مردم اینبار به شخص و نام رای ندهند
  • مهران DE ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    خارح از گود حرف زدن ووعده دادن اسان است! مرد عمل باید بود خیلی ها حرفهای قشنگتری زدند و وعده های زیبایی دادند ولی افسوس انچه که در عمل دیده شد بسیار متفاوت بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • elnaz IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    شانس اقای رضایی واقعا" کم شده انتخابات واقعا" داره میره سمت 2 قطبی و نوع این 2قطبی هم به شورای نگهبان و نظرش ربط داره 2قطبی هاشمی _ اصولگرا 2قطبی هاشمی _ مشایی
    • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      3 8
      احتمال عدم تائید صلاحیت هاشمی به علت کهولت سن رو در نظر نگرفته ای عزیز سه قطبی : رضائی جلیلی قالیباف رو هم در نظر بگیرید
  • س IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    مشكل اينه كه ايشون كلا تئوريك صحبت ميكنند و فكر ميكنند هر چيزي كه در كتابهاس دقيقا قابل اجراست.درصورتيكه قطعا كار اجرايي به اين عظمت با مباحث تئوريك مثل به راي گذاشتن همه تصميمات متفاوته!! يجور شعارزدگي
  • ملك IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    11 25
    گزينه خوبي ميتونه باشه. كم زحمت نكشيده. شايد اوضاع رو خوب كرد.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    یعنی چی تنها پیروز انتخابات من بودم!؟ در چه زمینه ای پیروز شده!؟
    • بدون نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      24 8
      راست میگی.... به نظر من از همه نظر باخت ....
    • رضا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      11 12
      دوست عزیز زحمت بده مطلب رو بخون بفهم در چی پیروز شده، جو الکی نده
  • ایرانی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    23 9
    سلام آقای رضایی شخصیت محترم و متعادلی دارند و وفاداری خود به انقلاب را در جنگ به خوبی نشان دادند، همچنین در جریانات سال 88 راه قانون و مصلحت نظام را در پیش گرفتند. بنده اصلا قصد مقایسه ایشان با آقای هاشمی را ندارم ولی نظریات ایشون در زمینه های اقتصادی و سیاسی بسیار مبهم و تئوریک است و کمتر جزئیات و مسائل اجرایی را باز می‌کنند و این بزرگترین عیب است!! مثلا همه می‌دانند چرخه‌ی اقتصادی باید باز باشد، تولید ملی و غیر نفتی باید رشد کند، وحدت سیاسی باید ایجاد شود و ... ولی آیا ایشان راه حل جامع و کاملی هم برای تئوری‌های خود دارند؟؟!
  • محمد طرفی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    11 21
    به نظر بنده جناب دکتر رضایی با توجه به برنامه های قوی اقتصادی که در دست دارند و تخصص ایشان نیز میباشد اصلح جهت ریاست جمهوری میباشند .
  • علی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    20 57
    زنده باد مرد زنده باشی رضایی من از دیار چهارمحال و بختیاری میگم که حداقل نصف استانهای خوزستان چهارمحال لرستان کهکلویه شیراز ایلام همدان و بوشهر باهاتن الان دانشجوی دانشگاه مالک اشترم و اینجا همه میگن یا رضایی یا هاشمی
  • بدون نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    43 4
    کشور نیاز به رجل با تجربست در شرایط کنونی. بهتره رای ها رو نشکونید.
  • ناشناس IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    19 54
    هاشمی کشور رو بصورت هردنبیلی در دورانی که توقعات و علم مردم از اقتصاد پایین بوده رئیس جمهوری کرده و از حرفهای اون در زمان ریاست جمهوریش کاملاً مشخص هست که هیچ علمی از اقتصاد و شیوههای مدیریتی نداشته و ندارد آنقدر نگید اون میتونه کشور رو مدیریت کنه. ملاک کسانی که این حرفها که بصورت شایعه در اینترنت بیان میکنند چیه و اینکه ما برای بررسی باید وضع داخلی مملکت را با بدهکاریهای خارجی و تفاضل این دو و مقدار بدست آمده از این تفاضل را با در نظر گرفتن ارزش پول در زمان موردنظر مورد ارزیابی قرار دهیم و لازم به ذکر است که مسائلی مهمتر مثل اقتصاد پاک اسلامی نه با لیبرال سرمایه داری را باید رئیس جمهوری بعنوان هدف اصلی خود قرار دهد.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    14 8
    متاسفانه اقای رضای در این مدت 8 که کل نظام را دولتی ها به تمسخر گرفته اند ساکت بوده و حرفی که مردم بدانند و مردم پسند باشه بیان نکردند اگه هم بیان کرده باشند مردم نشنیده و ندیدند کاش این اقایان در پی کسب دانش سوری و تئوریک در این مدت 24 سال نبودند عملگرا بودند حرفی های اقای رضایی کلا به درد صنف خودش می خوره تا به درد مردم بیچاره ما
  • حمید IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    6 13
    سلام به نظر من رفسنجانی کلیشه ای صحبت می کند و تحت نفوذ دیگران قرار میگیرد و رضایی ارمانگراست و هیچ کس را در مدیریت جز خودش در عمل قبول ندارد ولی با تدبیر است وباید منتظر مناظره بود تا بتوان قضاوت درستی کرد
  • مسیحا FR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    18 2
    در شرایط کلی رضائی خوبه ، جلیلی هم خوبه ولی با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی موجود ، هاشمی گزینه بهتری ه ست .الان اولویت اول بهبود وضعیت اقتصادی هست .امیدوارم همه به دور از تعصب حزبی و بدون توجه به حاشیه ها به اصلح رأی بدن .
  • بدون نام TR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    8 27
    آقای رضایی در صورت پیروزی 8 سال رییس جمهور خواهد بود در حالیکه آقای هاشمی نهایتا 4 سال. بیایید به رضایی رای بدهیم!
  • مقیمی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    33 10
    آقای رضائی بسیار توانمندند ولی چهره شناخته شده ای بین مردم نیستند .الان مشائی بدون سابقه ، بسیار شناخته شده تر از ایشانه . آقای رضائی نهایتاً 2% آرا را میاره . در حال حاضر مردم دنبال یک اصلاحگرند که بجز هاشمی کسی این ویژگی را نداره .
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    5 5
    آقاي رضايي را آورده اند كه به نفع كسي كنار رود. حالا مي گيد نه صبر كنيد تا خودتون ببينيد
  • مهدي IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    5 7
    به نظر بنده جناب دکتر رضایی با توجه به برنامه های قوی اقتصادی که در دست داره و تخصص ایشان بهترين پست براش رياست بانك مركزي ميباشد تا ايده هاشو در اقتصاد پياده كنه