در شش سانحه رانندگی که در استانهای کرمان، قزوین، خراسان رضوی و قم رخ داد 14نفر کشته و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

سرهنگ رضا سلبی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به تصادف یک دستگاه تریلر ولوو و یک دستگاه تریلر بی‌ام‌اف اشاره کرد و به ایسنا گفت: در این حادثه که در ساعت 5 دقیقه بامداد صبح امروز چهارشنبه در کیلومتر 35 محور شیراز در استان کرمان رخ داد، پنج تن جان خود را از دست دادند. علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه انحراف به چپ از جانب راننده تریلر ولوو اعلام شد.

سوانح رانندگی 3 کشته بر جا گذاشت
به گزارش فارس طی دیروز سه شنبه وقوع دو تصادف در محورهای مواصلاتی کرمان بر اثر عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی سه کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
یک دستگاه سواری پراید در محور مواصلاتی شهرستان بردسیر واژگون شد که بر اثر آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر راهی بیمارستان شد. در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بردسیر و گزارش یک فقره سانحه رانندگی در محور نگار ـ بهرامجرد، ماموران کلانتری 11 این شهرستان به محل اعزام شد. پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید هنگام تردد در این محور از مسیر خود منحرف و واژگون شده است که بر اثر آن راننده خودرو مصدوم و سرنشین آن به دلیل شدت جراحات وارده هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. کارشناس تصادفات عدم توجه به جلو راننده وسیله نقلیه را علت سانحه دانست.
همچنین در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمان، دو نفر جان خود را از دست دادند. در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 رفسنجان و گزارش یک سانحه رانندگی در محور انار ـ رفسنجان ماموران پاسگاه کشکوئیه به محل اعزام شدند. پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه مشخص شد، یک دستگاه خودروی سمند هنگام تردد در این محور از مسیر خود منحرف و واژگون شده است که در پی آن راننده و تنها سرنشین خودرو به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات، خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودروی سمند عنوان شد.

2 کشته در تصادف کامیون و پراید/ انحراف به چپ باز هم حادثه آفرید
سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 2 نفر در حادثه تصادف یک‌دستگاه کامیون و یک‌دستگاه پراید در استان قزوین خبر داد و به فارس گفت: در ساعت 14:50 دیروز سه شنبه بر اثر تصادف یک‌دستگاه سواری پراید و یک‌دستگاه کامیون بنز در کیلومتر 6 محور ساوه در استان قزوین 2 نفر جان خود را از دست دادند. مأموران پلیس علت این حادثه را پس از بررسی از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام کرده‌اند.

تصادف مرگبار، سه نفر از اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند
بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه نیسان وانت در محور نعتو به شهر صالح آباد استان خراسان رضوی سه نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور روستای نعتو به شهر صالح آباد بلافاصله ماموران پاسگاه نعتو با نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. در بررسی اولیه ماموران مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت با سه نفر سرنشین (پدر و دو فرزند) که از شهرصالح آباد به سمت روستای نعتو در حرکت بودند با یک دستگاه خودروی نیسان وانت تصادف و به علت شدت جراحات وارده، سه نفر سرنشین موتورسیکلت پس از رسیدن به بیمارستان فوت می کنند. بررسی های کارشناسان تصادفات در مورد علت وقوع این حادثه مرگبار ادامه دارد.

تصادف 2موتورسیکلت در قم جوان 25 ساله را به کام مرگ کشید
مهدی فراهانی، معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم از فوت یک جوان 25 ساله بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت خبر داد و به مهر گفت: طی تماس مردمی با اورژانس 115 مبنی بر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. پس از حضور پرسنل اورژانس 115 درمحل حادثه مشخص شد در این حادثه دلخراش دو نفر (آقای حدوداً 25 ساله و خانم 50 ساله) به شدت دچار آسیب شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین حادثه جهت تکمیل مراحل درمان به مرکز درمانی منتقل شدند. متاسفانه علیرغم تمام تلاشهای پرسنل اورژانس 115 و کادر درمان بیمارستان به علت شدت جراحات و آسیب‌های وارده جوان 25 ساله جان خود را از دست داد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
    1 0
    همش 14 تا ؟!