تصویربرداری دومین تجربه کارگردانی رضا عطاران در عرصه سینما با عنوان «رد کارپت» در شهر کن فرانسه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیوان کثیریان منتقد سینما که در جشنواره فیلم کن حضور دارد، به صورت اتفاقی عطاران و تیمش را در حال فیلمبرداری تازه‌ترین اثر این کارگردان در شهر کن دیده است. او  عکس‌ها چشت صحنه این مستند را در وبلاگش در خبرآنلاین منتشر کرده است. 

 

عکس‌های زیر پشت صحنه «رد کارپت» را که به تازگی در فرانسه کلید خورده، نشان می‌دهد.

 

 

عطاران به همراه کیوان مقدم طراح صحنه و لباس و احمد احمدی مدیر فیلمبرداری چهارشنبه شب عازم فرانسه شدند تا روز پنجشنبه 26 اردیبهشت اولین پلان‌های فیلم جلوی دوربین برود.

 

 

داستان فیلم جدید رضا عطاران در حاشیه جشنواره کن اتفاق می‌افتد و ماجرای یک ایرانی است که به عشق حضور در این فستیوال عازم فرانسه می‌شود و در جشنواره کن درگیر اتفاقاتی می‌شود. به غیر از عطاران که نقش اصلی «رد کارپت» را بازی می‌کند، یک بازیگر زن فرانسوی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

 

 

«رد کارپت» با دوربین «FD» فیلمبرداری می‌شود. عطاران برای ساخت این فیلم از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد پروانه ساخت ویدئویی گرفته است. ظاهراً پروانه ساخت به تهیه‌کنندگی مشترک رضا عطاران و احمد احمدی صادر شده است.

 

57246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    40 59
    همیشه پرچم مشهدی ها در سینما بالاست رضا عطاران، رضا کیانیان، حامد بهداد، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، فریدون جیرانی، سعید سهیلی، ساره بیات، خواهران اسکندری، خانواده ارجمندها و ...