۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

ایسنا نوشت:

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اعلام کرد: در صورتی که بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2014 نامزد شود بیشترین آراء را از آن خود خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اعلام کرد: گزارش‌های تهیه شده و نظرسنجی‌هایی که اخیرا صورت گرفته نشان می‌دهد اگر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در انتخابات آتی که در سال 2014 میلادی برگزار می‌شود بار دیگر نامزد شود بیشتر مردم این کشور به وی رای می‌دهند.

این سازمان اعلام کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده بشار اسد در صورت نامزدی در انتخابات آینده 75 درصد از آراء مردم سوریه را در صورتی که نامزد مطرح و جدی دیگری برای رقابت با وی وجود نداشته باشد از آن خود خواهد کرد و تا سال 2020 به ریاست جمهوری سوریه ادامه می‌دهد. بر اساس گزارش سیا شاخص‌های میدانی و نظامی سوریه نشان می‌دهد که نظام این کشور توانسته به برتری‌های نظامی فراوانی دست یابد و این چیزی است که به نظر می‌رسد تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آتی در سوریه ادامه داشته باشد.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    20 27
    اگر كس ديگر كانديد نشود اسد 75 درصد راي مي اورد
  • مسعود IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    22 6
    جالبه در تمام موارد مینویسن سازمان جاسوسی سیا! اما در این مورد با احترام نوشتن سازمان اطلاعات مرکزی!!!!!!!!!!!!!!!! سیاسته دیگه-نمیشه باهاش کاری کرد....
  • ایرانی IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    13 11
    خالا تو چرا اینقدر از داداش سیا حمایت میکنی ؟مگه سیا رو اخ کردیم..جیز شد؟؟؟امان ازمردم بیگانه پرست.... .من از کل اعراب خوشم نمیاید ولی ....این اسد به( اردرووغ ان) ذشمن ایرانی وایرانیت می ارزد.فکر میکنید ترکیه خیالش از سوریه راحت بشود مثلا از ایجاد برادر کشی و بحران در استانهای غربی ایران ابایی خواهد داشت..؟؟؟
  • اسکندر IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    8 7
    درسته اسد از صندوق های ارتش خودش 75 درصد رای می اورد ! راستی چه کسی جرات داره صندوق به مناطق جنگی ببره تا مخالف ها هم رای بدهند؟
    • بی طرف IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      4 3
      داداش فقط باید سوری ها رای بدن نه افرادی که از کشور های دیگه اومدن.