فارس نوشت:

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده بر اثر انفجار امروز در شهر سامرا 4 زائر ایرانی شهید و 17 نفر مجروح شدند.
مسعود اخوان در خصوص آخرین جزئیات انفجار امروز در سامرا گفت: بمبی در کنار جاده کار گذاشته شده بود که هنگام عبور اتوبوس حامل زائران ایرانی منفجر می‌شود.

وی ادامه داد: اسامی زائران مجروح و شهید این سانحه هنوز اعلام نشده است و در مجموع تا این لحظه 17 زائر ایرانی مجروح شدند که 2 نفر ازآنها هنوز در بیمارستان بستری هستند و مابقی به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج در مورد شهدای این حادثه تروریستی افزود: در این حادثه در مجموع 6 نفر شهید شده‌اند که 2 نفر از آنها عراقی و 4 نفر دیگر از زائران ایرانی بوده اند.

 

اسامی شهدای ایرانی انفجار سامرا اعلام شد
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه تروریستی سامرا 4 نفر از زائران ایرانی که از استان گلستان بوده اند به شهادت رسیدند.
مسعود اخوان اظهار داشت: در حادثه امروز سامرا حسین طهماسبی، یدالله فرض‌علی، علی‌محمد زردکوهی و نرگس هراتی‌نژاد به شهادت رسیدند.

وی افزود: علی کیاحسینی، حسین سعادتی، محمد آبادی، فاطمه ذبیحی، فریدون مشوقی و نرگس احمدی نیز در بیمارستان بستری شده‌اند.

اخوان تصریح کرد: هم‌اکنون تیم پزشکی مشغول مداوای مجروحان هستند و در صورت نیاز به بیمارستان بغداد یا تهران منتقل می‌شوند و کار انتقال شهدا به تهران نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: بقیه اعضای کاروان نیز در مسیر انتقالی شهر کاظمین هستند تا در آنجا مستقر شوند.

اخوان ادامه داد: این حادثه تروریستی در سه راهی شهر سامرا به بلد اتفاق افتاده است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زائر IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    5 19
    عیدی امسال ما زیارت عتبات ازجمله سامرا بود. انشاالله در پناه حق قسمت همه شود نابودی دشمنان شیعه و راس انها وهابیت را خواهانیم. یا حسین
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    7 12
    لبیک یا حسین
  • وليد IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    19 3
    وقتي هنوز ناامنه چرا ميرن؟
  • عاشق سامرا IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    8 12
    اعیاد رجبیه و شعبانیه در پیش است/ برای ظهور حضرت ولیعصر و سرافرازی اسلام و نابودی امریکاو اسرائیل دعا کنیم. جا الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
  • دیوونتیم ....حسین عشق منی IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    11 8
    دلم میخواد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم ترنم حسین حسین روی لباتو دوست دارم هیئیتی هاتو دوست دارم سینه زناتو دوست دارم پرچم سرخ روی گنبد طلاتو دوست دارم....اقا جان
  • یا حسین IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    7 15
    'گر مرد رهی میان خون باید رفت ازپای فتاده سرنگون باید رفت...... خوشا به حال این شهدای عزیز که مرگ زیبایی داشتند..........
  • بنده خدا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    5 2
    شهید حاج آقای طهماسبی روحانی خوش صدای مسجد امام حسین کوچه سیدین گرگان بود .نامش حسین .روحانی مسجد امام حسین . به عشق حسین در سامرا شهید شد .هیچ وقت صدای زیبا و سخنان شیرنت را از یاد نخواهیم برد. خداوند با سید شهدا مهشورش گرداند آمین(نماز گزارن مسجد استخرسیدین)