۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷

فارس نوشت:

نرخ تورم بخشی سایر خودروها که هنوز قیمت‌گذاری نشده اند، از سوی بانک مرکزی به شورای رقابت ارائه شد و احتمالاً قیمت جدید این خودروها نیز تا فردا مشخص می شود.

نرخ تورم بخشی برخی خودروها که هنوز از سوی شورای رقابت قیمت‌گذاری نشده‌اند، مشخص و از سوی بانک مرکزی به شورای رقابت ارائه شد.

با ارائه نرخ تورم بخشی سایر خودروها، احتمالاً قیمت جدید این خودروها به زودی از سوی شورای رقابت نهایی خواهد شد.

جمشید پژویان رئیس شورای رقابت اوایل هفته گذشته از ارائه اطلاعات خودروسازان به بانک مرکزی به منظور تعیین نرخ تورم خودروهایی که قیمت‌گذاری جدید نشده‌اند خبر داده و گفته بود: این اطلاعات را امروز به بانک مرکزی ارائه کردیم تا پس از تعیین نرخ تورم قیمت‌ جدیدخودروهای تولیدی به صورت CKD مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که قیمت جدید خودروهایی مانند تندر، مگان، پژو 206 و رانا چه زمانی مشخص می شود؟ گفته بود: اطلاعات لازم در این مورد از خودروسازان اخذ شده و آن را به بانک مرکزی ارائه کرده‌ایم تا پس از تعیین نرخ تورم خودروها قیمت جدید آنها طی چند روز آینده مشخص شود.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    20 0
    سایپا تعویض پکیج کامل تسمه تایمینگ لوگان ال 90 رو 900 هزار تومان اعلام کرده این یعنی اینکه: ااین یعنی اصرار به کاهش قیمت تولید مساوی افزایش قیمت تعمیرات و به علت سرشکن شدن کاهش قیمت تولید بر کیفیت تولید اولیه و نیز سرشکن شدن بر قیمت قطعات و خدمات پس از فروش !