بهار 2014 گلکسی اس 4 سامسونگ به دادگاه کشیده می شود و این بار اپل با لیست جدیدی از نقض ثبت اختراعات خود توسط سامسونگ، از هم اکنون خود را پیروز میدان می داند.

با پیوستن گلکسی اس 4 به لیست اپل، گوشی های تحت محاکمه سامسونگ در دادگاه امریکا به 22 می رسد. تا کنون دو کمپانی بیش از 20 محصول و پروتکل و ثبت اختراع یکدیگر را کپی از هم اعلام کرده اند جایی که سامسونگ iOS اپل را و اپل نیز سری اس سامسونگ و فبلت نوت را به پای میز محاکمه کشانده است.
قرار شده قاضل لوسی کوه به دادخواست جدید نظر بیندازد. قاضی کوه در مورد قبلی سامسونگ را گناهکار شناخته است و البته رقم جریمه یک میلیارد و 50 میلیون را کاهش داده و به 450 میلیون دلار رسانده است و بعد از اعتراض اپل قرار شده در ماه نوامبر برای محاسبه جدید ، جلسه تشکیل گردد.
مردم از تعدد دادگاه های برگزار شده گیج شده اند و این بازی بین دو کمپانی همچنان ادامه دارد.
از سوی دیگر گفته می شود اپل کمپانی سامسونگ را که زمانی شریک محصولاتش بود را به کنار زده و اینک اغلب محصولات اپل بدون حضور قطعات سامسونگ (تراشه و اسکرین) ساخته و راهی بازار می شود.
لیست محصولات سامسونگ که توسط اپل به پای میز محاکمه کشانده شده است:
 
Apple's current list includes the Samsung Admire, Samsung Captivate Glide, Samsung Conquer 4G, Samsung Dart, Samsung Exhibit II 4G, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 10.1, Samsung Galaxy Note II, Samsung Galaxy Player 4.0, Samsung Galaxy Player 5.0, Samsung Galaxy Rugby Pro, Samsung Galaxy S II, Samsung Galaxy S II Epic 4G Touch, Samsung Galaxy S II Skyrocket, Samsung Galaxy S III, Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus, Samsung Galaxy Tab 8.9, Samsung Galaxy Tab 2 10.1, Samsung Illusion, Samsung Stratosphere and the Samsung Transform Ultra.
 
 
کیس حقوقی را در اینجا دنبال کنید. {لینک}
 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =