مهر نوشت:

جمعی از نمایندگان مجلس که بیش ا ز 150 نفر هستند در نامه ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی قانونی به تخلف رئیس جمهور همراهی با یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به هنگام ثبت نام در وزارت کشور شدند.
به دنبال اقدام غیرقانونی رئیس جمهور در همراهی با اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای ریاست جمهوری در وزرات کشور به هنگام ثبت نام، جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی به این اقدام غیرقانونی شخص اول اجرایی کشور شدند.
نمایندگان در این نامه با استناد به مواد قانونی یادآور شدند که جایگاه قانونی رئیس جمهور اجازه نمی دهد  در انتخابات له و علیه کسی موضع گیری داشته باشد.
به گفته یکی از نمایندگان این نامه بیش از 150 امضا دارد که روز گذشته به قوه قضائیه ارسال شده ا ست.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تهی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    3 2
    من عاشق این 150 نماینده مجلسم که با جدیت تمام مسائل را دنبال میکنند.....!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    2 4
    آقایان نماینده شما می داند که ایشان شخص اول مسئول اجرایی کشور است چرا دروظایف قوه مجریه دخالت می کنیدودست دولت رامی بندید؟ نمونه آن وقتی رییس جمهور اختیار دارد وزیر نصب می کن درعزلش هم اختیار دارد ولیکن شما دخالت درامورمی کردید.نمونه آن هزاران مورد است بروید روزنامه رسمی کشور رابخوانید وبینیدچقدر ازمصوبات قانونی دولت رارییس محترم مجلبه علت واهی لغو رده است . این آقای خباز که دوم خردادی تیر و دشمن اصولگراها هست چرا بدون اینکه نماید مجلس باشد در خضوص مصوبات دولت اظهار نظر می کند .کمی فکر کنید متوجه می شود که کار برای خدانیست وتمامآ قدرت طلبی است . این رابدانید احمدی نژاد به تنهایی همه شمارا حریف است
  • ناشناس IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    5 0
    آقای احمدی نژاد دوره حکومت پادشاهی تمام شده است برای رحیم مشایی جون نکن کسی بهش رای نمیدهد.