فارس نوشت:

روح‌الامینی در خصوص حضور قاضی حداد در دادگاه گفت: از لحاظ قانونی حضور نداشتن وی منعی ندارد اما حداقل از لحاظ اخلاقی باید حضور پیدا می‌کرد چرا که یک عذرخواهی به خانواده شکات بدهکار است.
عبدالحسین روح‌الامینی در پایان هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده قضات تعلیقی کهریزک با حضور در جمع خبرنگاران ضمن ابراز گلایه از برخی رسانه‌ها گفت: شرافت خبرنگاری را رعایت کنید. ایسنا به چه حقی جزئیات ناقص دادگاه را منتشر می‌کند و بعد مدیرکل زندانها آن را تکذیب می‌کند؟
وی افزود: مگر این دادگاه دولتی است که ابزار دولتی را در اختیار افرادی بگذاریم که آبروی نظام را برده‌اند.
یکی از خبرنگاران گفت که باید این گلایه را از خبرگزاری موج داشت چرا که حیدری‌فر با این رسانه گفت‌وگو کرده که روح‌الامینی در پاسخ گفت: موج، ایرنا و ایسنا همه از یک قماش هستند، نان دولت را می‌خورند و آبروی نظام را می‌برند.
وی در ادامه گفت: من جهت تنویر افکار عمومی تنها می‌توانم حس خود را نسبت به دادگاه بیان کنم و از ارائه جزئیات دادگاه به لحاظ قانونی معذور هستم ما امروز صحبت کردیم و حسمان هم بهتر شد.
روح‌الامینی در خصوص احضار شهودی که وی به دادگاه معرفی کرده بود گفت: دادگاه ضرورتی ندانست که شهود را احضار کند چرا که پرونده به قدر کافی شفاف است و همه چیز به خوبی پیش رفته و روند رسیدگی به جای خوبی رسیده است و رضایت ما از دادگاه تصاعدی است.
شاکی پرونده کهریزک ادامه داد: امروز فلاح معاون بازرسی فاتب که یکی از محکومین دادگاه نظامی بود به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شد.
وی امروز را روز شکات و وکلا دانست و خاطرنشان کرد: ادامه جلسه امروز به چهارشنبه موکول شده و باید منتظر آخرین دفاع باشیم.
روح‌الامینی در خصوص حضور حداد در دادگاه گفت: از لحاظ قانونی حضور نداشتن وی منعی ندارد اما حداقل از لحاظ اخلاقی باید حضور پیدا می‌کرد چرا که یک عذرخواهی به خانواده شکات بدهکار است.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =