دستیار کارلوس کروش می گوید تیم ملی ایران بیش از هر زمان دیگری به حمایت مردم و رسانه ها نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید نمازی دستیار کارلوس کروش و مربی تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: «در حال حاضر تیم ملی به حمایت نیاز دارد. امیدواریم برای پشتیبانی از تیم ملی اتحاد خوبی شکل بگیرد. من و همه مسئولان به حمایت رسانه ها و همه مردم از تیم ملی امیدواریم. مردم تا به اینجای کار پشت تیم ملی شان بودند و امیدواریم که این حمایت ادامه داشته باشد.»
او در واکنش به ناراحتی کارلوس کروش و ترک نشست خبری روز چهارشنبه گفت: «من در آنجا حضور نداشتم اما منظور کروش کاملا شفاف است. ما یک سری بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده ایم که همه آنها انگیزه دارند و می خواهند خودشان را نشان دهند. درست نیست که تنها راجع به چند بازیکن خاص صحبت کنیم. کروش نمی خواهد با این صحبت ها در شرایط فعلی تمرکز تیم ملی به هم بخورد.»
مربی سابق تیم فوتبال استیل آذین در پاسخ به این سوال که آیا دیدار دوستانه تیم ملی با عمان برگزار خواهد شد یا خیر، گفت:‌ «بازی با عمان قطعا برگزار خواهد شد. ما در روز 1 خرداد به مصاف عمان خواهیم رفت و 2 خرداد هم به ایران برمی گردیم.»
امید نمازی در پایان گفت: «ما برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی عراق به آنها پیشنهاد داده ایم اما هنوز جوابی را دریافت نکرده ایم. اگر این درخواست به سرانجام نرسد احتمالا در امارات به مصاف تیم ملی امید یا بزرگسالان این کشور خواهیم رفت.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    9 3
    الکی میگه