کمپانی Dell با تین کلاینت دو و چهار هسته ای جدید، برای کاربرانی که همیشه در حرکتند، پیشنهاد دسکتاپ مجازی و امن از ویروس را داده است.

هر روز وضعیت صنعت پی سی بدتر از قبل شده و موج جدید ابزارهای جدید، این صنعت را در خطر جدی قرار داده است و کمپانی های سازنده پی سی از جمله Dell را وادار کرده تا دست به عرضه سرویس ها و محصولات جدید منطبق با نیاز کاربر بزنند.
کمپانی دل این هفته در آنهایم برنامه های جدید خود را معرفی کرد. روی کاربران انترپرایز سرمایه گذاری شده و تین کلاینت ها با سرویس کلود Citrix  و  XenDesktop و اپلیکیشن XenApp بر اساس پلتفورم اختصاصی عرضه شده است.
از طرف دیگر کاربران انترپرایز دائما در حرکت بوده و نیاز به داشتن دسکتاپ مجازی را بیش از پیش کرده و چنین محصولات جدیدی می تواند کاهش هزینه ها را برای چنین کاربرانی به ارمغان آورد.
تین کلاینت های دو و چهار هسته ای کمپانی دل ضد ویروس بوده و سولوشن خوبی را به کاربران در حال حرکت، عرضه می کند.
سرویس Dell DVS Enterprise Active System 800 از طریق XenDesktop 5.6 در امریکا، انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان عرضه می شود.
فضای ذخیره برای سرویس مجازی دسکتاپ تحت نام DVS Enterprise از 400 دلار شروع شده و به ازای هر کاربر 200 دلار روی سیستم ذخیره سازی SAN فعال می شود.
Dell Wyse Xenith Pro 2، اولین دو هسته ای تین کلاینت دل است که ارتباطات را به صورت اچ دی ارسال کرده و مدیریت برای 100 هزار دستگاه هم زمان را می توان با آن انجام داد و از ماه جولای به قیمت 399 دلار عرضه می شود.
Dell Wyse D90Q7 and Z90Q7،  تین کلاینت 4 هسته ای تحت ویندوز که Citrix ، Dell، مایکروسافت و VMware را پشتیبانی می کند و از جولای 2013 در اختیار کاربران اروپایی قرار می گیرد.
 
تین‌کلاینت Thin Client به کامپیوتری اطلاق می‌شود که برای تحقق وظایف محاسباتی خود به کامپیوترهای دیگر وابسته است. این مفهوم در برابر فت کلاینت  Fat Client قرار می‌گیرد که طوری طراحی شده تا تمام نیازهای خود را خودش برآورده کند. وظایفی که توسط خدمات دهنده فراهم می‌شود مختلف است، از فراهم آوردن ساختار پایدار داده (برای مثال برای گره‌های بدون دیسک) گرفته تا پردازش اطلاعات را شامل می شود. تین‌کلاینت مانند جزئی از یک زیرساخت کامپیوتری گسترده است، که در این زیرساخت کلاینتهای زیادی قدرت محاسباتی خود را با یک سرور به اشتراک گذاشته‌اند.
 
 
 
زندسکتاپ
 
 
 
 
ساختار سیتریکس
 
 
 
56502
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =